Malé jarní new in :)

Tak jsme dneska vyjely s kámoškou do centra, omrknout nějakej ten hader, projít se a tak. Na Staromáku bylo neskutečně lidí! Strašně mě baví stát jen tak uprostřed a prohlížet si lidi :) Všude bylo plno cizinců, řeči a barvy pleti se tam mísily a já si to užívala :) A jelikož jsme měly s Lenkou chuť na langoše (už asi 3 měsíce :D), tak jsme si daly i ten! :D Proč ty nejnezdravější věci jsou vždycky nejlepší???

Pak jsme prošly pár obchodů a to co jsem chtěla, nebo spíš potřebovala (podprda, sako a rifle :D), tak jsem  samozřejmě nesehnala. Navíc bych na to momentálně ani neměla, ale tak za kukandu člověk nic nedá :)) 

Nakonec jsem si odnesla z HM náhrdelník, který jsem si vyhlédla i na e-bay. Ale přeci si ho nenechám posílat přes půl země, když tady mě vyjde na stejno. Mám z něj neskutečnou radost, protože miluju tyhle masivní náhrdelníky! Z HM je také tvářenka v dokonalé růžové jarní barvičce. Je to náhrada za mou zničenou z Alverde. Spadla mi na zem a nedá se nabírat. A řekněte - no není sladká?! :)) 

Z Rossmanna mám i pár jarních/letních laků na nehty. I nehty musejí dostat nový kabátek :)) 

No a pilotky jsou jako třešnička na dortu. Nikdy jsem je nenosila, protože mi vyloženě nesluší. Ale tohle je asi nějaká výjimka, nebo si to aspoň myslim :D No prostě se mi líbí, tak je nosim :) 

Konečně je na to počasí. I když stále nosím kabát, sluníčko krásně hřeje a já se mám prostě fajn :) Tak nějak celkově je teďko skvělý a já se cítím plná energie a šťastná :))


A jak si užíváte dnešní den vy? Také jste si zašli na procházku? Já vám to rozhodně doporučuju. Dneska tu mám trošku přesmajlíkováno, ale pro jednou mi to odpusťte a usmívejte se se mnou :)))

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥


32 komentářů:

  1. nice blog :)


    Would you like to follow each other?
    http://oohmarly.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. tu tvářenku jsem v HM viděla a je opravdu krásná, ale nevzala jsem si jí, protože jsem si řekla, že mám už moc tvářenek na to, abych si jí kupovala jen kvůli tomu jak vypadá.... no ale možná se pro ní vrátím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si u webových stránek také říkala. Ale pak když jsem ji viděla na živo... + tam byly testery a byla uplně stejná!!! Musela jsem ji mít :D

      Vymazat
  3. to tak býva, že väčšinou si aj ja nekúpim to čo som pôvodne chcela, ale naprázdno neodídem. Ten náhrdelník je pekný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, myslim, ze vetsina z nas :D Děkuji :)

      Vymazat
  4. Mohu se zeptat odkud jsou pilotky? :) diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pilotky jsou z Ann Christensen ( píše se to tak? :D) :)

      Vymazat
    2. Asi ne, ale pochopila jsem :D diky moc!

      Vymazat
  5. bože, ten náhrdelník nejúžasnější!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta tvářenka je vážně krásná, škoda, že já už ty svoje můžu přehazovat vidlema, jinak bych jí taky hned brala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je úžasná. Dnes jsem an ni udělala recenzi :)

      Vymazat
  7. Tak brýle máme stejné ;) jinak jsi moc hezky nakoupila ... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tu náladu ti závidím, já už čtvrtý den ležím doma nemocná a už mi to leze pěkně na nervy :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se brzy vylež :)) Teď si to odbudeš a až bude krásně, budeš lítat venku :))

      Vymazat
  9. Tak ste si to určite užili :) a tie tri laky nádherné jarné farby♥:)

    OdpovědětVymazat
  10. Už asi dva roky kupuju pilotky. Jediné co mi fakt krásně sedly byly od Bati a já je nevzala :( Od té doby hledám a hledám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach! Tak třeba tam ještě budou. Oni zboží často "otáčí" :)

      Vymazat
  11. Já v každejch pilotkách vypadám jak debil, kromě těch, kterej má brácha.. :D
    Ten oranžový lak mám taky, právě na nehtech :D
    Jak jseš s ním spokojená? Já ho mám už 3 den a začíná se pomalu odlupovat, nepoužila jsem žádný svrchní lak ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak bývá, že nám sluší to, co je někoho jiného :D Ten lak je super :) Moc se mi líbí. Až bude víc slunce, tak ho budu lakovat často! Měla jsem ho jen jednou, ale výdrž má podle mě obstojnou - za tu cenu :)

      Vymazat
  12. Ten mint lak je úžasnej,těšíms e,až nám ho ukážeš na nehtech ! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásně jsi pořídila♥

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Pilotky úplně miluju :). Nenahodíš foto v nich? Jinak ten náhrdelník je super, asi pro něj taky skočím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodím foto v některém z příštích článků :))

      Vymazat
  15. Tak ten náhrdelník i tvářenku jsem měla na blogu teď taky v článku New in. LOL :)

    A ten Rimmel lak mám doma už nějakou dobu. Dobrý vkus. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten nahrdelnik je pekny.dlouho jsem takovy shanela az jsem nasla ve francii.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥