Cesta k vysněné váze II. (vážení, stravování, prohřešek, cviky, recept)

Máme tu pondělí a to znamená, že budu psát článek do kategorie "Cesta k vysněné váze". Všechny už asi víte, proč a pro koho to dělám (abych se cítila lépe a hlavně pro SEBE!!!). S hubnoucím programem jsem začala ve středu, kdy jsem vážila 66,2Kg. Nic moc váha na to, že minulý rok jsem vážila 59-60Kg. Dneska ráno mě čekalo vážení. Nečekala jsem žádné velké výsledky, ale byla jsem dost překvapená. Za 5 dní se mi podařilo sundat 1,1Kg, takže má stávající váha je 65,1Kg! Což považuji za ohromný úspěch a jsem motivovaná pokračovat v tom dále! A co jsem pro to dělala?

Největší změnu pozoruji v jídelníčku. Opravdu pravidelně jsem jedla každé dvě hodiny. Ráno zdravá snídaně plná vitamínů, dopoledne svačinka z ořechů (para cca 7-8kousků) s přesnídávkou či jogurtem. Udivilo mě, jak mě taková troška oříšků zasytila. Do oběda pak už nebyl problém vydržet. Obědy jsem vesměs jedla stejné jako ostatní členové rodiny. Ovšem dávala jsem si menší porce než obvykle. Sytá jsem byla a neměla jsem ten pocit "to jsem se zase přežrala, musim si jít lehnout..." :D Pak následovala zase svačinka v podobě caprese nebo oříšků s jogurtem a k tomu zelenina (nejradši zobu cherry rajčátka) a pak večeře. Ty byly různé ale snažila jsem se, aby převažovaly bílkoviny. Takže jsem si klidně dala jen caprese se spoustou rajčat a k tomu plátek dobrého chleba. Jinak snažila jsme se jíst pomalu, jen tak uzovábat, takže klidně i svačinu jsem jedla kolem 20ti minut :D 

A prohřešky? Za těch 5 dní jich bylo naštěstí opravdu málo :) "Nad rámec" jsem snědla pouze dvě buchty, které jsem sama upekla. Jsou to mé první kynuté buchy vůbec, tak jsem musela ochutnat!!! :D Takhle krásně vypadaly :-P


Co se týče pohybu, s tím jsem celkem pokročila. Cvičila jsem každý den, ale nechci usnout na vavřínech :D Každý den jsem cvičila takové kolečko, 20 minut. Někdy jsem si ho dala i 2x za den, takže dohromady 40 minut. A jaké cviky dělám? Uplně obyčejné. Začínam se sedy lehy, těch dělám, dokud můžu. Pak si dám pauzu a jedu znova. Ze začátku to bylo 10... teď i 50 v kuse :D Pak zvedám nohy do pravého úhlu. To je dost makačka. Pak jdu dělat dřepy (lépe řečeno polodřepy). Následují výpady. Pak chvilka kardia - jakoby předstíráte, že máte švihadlo a skáčete na místě. Pak skáču klasického panáka :D Po této sérii cviky opakuji v dalším kolečku od začátku. Většinou to vyjde na těch 20 minut. Na konci cvičení jsem splavená jak myš... Takže účinné to snad je :D Každopádně v tom budu pokračovat. Našla jsem si i další cviky vyloženě na nohy, se kterými chci dnes začít. Takže třeba ráno si dám své kolečko a odpoledne cviky na nohy? Bylo by to super, kdybych se dokopala dělat obě cvičení v jeden den :))

A na konec mám pro vás jeden recept. Jedná se o kuřecí prsa plněná sušenými rajčaty a bazalkou. K tomu jsem zvolila šťouchané brambory. Prsa jsem omyla, uprostřed nařízla a dovnitř nacpala 2 sušená rajčátka a 2 velké lístky bazalky. Poté jsem prso osolila a opepřila a potřela vymačkaným česnekem. Na pánvi orestujeme do zlatova na olivovém oleji. Pak vložíme do zapékací misky, podlejeme výpekem s trochou vody, poklademe lístky bazalky a přidáme i neoloupaný česnek. Pečeme na 180°C v horkovzdušné troubě. Brambory jsou klasicky vařené, rozšťouchané a přidána j jen cibulka z IKEI :D Dobrou chuť :)





Bon Appétit! 

Líbí se vám tahle série článků? Chcete další? Jak jste na tom vy? Líbí se vám recept? Mám na vás ještě dalších milion otázek, ale nebudem to přehánět! :D Prostě mi napište, co chcete :))

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥


18 komentářů:

  1. ten recept vypadá mňamózně :) určitě vyzkouším :)
    Vedeš si skvěle...já úbytek na váze nepozoruji...možná je to tím, že je už starší jak já...a nebo taky tím, že nabírám svalovou hmotu a ta přeci váží víc jak tuk...ale opravdu pociťuji týden od týdne, že objemově jsem menší :-D
    Proto jsem se i vyfotila a hodlám to tak udělat každý měsíc abych se pak mohla zpětně podívat na pokroky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé zapomněla jsem dopsat, že ta váha na které se vážím je starší jak já :-D

      Vymazat
    2. Ano ono obecně nezáleží na váze, ale na centimetrech. Já se taky musím změřit. Ještě jsem na to nenašla čas... Nebo odvahu? :D Jinak váhu jsem si koupila digitální, abych mohla zaznamenávat i gramy. A je to miláček! :D Váhy stojí kolem 300-400Kč ty levnější :) Myslím, že do tohoto se vyplatí trošičku "zainvestovat" :))

      Vymazat
  2. Gratulace k prvním hubnoucím úspěchům! Taky se teď o něco snažím...dřív jsem cvičila Jillian, ale už mě to její pořvávání přestalo bavit, tak jsem se pustila do něčeho jako pokusu o pilates (Cassey z blogilates na youtube :) ). A i když to vypadá hrozně jednoduše, tak u toho stejně vždycky umírám :D Ty kuřecí prsíčka vypadají úžasně, mám hlad :D

    OdpovědětVymazat
  3. A tahle série článku je perfektní, určitě v ní pokračuj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti! :)) Já jsem si spíš vzala od Jill inspiraci. Viděla jsem cviky, některé se mi líbí, jiné zase ne a sestavila jsem si vlastni mini program :) Pilates jsem taky zkoušela (mám nějaké DVD) a je to teda pořádná makačka! Tak tě obdivuji :)) A recept určitě zkus, je hrozně jednoduchý, ale výborný! :))

      Vymazat
  4. gratulujem k úspechu, ja som začala pred mesiacom a mám dole asi 4 kilá a nejaké tie objemové centimetre. začala som poriadne jesť a cvičiť každý druhý deń a ide to krásne dole a bez trpenia a tiež si občas zhreším a dám niečo mňamkové :) prajem veľa úspechov naďalej, máme podobný cieľ (tiež okolo tej 60tky plus mínus)takže budem šmírovať ako sa ti bude dariť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou úžasné výsledky! Doufám, že i mně se takhle dobře povede. Máš ode mě velkou pochvalu :)) Děkuju za podporu a jen šmíruj, budu jedině ráda :))

      Vymazat
    2. Holky za týden by jsme měli zhubnout tak 0,5 kg!! :) Pozor na to, ať to nejde moc rychle, při 4 kilech za měsíc je dost možné, že to jde i ze svalů ne jen z tuků.. tak at nemáte víc škody než užitku :)

      Vymazat
  5. Ano, chceme další články do této série :)) Moc ti držím palce a vlastně jsem v tom s tebou, protože se také snažím stravovat zdravě (teda momentálně se 28 dní detoxikuji) a hlavně cvičit! Každý den alespoň něco :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Detoxikace není vůbec špatný nápad! Taky bych to měla podstoupit :) Už mám za sebou 10 min cvičení, ale za chvíli jdu na pohovor, tak není čas. Odpoledne si to vynahradím :)) A taky ti držím palce! :)

      Vymazat
  6. moc se mi líbí série těchto článků a teď se musím jít najest mňam recept

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý, gratuluji k úspěchu!

    OdpovědětVymazat
  8. gratuluji ti a přidávám se, já začínám teď se sebou něco dělat, už asi 3 týdny nejím večer, to byl můj nešvar, v 9 večer si udělat 3 vejce na špeku.... chjo, chjo, začínám jíst zeleninu, ač mi to teda vůbec nejede a 2x týdně vacushape, teď ještě přidám vibrační plošinu a sedylehy. Snad se dostaví nějaký účinky.

    OdpovědětVymazat
  9. Myslim, ze kilo je dozacatku fajnova motivace, gratuluju!
    Ja uz jsem na vazeni se nejak rezignovala, protoze nase vaha meri v kazde casti bytu jinak a ja nevim, kde je to spravne :D Rozptyl je az tri kila (a to fakt poranu dokaze nastvat :D). Takze se uz nevazim, ale merim, ale tam to taky neni zadny valny uspech :(
    Jinak jidlo co dve hodiny je u me dost nerealne (mam pocit, ze bych porad musela myslet jen na jidlo) a navic bych jedla 8x denne. Zvysuju interval na tri :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, krásný jídlo..:D Já jsme hrozná ne hubnutí) Nebaví mě to.:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥