Březnový Ladybox!

Tak se ke mně právě dostal březnový Ladybox! Byla jsem natěšenější, než kdy dříve. Jak bylo avizováno na jejich FB, měl být do boxu umístěn produkt od Illamasqua!!! Tato značka u nás bohuže není dostupná (aspoň co já vím). Strašně moc jsem si přála dostat jejich tvářenku, protože jsou jimi proslulí. štětec bych taky ocenila. Prý svou jemností předčí všechny ostatní. Tak se mrknem, co se v mém boxu ukrývalo :))

Krabička je stejná, jako v únoru


První pohled po otevření krabičky a odložení tradičního dopisu.


1. Eveline cosmetics - Slim extreme zpevňující sérum na dekolt a poprsí
Takže vlevo nahoře máme Zpevňující sérum na dekolt a poprsí. Trošku mě to pobavilo, jelikož na tyhle věci moc nevěřím. Takový ty zeštihlovače a zpevňovače... Jsem k těmto výrobkům dost skeptická. Ale vyzkouším a uvidím :D Co musím podotknout je, že krásně voní. Nevím k čemu to přirovnat, ale cítím z toho léto, opalovačky (který jsou v mém případě k ničemu, protože se nikdy neopálím :D), drinky atd... :) Původně se mělo v boxu objevit zeštihlující sérum, což bych možná vyzkoušela radši. Jinak tuto značku vůbec neznám... Ale informuji se :)

2. Palmer's CBF Massage Cream for stretch marks
Když jsem box otevřela, ani mi nepadl zrak hned na Illamasqu, ale na tenhle krém... Je na něm totiž vyobrazena silueta těhotné ženy... Tak jsme si říkala "Proboha! Ke kolika těhotným se asi box dostane, aby byl krém pro většinu dívek a žen opravdu využitelný?!".Ale po přečtení složení už nejsem tak v údivu :) Složení je totiž velmi příjemně vyhlížející a asi bude i dobře hydratovat. Obsahuje totiž kakaové máslo, vitamin E, kolagen a elasten. Původně je tento krém určen k redukci strií. Cítím z něj právě to kakao a ještě...něco... :D

3. Wleda - Čistící tonikum 2v1
Weledu mám já osobně velmi ráda. Tato značka je mi sympatická, ale trošku dražší na drogérkový prodej. Proto jsem ráda za umístění tohoto produktu do boxu a moc ráda jej vyzkouším. Voní po citrusech a teetree. Uvidíme, co o něm řeknu později. Ale něco mi říká, že budem kámoši :))

4. Bio Pekárna Zemanka - Bio čoko kokosky
No ještě že In-time přijeli tak brzy. Nebýt jich a LB, asi bych byla dneska bez snídaně :D No slupla jsme je na posezení ještě než jsme začala psát tento článek. Jsou velmi dobré a obsahují bio suroviny a fare trade čokoládu. Pokud znáte čokoládové cookies z Lidlu (já na nich totálně ujíždím!!), tak tyhle chutnají skoro uplně stejně! Jen budou asi o dost zdravější :) Takže se po nich v obchodě podívám a ještě přispěju na dobrou věc :)

5. Ladybox balzám na rty - Líbej mě!
Nejdřív jsem zkoumala, od jaké značky že to balzám je. Musela jsem si vzít na pomoc dopis, kde jsem zjistila, že balzám má na svědomí právě LB! Cože je super :) Některé zahraniční Beauty boxy toto zavedené již mají. Přidávají například štětce vlastní výroby, lesky a tak. Takže je super, že se LB nechal inspirovat :) Trošku jsem se zděsila vůně jahod... Já totiž všechno vyrobené z jahod nesnáším. Jako jahody miluju, o tom žádná. Ale z některých produktů majících vonět po jahodách se mi zvedá žaludek. Nesnášim jahodovou zmrzlinu, jahodovou limonádu, jahodové bonbony,.... Ale tohle voní opravdu dobře. Jako jahodová tříšť, která mi nevadí... :D  Jinak obsahuje vitamin E a přírodní másla a oleje. No na složení a popis na kelímku abyste si ale vzali lupu... :D:D 

6. Salcura - Antiac acne clearing spray
Tak tady udělal LB trochu chybu... Trochu větší :D Mělo se jednat o personalizovaný produkt. Já mám vyplněno, že mám pokožku suchou jak troud a přišel mi sprej na akné :-// No černé pupínky mám na nose, tak vyzkouším aspoň tam. Prý se má aplikovat lokálně. Já zkusila nanést lokálně na jedno místo na ruce a rozstříklo se mi to po celé ruce a ještě dost i do vzduchu. Tak nevím, jak lokálně mám přípravek nastříkat :D Strašně hnusně smrdí... Jako dezinfekce u doktora. Ale to asi není uplně důležité :)) No je vážně škoda, že mi nepřišel přípravek pro suchou svědivou a ekzémem trpící pokožku... Na ekzémy trpím hodně, suchou ji mám také... Takže jedno velké škoda...

7. Illamasqua - Nail varnish in Swinger
Tadááááá a je to tady :) Jak jsme již psala, chtěla jsem tvářenku či štětec. to mi ale bylo jasné, že nebude. Velice jsme se obávala, že mi přijde tužka na oči, nebo šílený zelený oční stín :D Obavy ale byly zbytečné. Přišel mi ten nejúžasnější lak, jaký vůbec mohl! Nevím, jaké různé odstíny v boxech kolují, ale myslím, že tenhle je pro mě určitě nejlepší! :D Strašně dlouho jsem sháněla zlatý lak s nádechem do studena. Bez úspěchu. A teď ho mám! A ještě od tak boží značky :) Nemůžu se dočkat, až ho vyzkouším. Jen vám na ukázku ukáži swatch z jiného blogu. No prostě nádhera! 
Illamasqua Nail Lacquer Swinger summer 2012 Illamasqua Naked Strangers Collection for Summer 2012   Info, Photos, Swatches & Prices
Prostě nádhera!! Zdroj

No já jsem s obsahem spokojená, až tedy na sprejíček na akné. Kochám se tu těmi věcmi a mám dobrou náladu :D Člověk prostě potřebuje občas nějaké to potěšení a překvapení :) 

A co vy? Už máte svůj LB? Pokud ano, hoďte mi odkaz na recenzi do komentářů :) Ráda se podívám, co jste našly uvnitř vy a jak se vám obsah líbil!!!

Děkuji Ladyboxu za poskytnutí krabičky ke zrecenzování! :))


                                                                                                                           Vaše Aneta ♥


32 komentářů:

  1. souhlas, me se toto vydani libi moc a moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky! Jen škoda toho sprejíku :-// Ale co už :D

      Vymazat
  2. Ten lak je boží, doufám, že budu mít taky nějaký hezký odstín, kurýr se zatím někde courá, tak nevím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že od Illamasqua jsou všechny moc pěkné! Co jsem zatím v boxech viděla, všechny se mi líbily :) No s tou kurýrní službou je to dost opruz. Oni u nás jezdí dopoledne a to jsme doma málo kdy :)

      Vymazat
  3. Mě by březnový LD vubec nenadchl, ze všech boxu se mi nejvic libil unorovy LB a porad premyslim, ze si ho objednam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po zkouknutí březnového ladyboxu si jdu objednat únorový :-)

      Vymazat
    2. Já na něj ještě nedělala recenzi :D Ale mám ho doma. I na něj přijde řada :))

      Vymazat
    3. Únorový se moc vydařil. S březnovým jsem chtěla počkat na recenze a pak se rozhodnout. Tento měsíc tedy vynechám, uvidíme jaký bude další :)

      Vymazat
    4. Reny: :)
      Z unoroveho LB bych vyuzila vse, hodne me laka :) z breznoveho me zaujal jen lak a kokosky :) sto lidi, sto chuti no :)

      Vymazat
  4. Ja uz ho chci taky :( ale kuryr pry k nam nejezdi jindy nez kolem 11 a to nikdy doma nejsem a nemam moznost si to poslat jinam, tak by me zajimalo jestli ho nekdy uvidim. Jinak nejstastnejsi bych byla, kdybych tam mela lak v nejaky ruzovy barve :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Služb In tim je celkem nedořešená si myslim... Taky u nás jezdí jen dopoledne. Dnes jsem měla štěstí, že jsem byla doma... Růžový by mě taky potěšil, ale bohužel v krabičkách byly jen 4 podstíny.

      Vymazat
  5. Jsme ráda, že jsem LB neobjednala, zase lak, já si říkala, že to bude nejlevnější produkt od Ilamasqui co tam mají (ještě to mohly být linky)....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z něj mám radost :) Už se mi třpytí na nehtech :)) No z tužky bych padla ovšem do vejvrtky :))

      Vymazat
  6. Dala jsem si novoroční předsevzetí, že žádné boxy už objednávat nebudu, že si radši koupím to, co opravdu chci. Když jsem ale zjistila, že v březnu bude Illamasqua, tak zkrat a už jsem objednávala. Pak se mi to rozleželo a říkám si: ty blbče, určitě bude lak, co s tím asi tak budeš dělat? Doufala, že se pletu a že by to mohla být tužka na oči, oční linky nebo stíny (klidně i zelené). Ve tvářenku jsem nevěřila i když bych ji uvítala ze všeho nejvíc.
    Je to lak. Hmmm. Odstín Throb. Barva pěkná, to jo. Akorát, že já si nehty lakovalo naposledy někdy na gymplu, což už je dobrých 15 let. Ani odlakovač nemám. A prostě, já si na lakování fakt nepotrpím. Asi někoho obdaruju.
    Personalizace... No, vyplnila jsem, že lak bych radši v boxu neviděla. Jenže laky asi dostávali všichni.
    Taky jsem vyplnila, že mám suchou pleť. A stejně jako ty mám přípravek na akné.
    Co bych měla na svém plochém hrudníčku zpevňovat, je mi záhadou...
    Balzám na rty voní hezky, ale zůstavají mi i po namazání vysušené.
    Jsem z toho tak nějak zklamaná a rozhodnutá opravdu už boxy neobjednávat.
    Myslím si, že produkty v tomto vydání nejsou špatné, jen zrovna mě neoslovily.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou ohledně personalizace... Stále je co zdokonalovat :) Ostatní zatím soudit nechci, to až po něaké době. Já se stále rozhoduji, zda objednávat, či ne... Jinak změna je život ne? :) Zkus nalakovat a třeba tomu zase přijdeš na chuť. Dostala jsi moc pěknou barvičku :))

      Vymazat
  7. Ty sušenky jsou naprosto úžasné, asi si zajdu do Lidlu pro cookies, jestli teda chutnají stejně.
    S tou Salcurou mám taky problém, doufala jsem v ten sprej na suchou pokožku, tak doufat jsem mohla. Navíc Antiac mám už z jednoho SenzaBoxu a moc mě nezaujal.
    Co se týče toho laku, máš naprosto nádherný odstín. Já mám sytě červený, který asi moc nevyužilu, protože jsem spíše na ty neutrální barvy na nehtech :) Ale tak zkusím, uvidím :)

    Ne že bych byla zklamaná, ale tento měsíc se mi asi víc líbí SenzaBox, minule to byl LadyBox :) tak se nějak předhánějí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj zaběhni si pro ně, snad ti také budou připadat stejné :D Já vždcky snim celý balík na posezení :-X :D Ten červený je náhodou moc krásný. Ještě že jsme nedostaly zelený :))

      Vymazat
    2. Taky si říkám, zelený bych na sebe fakt nedala. Chvíli jsem uvažovala, že bych s někým barvu vyměnila, ale ne, půjdu do toho a konečně si jednou výrazně nalakuju nehty. :-D
      Když přišly ty sušenky, tak jsem říkala, proč tam zas cpou něco nekosmetického, ale tohle prostě byla trefa :D

      Vymazat
  8. Co se týče toho spreje Antiac. Mám už druhé balení (zakoupila jsem přes Feelunique) a je pravda, že ta aplikace se musí vychytat. Je potřeba mačkat pumpičku jemněji a pak se tolik sprej nerozstříkne. A co se týče toho, že máš suchou pleť. Tu já mám taky. Tenhle sprej mi ji pomáhá hydratovat a po měsíci užívání jde poznat rozdíl. Pleť není tolik suchá, netrápí mě šupinky. Lépe se mi i aplikuje make-up. Určitě ten sprej vyzkoušej, i když máš suchou pleť. Myslím, že budeš příjemně překvapená :-). A co se týče té vůně. Já ji naopak miluji :-).
    Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvůj příspěvek plný rad :)) Vyzkouším to jak říkáš a třeba mě opravdu moc mile překvapí :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Měla jsem štěstí :)) Taky se mi moc líbí!!

      Vymazat
  10. nesnasim lady box :D je to fakt tahak na lidi
    http://fbsphoto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě je :) Ale mně se ten nápad líbí :))

      Vymazat
  11. Taky mám :) článek hodím i s videem zítra. Musím říci, že box je fajn, ale nejlepší je fakt ta Illamasqua, jinak mě nic extra nenadchlo.. snad ještě krém na dekolt, protože kráááásně voní, jak píšeš :) sprej od Salcury už mám (taky nechápu to dávkování rozstřikovačem :D), tělové mléko pro těhotné mě moc nebere (myslím, že takhle pro všechny se to do boxu moc nehodí), kokosky v boxu mě nechávají úplně chladnou. Ještě ten balzámek je skvělej, i když jsem teď našla jeden i v SB.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že v mnoha ohledech se shodneme. Až na ty kokosky... :D:D Ale tak to je jen taková blbůstka :) Těším se na video!

      Vymazat
  12. Máme stejný lak :-) Je to vážně nádhera. Přesně jak píšeš - zlatý se studeným podtónem. Přesně pro mě. Už ho mám také na rukách. Nádherně se třpití!! Weledu mám také ráda. Znám ji tedy spíš z dětské kosmetiky, kdy se mi výborně osvědčil měsíčkový kojenecký krém (na zadeček u malého). Tak myslím, že i dospělácká kosmetika bude fajn. včera večer jsem vyzkoušela a nestačila se divit, jak jemnou mám po čištění. Pleť, tak uvidíme dlouhodobě.. Sprej na akne mě také trochu překvapil, uváděla jsem spíš suchou pleť :-( No, ale dcera bude brzy v pubertálním věku, tak třeba využije ona :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Je krásný, kór na denním světle :) Co se týče Weledy, já osobně ji mám moc ráda. Ale často nejsem moc ochotna si za ní připlatit. Přitom s jinými značkami tenhle problém nemám... Nevím proč :D Také vyzkouším a uvidím :) Jinak sprej jsem dneska vyzkoušela na pleť a krásně chladí. Myslím, že na léto by byl fajn. Ale účinky posuzovat zatím nemohu. Dcera sprej jistě ocení :))

      Vymazat
  13. ten lak na nehty je senzační!:)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem tento měsíc dala přednost SenzaBoxu, ale teď možná si říkám, že jsem měla si objednat oba...ten lak je úžasný, u tebe ho vidím konečně v jiném odstínu než v červené:)

    Zvu tě na giveaway http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/03/jarni-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥