Dubnový Ladybox!

Tak uběhl zase měsíc a ke mně se před malou chvílí dostalo dubnové vydání Ladyboxu! Už od rána jsem vyčkávala kurýry z InTime a dočkala jsem se. S nadšením jsme přebrala krabičku a běžela nahoru omrknout tu nádheru :) A co se v krabičce ukrývalo? Jdem se na to společně mrknout! 



Hned jsem věděla, že z tohoto vydání budu nadšená! :)) Ani jednu značku jsem neznala, kromě tedy Eveline, jelikož jejich krém se objevil v březnovém vydání. Ale z tohoto produktu jsem mnohem více nadšená! A ta krabička? Jarní lososová barvička nemá chybu! A teď pěkně popořadě :) 



  1. Anatomicals sprchový gel - Mango and papaya
    První produkt v plném balení. Je ho 300ml a cena je 119Kč. Má vonět po mangu a papáje. Ale já cítím spíše sladší citrusy a celkově mi to připomíná trošku vůni jaru :D Ale mně to nevadí a na léto bude tahle ovocná směs určitě velmi osvěžujíví :) Moc oceňuji balení s pumpičkou. Není nic horšího, když ve vaně s mokrýma rukama se pokoušíte otevřít lahvičku se sprcháčem! Klouže to a často si u toho zlomím i nehet :D Takže pumpička je urřitě skvělým řešením pro nešiky, jako jsem já :)

  2. Eveline Slim Extreme 4D Diamond sprchový peeling
    Tenhle peeling na tělo slibuje nastartování procesu spalování tukové tkáně. Jelikož jsem právě začala cvičit a dietněji jíst za účelem shodit 6kg, určitě ho využiji. Spalování má nastartovat kofein, který je součástí peelingu. V Lady dopise je ještě poznámka, že peeling podporuje zeštihlující krémy. Asi si nějaký pořídím a uvidíme, jaký zázrak se (ne)bude konat :)) V LB naleznete cestovní balení o objemu 50ml. 250ml stojí 99Kč. To znamená, že cestovní balení vyjde na 33Kč. Což je celkem nízká cena.

  3. Kiss My Face Whenever šampon
    Podle názvu značky jsem si myslela, že se jedná o přípravek na obličej. Ale chyba. Je to šampon. A konkrétně veganský šampon . Je 100% přírodní bez ftalátů, parabenů a SLS (co to je?). Není také testovaný na zvířatech. Já dostala šampon určený pro všechny typy vlasů. Voní fakt divně... Nedokážu to popsat. Je to celkem příjemná vůně, ale nevím... slibuje, že vlasy budou hebké, lesklé a poddajné. Těším se až ho vyzkouším. Za 325ml utratíte 239Kč. V balení máme lahvičku s 29ml. To znamená, že vzorek stál 21Kč.

  4. Kiss My Face Whenever kondicionér
    Aby byla péče ucelená, přidali nám do boxu i kondicionér. Což je fajn, mít takhle oba výrobky dohromady. Vlastnosti, vůně i cena jsou uplně stejné. Takže to nebudu rozepisovat podruhé :)

  5. Swisso Logica denní pleťový krém
    V LB se objevilo několik variant krému. Já dostala denní, za což jsem ráda. Má zvýšit obranyschopnost pleti a obsahuje výtažky z echynacei. No voní teda božsky, to mu nelze upřít. Jemně a krémově. Cena je dost vysoká. Plné balení 50ml stojí 830Kč. V balení je vzorek o velikosti 5ml 83Kč.

  6. MeMeMe Rtěnka - Electra (Hot magenta)
    Tenhle produkt jsem si nechala až na konec. Jako třešničku na dortu :) Na produkt od MeMeMe, který LB avizoval na FB stránkách a v e-mailu, jsme byla nejvíce natěšená. Tajně jsem doufala, že tam bude rtěnka nebo tvářenka. A jedno z toho se vyplnilo! Krabička obsahovala úúúúžasně krémovou rtěnku v odstínu Elektra. Jedná se o neuvěřitelně neonovou rtěnku v sytě růžovém tónu! Mně se odstín nepodařilo bohužel vyfotit, takže přidám pod odstaveček odkaz na slečnu, která ho vyfotila dokonale! Rtěnka obsahuje vitamin E, bambucké máslo. Dala jsem si ji na rty hned po rozbalení krabičky a u toho jsem jedla oběd a pila vodu z lahve. Stále drží! :-O Přitom se nezdá být vysušující. Ale drží teda perfektně :) Asi na ní udělám i samostatnou recenzi až pořádně ozkouším! Cena je 259Kč.


    Dle mých výpočtů byla celková hodnota boxu 537Kč.

    Také už vám krabička krásy dorazila? Jste také nadšené? Nebo jste dubnové vydání oželely? Povězte mi to :))
          Děkuji týmu LB za poskytnutí boxíku!
                                                                                                                       Vaše Aneta ♥


24 komentářů:

  1. Neobjednala jsem nikdy a zatím mě nalakal jen unorovy LB, jinak mi to prijdou vyhozene penize, i tohle vydani:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem naopak nadšená :) Sama bych si tyto značky nekoupila. Možná až na MeMeMe, která mě stále více láká! :)) Ale chápu, že někdo jiný z toho tak odvařený není :)

      Vymazat
  2. Nalákal, mám ho zrovna doma :). Ta rtěnka je doslova bomba, neskutečná barva :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Je to neskutečná neonka! Nic takového doma ještě nemám. Už se těším, až si ji vezmu na letošní první "fesťák" - Majáles! :D

      Vymazat
  3. Zrovna mi přišel, akorát mám sprchový gel v kávové vůni, což splňuje.. z rtěnky jsem nadšená! mám stejný odstín je to neskutečná neonka!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé tak kávový bych taky brala! Zajímaly by mě všechny varianty. V Lady dopise je na obrázku s vůní růže a jasmínu. Ještě že nepřišel ten! :D A rtěnka je božííí! :))

      Vymazat
  4. To je nádherná barva rtěnky, tak doufám, že ji budete holky co jste jí dostaly nosit, tu chci v ulicích vídat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš! :)) Dneska si v ní po městě vyjdu :) Jsem zvědavá, jestli se budou konat nějaké pohledy :))

      Vymazat
  5. Já jsem se rozhodla o předplatné pro SenzaBox, nějak mi více přirostl k srdci... a navíc, kdybych měla obě krabičky, tak nestíhám spotřebovávat... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se u SB strašně líbí ty jejich vymakané krabičky. Jak mají pokaždé jiný potisk. Uvidíme, s čím přijdou pro tento měsíc. Jsem hrozně zvědavá, i když ho objednaný nemám :)

      Vymazat
  6. Páni ta rtěnka je úžasná, jsem zvědavá i na podrobnější recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude! Mám jí na sobě už dvě hodiny a je stále nádherná!

      Vymazat
  7. Boxík jsem si objednávala poprvní minulý měsíc e tenhle už ne. A koukám, že by mě to spíš zklamalo,ale tu rtěnku, tu bych bvrala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LB bude mít na svých stránkách v nabídce sortiment právě od MeMeMe :) Tak není problém zakoupit pak tam :))

      Vymazat
  8. Páni, tenhle měsíc je úžasný složení produktů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím. Za chvíli budu zkoušet šampon a kondicioner :)

      Vymazat
  9. Tenhle měsíc se jim hodně povedl, mám stejné balení jako ty a když jsem si teď čuchla k tomu sprcháči máš pravdu cítím tam také citrusy :) Moc povedený článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na léto to bude určitě osvěžující :) A děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  10. bomba rúž! +za anatomicals ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tu rtěnku Ti ze srdce závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem jí dnes celý den a doporučuju!!!! Článek bude :))

      Vymazat
  12. Boxík jsem si neobjednala a jsem za to ráda, sice mememe kosmetika mě láká, ale to si radši koupím odstín, který si sama vyberu :)
    http://lamoredellabellezza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :) Ale mně naštěstí odstín vyhovuje. Sama bych po něm nesáhla, ale je perfektní :)) Mimochodem v tvém psoledním článku vypadá rtěnka skoro stejně, jako právě ta má od MeMeMe :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥