Dermacol - BOTOCELL

Mám moc ráda kosmetiku Dermacol. Ale dneska mám pro vás jeden megasuprtrupr propadák! Včera jsem byla v jejich obchůdku v nákupním centru Černá růže v Praze. A byla jsem celkem zklamaná. Představovala jsem si krámek větší, s lepším vybavením a organizovanější. Byla tam jedna paní prodavačka. Ta sice byla milá, ale úplně neschopná... To jako pardóóón... Přede mnou byla jiná zákaznice a ta čekala na vyřízení své objednávky asi 15 minut... Tím pádem i já musela čekat. Pak ještě po ni chtěla peníze, i když paní platila předem přes internet :D Jako nevím, jestli paní prodavačka byla nová, nebo jestli je prostě mega zbrklá! :D Mou objednávku pak z nějakého důvodu nebyla schopna v PC nalézt. Takovýhle "detail" mě docela dost otrávil. Vlastně celá návštěva mě dost otrávila :D Výrobky, co jsem si vybrala jsou zatím fajn. Ale o těch dneska řeč nebude. P. prodavačka mi dala do taštičky i dva vzorky. Jeden z nich byl nový make-up s názvem Botocell.

Na makeup jsem se dívala v drogerii, když jsem potřebovala nějaký nový. Jako novinka mě zaujal. I jeho schopnosti se mi líbily. Ale teď jsem nanejvýš ráda, že jsem si ho nekoupila. 

Co říká výrobce?
"BENEFITY: 
SPF 30
KRYCÍ SCHOPNOST Vyšší
VZHLED Pěstěná, barevně sjednocená a vyhlazená pleť
TYP PLETI Pro všechny typy pleti
Jedinečná liftingová péče s koncentrovaným protivráskovým komplexem. Reguluje svalové kontrakce způsobené mimikou obličeje a uvolňuje mikronapětí. Inhibuje neuropřenašeče nezbytné pro svalové kontrakce a tím snižuje počet obličejových stahů. Vyhlazuje, zjemňuje linky ve tváři, redukuje vrásky a zabraňuje jejich vzniku. Pro všechny věkové kategorie od 30 let."

Co říkám já?
Katastrofa! :D Ještě než jsem ho otevřela, věděla jsem, že to bude průser. Dostala jsem ve vzorku odstín č.2 a to je vždycky špatný, když mají na výběr jen ze 4 odstínů :D No moje obavy se potvrdily. Je to oranžáda. Ale ne zas taková, jako třeba u BB od L'orealu. Někomu by odstín možná sedl. Tak to bychom měli shrnutý odstín.

Co mě zarazilo je neshoda údajů na internetu a v letáčku. Na internetu je krycí schopnost vyšší. V letáku střední. Vyšší kryvost je podle mě vyšší než střední... Chápete :D Jinak make-up dělá na mé pleti masku... Je to velmi nepříjemné a zatěžující. Vůbec jsem se v něm necítila dobře. Zvýraznil mi každý jeden chlopuek na obličeji. Ani jsem netušila, že jich tam tolik mám :-O Takže jsme hned šla pro pinzetu :-X :D 

Při nanášení štětcem to byla hrůza. Makeup mi po obličeji jezdil sem a tak a jak je hutný a tuhý, moc do ztracena to nešlo. Použila jsem tedy prsty, které mi hodně zbarvil. Těmi to šlo líp. Ale stejně se tak divně táhnul a nezakryl to co má, i když vytvořil neprodyšnou vrstvu. Po náročném nanesení lepil.

Jakou má výdrž, vám nepovím. Po deseti minutách šel dolů. Strašně špatně se však odličoval. Spotřebovala jsem 5 tamponků z obou stran!!! 

Ještě k jeho vůni... Nesnáším puch orchideí! :D

Pro mě je to tedy bohužel sajrajt prvního stupně a nechápu, jakému typu pleti by mohl vyhovovat... Teď již sice vím, že makeup je určen pro pleť 30 a výše, ale i tak... To prostě nemůže sednout nikomu... Nebo mi to vyvrátíte? :)

Já mu dávám 1 z 10ti za pěknou fotku Táni na obalu letáčku :D:D





Zkoušeli jste někdo tento make-up? Jaký na něj máte názor?

                                                                                                                             Vaše Aneta ♥

27 komentářů:

  1. Taková oranžáda! :D Nezkousela jsem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip, až se stanu pomerančem, určitě vyzkouším! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkousela jsem, ale s prodejnou dermacolu mak uplne stejnej zazitek. Prede mmou jedna pani a cekala jsem 10 minut :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... Příště si radši dojdu do drogerie :))

      Vymazat
  4. Oranžové make-upy jsou vždycky na prd..u tohoto jsem to nepředpokládala, když to propaguje T. Kuchařová, ale očividně to nic neznamená :),.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne... Proto jsem si ho chtěla koupit. No ještě že to vyhrál jiný :) Tenhle by letěl do koše "natotata" :)

      Vymazat
  5. Koupila jsem mamce jedničku k narozeninám a nemůže si ho vynachválit.

    OdpovědětVymazat
  6. doteraz som si ho chcela kupit, takže dakujem za recenziu :D mala som ho vzorke a zapačil sa mi no teraz fuj fuj..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně se líbil celkem v krámě na ruce (ovšem odstín č.1). Ale co mi vytvořil na obličeji, to nemá obdoby :D

      Vymazat
  7. Jo, ten obchod mě taky zklamal.. navíc s prodavačkama mám taky dost blbý zkušenosti. Přijdu, řeknu že chci NEJSVĚTLEJŠÍ Dermacol cover, a samozřejmě dostanu 209,,, takže tam jdu znova pro 208, který je nejsvětlejší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtělo by to trošku lépe proškolit :))

      Vymazat
  8. pre také Žlté kurčátka :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jak může česká firma vyrábět takovej oranžovej hnus? :/ to vážně nepochopím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám. Chtěla bych vidět další dva odstíny. Ze zvědavosti na ně v drogerce mrknu a od srdce se zasměju :D

      Vymazat
  10. No...:D Nejsem asiat!:D Oranžááda!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj zvu tě na svojí první GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html
    Byla bych ráda za tvoji účast. :)

    Značku Dermacole mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Skoro bych se to bála dát na obličej :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj!
    No téda, docela koukám, co to zase vytvořili..:D
    Přitom mám od nich jiný make up, taky odstín 2, a ten je světlý tak akorát :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tá farba! :D Keď je toto odtieň 2, tak nechcem vidieť ten s číslom 4.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥