Question tag + odměna pro jednu z vás :)

Napadlo mě udělat nějaký TAG. A jelikož jsem nenašla žádný, který by mě zaujal, tak bych byla moc ráda, kdybyste se sami zapojili a nějakou tu otázku mi položili. Můžete cokoliv co vás napadne. Pokud to nebude až příliš soukromé nebo vulgární, sestavila bych z vašich otázek TAG a ve videu nebo v článku na něj odpověděla. 

A jelikož se blíží i pětistovka followerů (pomalu ale jistě :D), chci odměnit i jednu z vás. Ta, která mi položí nejoriginálnější otázku, získá nějakou drobnost. Ještě nevím co, ale budu se snažit, aby vás potěšila :) Pravděpodobně to bude něco ze světa kosmetiky :) Soutěže se mohou zúčastnit pouze viditelní followers!

Otázky dávejte buď pod tento článek a nebo zasílejte na můj e-mail xPlanetkax@seznam.cz a jako předmět uveďte: Otázka. Až budu mít otázek dost, tak to zfouknem :) Tato mini soutěž (giveaway chcete-li) bude trvat minimálně do 8.4.2013 :) 

Tak Let's go! :))


!!!UPDATE!!!
Ceny: 

1x lesk dle valstního výběru příchutě (vanilka, mandarinka, malina, meruňka)

Kávový sprchový gel + regenerační krém s měsíčkem


25 komentářů:

  1. 1. Proč sis založila blog?
    2.Kdy bude další video?

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to děláš že vypadáš pořád tak svěže a vesele.

    OdpovědětVymazat
  3. 1.Co si myslíš,že je na tobě nejhezčí?(co nenechá kluka jen tak být :D)
    2.Co si myslíš o dubstepu ?(bud na nej hodná kritiku špatně unáší :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Opila jsi se někdy, tak hrozně moc, že jsi skončila uplně s cizím klukem? :D nebo holkou :O
    nebo jsi vyváděla uplně něco nepředstavitelného, co si nepamatuješ a víš o tom jen z doslechu? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Co te kdy nejvic prekvapilo? Ze si z toho byla paf, pripadne ses rozbrecela stestim :). Neco neobvykleho, nemyslim ted vyznani lasky, coz je teda taky samozrejme super :))).

    OdpovědětVymazat
  6. Jaké bys chtěla být zvíře a proč? :D
    Jaká je Tvoje oblíbená barva a jaký Tvůj oblíbený geometrický útvar?

    OdpovědětVymazat
  7. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpovědětVymazat
  8. Který tvůj zážitek, jestli nějaký byl, tě udělal silnější než si byla doposud?
    Jaké věci tě dělají hodně šťastnou a neumíš si bez nich představit šťastný život?:)

    OdpovědětVymazat
  9. U mě na blogu právě probíhá soutěž, tak bych tě na ní ráda pozvala : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/03/soutez.html
    Budu moc ráda, když se zúčastníš :) :)

    Tvůj blog sleduju:)
    Otázka k zamyšlení:
    1) Co je podle tebe láska a proč je pro nás tak důležitá??
    2) Co bys chtěla za deset let? Respektive řečeno čeho by si chtěla dosáhnout a mít za deset let?

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle jsem jednou četla...když chceš dostat nejoriginálnější otázku, jaká je podle tebe ta nejoriginálnější otázka? a odpověď na ni? ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Kdyby ses mohla stát tváří nějaké kosmetické značky, jaká by to byla?

    Tohle by mě opravdu zajímalo.) A přemýšlej, podle mě se blogerky dostávají do popředí natolik, že by se to brzo mohlo stát realitou!

    OdpovědětVymazat
  12. Dáváš přednost zdravému životnímu stylu, nebo ti občas nějaký ten fast food nevadí?
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Moje otázka asi nebude nejoriginálnější ale... Já mám různé úchylky když něco jím, třeba jablko si musím nakrájet jinak si ho nedám, tolik mi nenakrájený nechutná, jsem líná to kousat a tak :D Tak by mě zajímalo, jestli máš taky nějaký takový zvyk, že něco jíš zvláštním způsobem :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. oblíbená čokoláda? :D jestli čokoládu nejíš tak nejvíc oblíbené jídlo? :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Věříš na intuici?

    Která vůně ti připomíná dětství?

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi taková ten typ člověka,co má všechno naplánované, stíhá, zapisuje si do diáře..nebo spíše člověk,který chodí pozdě, zapomíná a věčně si říká, že si to napíše, ale pak nic? :D

    dolliis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, jen by mě zajímalo, jestli když se učíš tak taky děláš všechno možný než učení..?? :DD Jo jasný učit se musíme všichni ať chceme nebo ne. Nebo si alespoň chvilky učení spestřuješ natáčením videí nebo psaní na blog..?? Já se učim třeba půl hodiny, pak jdu (například) napsat nějakej článek na blog (to trvá cca 15 min.) a potom se jdu zase učit. :D No a mě zajímá jestli to máš taky tak (nebo podobně). :D Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
  18. Udělala by jsi vše pro karieru?

    nikol-kach.blogspot.cz

    niki.kachi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Klame klamár ak klame, že klame? :D

    OdpovědětVymazat
  20. Jakou postavou/bytostí z knihy, mýtu nebo legendy bys chěla být a proč? :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jakkou část těla by sis chtěla zvětšit(kdyby jsi mohla.. :DD)
    Co si myslíš o vegetariánech?
    Jinačí otázky mě nenapadly :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  22. kdy jsi se začala líčit?
    kde by jsi chtěla žít?

    OdpovědětVymazat
  23. Snívalo sa ti už niekedy, že si musela ísť na záchod, no ten mal priesvitné dvere, alebo sa tie dvere nedali poriadne zavrieť? a všade okolo boli ľudia.
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Přemýšlela jsi někdy o přebarvení na jinou barvu vlasů?
    Nejoblíbenější kus oblečení?Nejoblíbenější boty?
    Kolik bys chtěla mít dětí?
    super blog a videa :)* terezka.sabackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥