Hrajeme o výrobky Yves Rocher!!!

Dámy, už jsem se rozhodla, o co budeme hrát. Snad vás to trošku motivuje a zapojí se vás do hry víc :)) Některé otázky jsou zatím velmi zajímavé a dá mi to asi hodně práce, na ně odpovědět. Klidně se můžete ptát i na všednější věci :))

Takže jsem vybrala pár cen, které právě házím do éteru. Jedna z vás vyhraje sprchový šampon s vůní kávy, skvělý regenerační krém na den i noc s měsíčkem (jeden z mých velmi oblíbených!!!) + ještě si budete moct vybrat jeden balzámek na rty, o kterém jsem psala ZDE! Vybrat si můžete ze 4 příchutí (meruňka, malina, vanilka a mandarinka)! Ceny do soutěže jsem zakoupila za své peníze, tudíž tato soutěž není sponzorovaná.




Tak snad se vám ceny líbí a zapojte se zde!

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. vybralas moc pěkný ceny, ten sprcháč je fakt jako čerstvě upražená káva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Meduňko :) Jj také ho mám moc moc moc ráda :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tady se nesoutěží. Navíc napsat svůj e-mail nestačí ;))

      Vymazat
  3. Ahoj kocko, moc rada te sleduji :-)

    k.fritschova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥