MOTD - Majáles Praha 2013

Dneska se chystám na pražský Majáles a šíííleně se těším :) Těším se na tuhle akci vždycky celý rok! :D A jen rychlá ukázka, jak dnes vypadá můj Makeup. To abyste mě poznali :)) Tak snad tam nezmoknem a užijeme si to na plný pecky! :))



                                                                                                                           Vaše Aneta ♥

32 komentářů:

  1. Ty tvoje linky prostě miluju a ty vlasy, no krása :-) moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy daly pořádně zabrat! Jsem to motala žehličkou asi 30 minut... :D Tak snad to aspoň chvíli vydží :)) Děkuju Moni :))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jejej, děkuju za krásný komentář :))

      Vymazat
  3. tak přesně takhle bych si jednou přála umět si namalovat linky :D úžasné, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cvičit, cvičit, cvičit! :D Děkuju moc Nikolko :))

      Vymazat
  4. Veľmi pekné :) Len dnes som ťa objavila, a učarovala si mi :)
    Môžem sa ťa opýtať, že čím si si robila tie linky? :)
    A zabav sa ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý komentář a vítej na mém blogu :)) Linky jsou udělané gelovými černými linkami od Essence štětečkem taky od nich :))

      Vymazat
    2. Ďakujem :) Preto som sa pýtala, lebo z tej fotky som nevedela určiť, že či to je tekutou linkou alebo gélovkami :)

      Vymazat
  5. Sakra - ty linky jsou dokonalé - proč to takhle nejde i mně :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně z vás mi píše, že to nezvládá, tak se pokusím udělat tutorial :)) A děkuju :)

      Vymazat
  6. Vypadáš krásně :) Já byla na ostravském a nějak mě to nezaujalo, šíleně moc lidí, nedalo se nikam sednout a řev :D:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo s těma lidma máš pravdu. Já se na ně na jednu stranu těšim a na druhou se taky děsim :D Děkuju :))

      Vymazat
  7. Tady ti to moc sluší!!Naštěstí problém s linkama nemám :D a máš doma i nějaké lepidlo na řasy??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) Jo jo mám - DUO z Inglotu :) Ale tady umělé řasy nemám... :D

      Vymazat
  8. Já byla v sobotu na Majálesu v Plzni, sice pak ke konci byl liják, ale kdo by odešel, když byl na řadě Tomáš Klus a Kryštofové :D Taková pařba v dešti je taky super zážitek, vedro bylo minulý rok, tak to byla alespoň změna :D Užij si to, pro mě je to asi nejoblíbenější akce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze ke konci taky pršelo, ale spíš jen tak kapalo :D To je pravda, loni bylo neskutečné vedro!!! Já bych brala Majáles i vícekrát do roka! :D

      Vymazat
  9. Moc ti to sluší, budeš tam nejhezčí holka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S přibývajícím časem má krása uvadala... :D Děkuju :))

      Vymazat
  10. Hrozně ti sluší vlnitéé vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen kdyby s tím nebyla taková práce :-// Díky :)

      Vymazat
  11. Moc Ti to sluší :) Kočka! škoda, že letos jsem se tam nedostala..jinak bych koukala, zda Tě nezahlédnu :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tedy škoda :-/ Bylo to super, ostatně jako každý Majáles :)

      Vymazat
  12. Moc ti to sluší. Vlasy se ti moc povedly :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak tu ti to velmi pristane, tie vlasy su nádherne, líčenie takisto :) uži si ples :)

    OdpovědětVymazat
  14. Linky super! Musím trénovat :-D.

    Jinak nás Majáles nakonec moc nezaujal. Ty kapely, které nás docela zajímaly, protože jsme je ještě pořádně na živo neviděli, hrály brzy odpoledne, což jsme díky práci nestíhali, a takové ty hlavní provařené hvězdy hrající později (Kryštof, Chinasky...) jsme během půlroku viděli i s Majálesem potřetí. Takže jedinou koncertní a zajímavou novinkou byl pro mě Mig 21. Protože Charlie Straight mě nezaujali ani na živo a Kluse ani nekomentuji, ten byl na živo ještě zoufalejší než v rádiu... (tímto se omlouvám všem hysterickým fanynkám obou interpretů :-D). Ale počasí nakonec nebylo tak hrozné a měli ovocná piva, takže jsem měla co pít :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trénink dělá mistra :D No souhlasím, že tyhle kapely se točí na různých akcích pořád dokola. A mrzrlo mě, že všechny mé oblíbené kapely byly ze začátku. Ale aspoň jsme měli dobrý rozjezd :) No Kluse taky komentovat nebudu... :D Ještě to jeho vzezření :D

      Vymazat
  15. Skvělé linky, takové si dělám nejčastěji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ty doufám nikdy nevyjdou z módy :))

      Vymazat
  16. Sluší ti to moc :)) http://diamond-katty.blogspot.com/ ← Prosíím :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥