MOTD

Po nějakém čase se opět ozývám. Bakalářská práce se již rýsuje, chybí mi ještě teda celá praktická část. Ale mám rozhovor a slečna, co ho se mnou povede, přijede za mnou v neděli. Takže pak mám tak tři dny na to do dopsat a pak hurá svázat a 15.3. ji odevzdávám! No uteklo to jako voda, co vám budu povídat. Skluz taky trošku mám, ale ono se to nějak. A protože bych právě teď měla být hluboce položena do psaní poslední kapitolky a úvodu, píši na blog! Jak pro mě typické :D Ale článeček to bude krátký, spíš jen na ukázku, že ne vždy si líčím černou gelovou linku :) 

Jelikož mi včera přišla nádherná paletka od Stily, kterou jsem si koupila na ASOSu, musela jsem ji hned včera a i dnes vyzkoušet :) Pokusím se o recenzi co nejdříve, abyste v případě zájmu měli ještě čas na koupi. Jedná se totiž o limitovanou edici. Bližší info někdy příště. 

Oční makeup je celý vytvořený právě paletkou od Stily. Včetně fialové tužky, která je součástí setu. Řasenka od Dermacol ze "zebří" kolekce :)) Obočí paletka E.L.F. odstín Ash.


Makeup Rimmel Match Perfection (v kalíšku), pudr Max Factor.
(+ krátké vlasy v akci :D)


Rty jsem natřela rtěnkou od Make up for ever v odstínu N15.


Na tváře jsem nanesla tvářenku od Dermacolu v odstínu 3 (krajková) a lícní kosti jsme vystínovala bronzerem od E.L.F.u (duo tvářenka + bronzer)


Co říkáte na líčení bez černých kočičích očí? Líbí se vám? A jak slavíte MDŽ? :D Mně se vyhne nejspíš velkým obloukem a nedostanu zase nic :D Takže to radši "neslavím". Ale i tak vám přeji krásný zbytek dne ženy, slečny a paní :))

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥


21 komentářů:

  1. Jsi krásná, moc Ti to sluší... :))
    a MDŽ? celý den jsem sama doma... a čekám až někdo konečně příjde.. :D takže asi tak...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jančo :)) No já jsem taky celý den sama. Nikde ani živáček :))

      Vymazat
  2. very lovely lashes! nice make up look :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you! Why not? Your blog is full of inspiration :)! :)

      Vymazat
  3. Moc hezké líčení očí :) Mužů se zeptat...kam přesně naneseš tvářenku a kam bronzer? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Tvářenku jsem nanesla přímo na lícní kost ve směru od ucha do středu obličeje. Tím pádem mám nejvíc barvy vzadu a postupně se do středu obličeje ztrácí. Bronzer jsem nanesla pod tvářenku - pod lícní kost. Směr byl stejný jako u tvářenky :)

      Vymazat
    2. Moc děkuji :) pořád nemůžu přijít na to jak si ji dát správně :)))

      Vymazat
    3. Není zač! Vyzkoušej a uvidíš, jestli ti to tak taky bude vyhovovat :)) Není žádný správný a jediný způsob, jak je nanést. Mě poslední dobou však vyhovuje tenhle způsob :))

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší. Máš vždy tak krásně namalované oči :)

    OdpovědětVymazat
  5. velmi ti to pristane :) ta linka sa ti podarila fakt krásne :)

    OdpovědětVymazat
  6. naozaj platí, že menej je niekedy viac :) riadim sa tým tiež posledné dni, a počúvam samé chvály :) veľmi pekná si :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné. Bijte mě, ale tohle se mi líbí víc než černá gelová linka. :) Tedy, ta Ti samozřejmě sluší taky, ale já mám prostě raději takový jemnější vzhled a tenhle je krásně vydařený. :)

    OdpovědětVymazat
  8. krásný :)) moc ti to sluší :)

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Líčení ti sedí, bez černé vypadáš jemněji. Ty krátké vlasy už vypadají "normálně", nic bych na nich nepoznala

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥