Gabriella Salvete - 13 Rosa satinata (nyní nejoblíbenější!!!)

Dlouho jsme si nedali článek o žádné rtěnce. Dneska tu mám jednu, kterou jsem si v poslední době velice oblíbila. Jedná se o světle růžovou rtěnku od GS. Přesně takhle nějak si představuji odstín baby pink. Krásná něžná krémová barvička. Nic vulgárního - pěkně pastelová. Na jaro jak dělaná, pokud neholdujete nyní moderním neonovým barvičkám.

Rtěnka má krémovou konzistenci, je hydratační a velmi lesklá. Její výdrž bohužel není nijak valná, ale ukažte mi rtěnku tohoto typu, která vydrží :)

Ani nevím, co víc k ní napsat. Já už vlastním dohromady tři odstíny z této kolekce (?) Dolcezza. Články na odstíny:
  1. 03 Ciliegio dolce
  2. 01 Lilla romantica




Před


Po

Jak se vám barvička líbí? Já jsme z ní stále unešená :)) Možná, že se podívám i po dalších rtěnkách z téhle řady. Tři jsou přeci málo... :D

P.S.: Přidávám ještě fotku v pilotkách, kterou si vyprosila In your face! :))

Zde je rtěnka také v akci :)

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥

33 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ano, ale přitom taková šťavnatá :D

      Vymazat
  2. Tak tuhle 13 už mám nějakou dobu na wishlistu, fakt náááádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si počkej na slevu až bude v Rossmannu na GS A šupky pro ní :))

      Vymazat
  3. Taky ji mám na popud Labradoory a je krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji ale nemám na popud Labradoory :D

      Vymazat
  4. Já už na ní taky koukala tuším u Labradoory, ale stále odolávám :p (Jen jsem zvědavá, jak dlouho ještě vydržím :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji ještě u nikoho neviděla. Zaujala mě v krámě :)) A už se netrap a utíkej pro ní :D

      Vymazat
  5. Vypadá nádherně, já už si na ni tak 3 měsíce brousím zuby, ale pořád nevím, jaký odstín si vybrat, mají samé krásné barvičky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, tak abys nedopadla jako já, že budeš chtít skoro všechny! :D

      Vymazat
  6. Je krásná, jen jsem na ní ještě nikde nenarazila :( Jen Anetko, nedělá žluté zuby? Já sice poslední dobu bělím a bělím, ale tyhle žvýkačkovky rády zlobí..Děkuju B. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne? Podle mě je mají uplně všude už dloooouho :) Tak se mrkni ještě jednou. Já nemám zuby uplně bílé a bělit nemůžu, jelikož mám moc citlivé zuby. A nezdá se mi, že by to zrovna tato dělal. I když mám i rtěnky, které to dělají dost výrazně :-//

      Vymazat
  7. Krásná fotka a barva rtěnky :) Anetko, kdybych ti poslala mou fotku, doporučila bys mi jaká barva (popř. i odstín konkrétní rtěnky) by mi slušela? A myslíš, že červená sluší každé? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Evičko pošli mi fotku určitě se pokusím ti poradit. Jinak červená barva sluší opravdu všem, ale i červených odstínů je spousta a jde o to, zda by ti slušel spíš teplý či studený tón. Pošli mi fotku na e-mail (nějakou neupravenou), určitě ti odepíšu :))

      Vymazat
    2. Super:) Poprosím o e-mail, nemuzu ho najít O:)

      Vymazat
  8. ta rtěnka má skvělou barvu a sluší ti! Rozhodně se po ní podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Podle mě je taková neutrální a bude slušet mnoha z vás :)

      Vymazat
  9. je má nejoblíbenější, na rtech vypadá úžasně přirozeně(na mých trošku tmavší než u tebe, protože mám tmavší rty) a je hrozně příjemná. Ještě si chci pořídit Lila romantica :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je to pravda :) Je dokonalá :) No Lila romanticku mám taky, pokud ses dívala. A mám ji stejně oblíbenou :) I když teď v zimě jsem ji moc nenosila. Její čas teprv zase přijde! :))

      Vymazat
  10. Rtěnka vypadá super :-) Já mám jen problém,že tyhle světlé rtěnky na mě nejsou nikdy tak hezky světlé,mám moc červenou pusu :-D :-(

    OdpovědětVymazat
  11. Tobě sluší, ale tím, že máš rty přirozeně světlounce růžový. Tak to dělá takový jemně přirozený a nenápadně zvýrazňující efekt. Na tobě se mi líbí. Na mně osobně by vypadala šíleně mrtvolně, mám rty od přírody sytě červený a výrazný. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ta je fakt prostě nádherná! Jemná růžová! Ách, dělám nálet na rossmann!♥

    http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ta je nádherná.. Já mám tuhle rtěnku taky ale v odstín 10 Pesca. Souhlasím s tebou, že je taková trochu hydratační, ale dlouho nevydrží. :) To balení se mi teda moc nelíbí, jak je "zrcadlové". No jóó no. Zase si pro ni díky tvojem recenzím budu muset dojít. :DD Prosila bych další várku recenzí.. Jsou super. A ty taky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá užasně, kouknu na ni v drogerce :-) Děkuji za typ.¨

    http://kyrkys.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá krásně :) Taky jednu z téhle řady mám, ale je příšerná, asi to bude těmi třpytkami... :(

    OdpovědětVymazat
  16. máš krásne pery a tento rúž má krásnu jemnú farbu

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělá barva, sluší ti, taky se na ni chystám..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥