HM tvářenka - Spring flower

Celkem často projíždím stránky HM, abych se podívala, co mají nového. Málo kdy však najedu na sekci kosmetika. Ta mě upřímně v HM nikdy moc nezajímala. jo, mají pár opravdu pěkných laků, ale nikdy mě nic jiného až tak nezaujalo, abych to musela mít. To se však nedávno změnila. Ano, řeč je o tvářence, kterou jste mohli vidět v mém New in článku

Co mě zaujalo na první pohled, je její vzor. Krásné kytičky jsou různobarevné a každá z nich tvoří jeden odstín tvářenky. Jmenují se: Shimmer pink, Pink, Coral a Orange. Dohromady tvoří teplý sytě růžový tón. Pro mě je to nejideálnější odstín na jaro a léto! Od té doby co ji mám, nepoužívám žádnou jinou! Je prostě skvělá a já nevím co budu dělat, až ji dopotřebuji. Pochybuji, že bude totiž zařazena do stálého sortimentu HM. 

Výdrž je taky super. Vydrží mi celý den. Přiznám se, že to s ní celkem dost přeháním. Hrozně se mi ten odstín líbí a nešetřím s ním.

Součástí balení je i zrcátko a štěteček. Ten však není na nanášení úplně ideální. Je celkem tvrdý. Ale na druhou stranu, už jsem v ruce držela i větší hrůzy :D 

Tvářenka stojí 129Kč a já ji mohu doporučit všem, co milují teplé syté odstíny růžové na svých líčkách. Tvářence dávám 20 z 10ti možných! :D  






Zaujala vás tvářenka tak jako mně? Já jsme rozhodně nadšená :)) Krásný zbytek pátku.

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥


22 komentářů:

  1. Vypadá krásně, asi se po ní podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano :)) Je totiž nádherná, škoda, že u nás v H&M se kosmetika neprodává :(
    http://until-the-sun-comes-up.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. To je! Lepší výraz mě pro ní už nenapadl :))

      Vymazat
  4. No ta je rozkošná! :)) A oceňuji štětec ( i když je na prd) a zrcátko :) Mrknu po ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo zrcátko je super :) Ten štětec v nejhorším případě taky poslouží :D

      Vymazat
  5. Ta výsledná barva je krásná! Asi bych s tou tvářenkou ale měla psychický problém. Vadila by mi tam ta oranžová část. Já vím, ve výsledku není vidět, ale... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, vidět není vůbec. Leda bys cíleně použila tu oranžovou část :)

      Vymazat
  6. Je krásná :) To bych neodolala =O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si nejraději běžela ještě pro jednu do zásoby :D

      Vymazat
  7. No teda vypadá krásně, určitě se na ni kouknu :-) Díky za typ,

    OdpovědětVymazat
  8. Tvářenka je dokonalá, podívám se po ní!
    Kupovala jsi ji přes internet nebo v kamenném obchodě? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten štěteček je bezva. A tvářenka vypadá fajn.

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé,ta je roztomilá!!Tu bych moc chtěla..Snad bud eještě k sehnání..:)
    A tobě moc sluší..

    http://missbeautifulll.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá skvelo :) U nás v H&M som ju ešte nevidela :/

    OdpovědětVymazat
  12. No jestli jí potkám, tak je moje :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥