St. Patrick's day makeup

Místo abych se dneska učila, jely jsme opět s kamarádkou na Staromák... Poslední dobou jsem tam nějak často :D Nechtěly jsme sedět doma, když bylo venku tak nádherně. Dneska jsme naměřily až 7°C!!! Jenže než jsme se "vyprdelily", tak sluníčko zašlo a teplota klesla na 5°C. To nám nezabránilo v tom, abysme si již neoblíkly jarní bundy... :D No ve finále jsme nehorázně vymrzly... :D Kdo by to byl čekal? 

No a proč jsem se opět ocitla na Staromáku? Dneska tam probíhala akce ke Svatému Patrikovi. Na pódiu vystupovaly kapely, které hrály irskou hudbu. Keltské písně nás moc ale nezaujaly, takže jsme po hodině jely stejně domu. Aspoň jsme si cestou domu daly skvělý kokosový kafe z Mekáče :D 

A já jakožto beauty blogerka jsem se chtěla trošku vystajlovat a nad černou linku jsem nanesla ještě v tenké vrstě zelenou a do vnitřního koutku zlato-žlutou. Ve finále se mi to dost líbilo a budu to nosit i na jaře. Právě jsem se přestala zelené bát :)) 




Jak se vám zelené líčení líbí? Také máte ze zelené (a já i modré) barvy stále strach? :))

                                                                                                                            Vaše Aneta ♥

18 komentářů:

  1. skvělé líčení, já se zelené a modré nebojím:D ale co mě zaujalo, je kokosové kafé, to neznám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je výborné! Určitě na něj zajdi, než ho přestanou prodávat :))

      Vymazat
  2. Krásné líčení :)))) Myslím si že se to dá použít i na nějaký párty večer :))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No na párty používám mnohem dramatičtější líčení :)

      Vymazat
  3. Pěkné líčení! :)
    Já mám doma hrozně moc modrejch stínů, jako malá jsem na nich ulítávala a teď nevim, co s nimi, nerada je nosím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No já mám asi 2-3. Každý jiný a nesluší mi ani jeden :D Jinak můj uplně první stín, co jsem si koupila sama, byl také modrý! :D

      Vymazat
  4. mám taký pocit, že v poslednom čase zelená prežíva akýsi boom :) páčia sa mi najmä nové odtiene studenej zelenej od lancome, len tá trestuhodná cena za jeden tieň :/ zelená ti pristane :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já bych ho nepoužila, kdyby nebyl ten Patrick :D Ale zalíbilo se mi to. I když nevím, jestli bych měla odvahu použít ho na celé víčko. Také mám jednoho favorita mezi mono stíny od Lancome. Ale jak říkáš, je za trestuhodnou cenu :))

      Vymazat
  5. nádhera ;) ja ráda takéto linky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já orávě objevila jejic kouzlo. Takže teď se teprv rozjedu! :D

      Vymazat
  6. Tak ty oči jsou boží! Fakt super! Já mám ráda irskou hudbu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) I já, ale tu tradiční. Ne české napodobování v rádoby keltštině... Ani v čestině jim nebylo rozumět :D

      Vymazat
  7. Sluší ti to :), ale to snad jakékoli linky :).

    OdpovědětVymazat
  8. Nechápem ako sivieš urobiť tak dokonalé linky :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ta barva je hezká- taková studená, ale ne moc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥