Instagram - ano, už i já :D

Do nedávné doby pro mě bylo záhadou, jak vůbec Instagram funguje. Ani nevím proč, stáhla jsem si ho a pomalu se s touto aplikací učím pracovat. Vůbec nevím, do jaké míry ho budu používat, ale ráda bych s vámi sdílela střípky z mého života, nejen o kosmetice. Zatím tam toho moc nemám, ale vždy když uvidím něco zajímavého, okamžik, který si budu chtít zapamatovat, či se mi bude líbit nějaká blbost, pokusim se jí vyfotit :)) Pokud teda máte zájem, můžete začít můj Instagram sledovat. budu ráda, pokud mi i vy dolů do komentářů hodíte odkazy na své zajímavé Instagramy :)) 


                                                                                                                           Vaše Aneta ♥

9 komentářů:

  1. Kdybych měla chytrý telefon tak si tě hned přidám :)) , ale zatím bohužel :((

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmmm, škoda. Ale mám dojem, že když klikneš na ikonku v pravém sloupci, že i tak fotky uvidíš? NEbo ne?

      Vymazat
  2. jé, super, přidávám si tě! :) (kdybys chtěla, jsem tam jako sweetlittlesuzie)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám instagram moc ráda, ale bohužel nemám mobil s Androidem, tak ho používám jen u mamky na mobilu ;P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak apsoň že tak :)) Díky za sledování :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥