Zotavování, nové botky a konzultace účesu :D

Ahoj holky,
po pár dnech s antibiotiky se cítím již mnohem lépe :) Ale teprve až dnes. Do této doby jsem měla teplotu, cítila jsem se strašně malátná, nemohla jíst, pít, polykat, zívat, smát se, bolely mě zuby a nejvíce mě trápila hlava. Ta bolest byla neskutečně palčivá a trvala tři dny v kuse! Nikomu nic takového nepřeju. Ani povídat jsem si nemohla. Hlas jsem měla jako chlap :D Ale dneska ráno jsem se probudila a věděla jsem, že tenhle den už bude lepší :) Nyní mě trápí akorát ukrutná rýma, ale nás ženy, nějaká ta rýmička přeci neskolí :))

Chtěla jsem teď napsat nějakou recenzi, abych vás zase něčím obohatila, ale zjistila jsem, že u rodičů nemám nic, na co bych ještě recenzi nedělala. Jen nějaké krémy a na ty dneska nemám chuť :D Takže si tu budu psát, ani nevím o čem. A třeba to ani nebudete číst. Ale já nyní zaháním nudu :D 

No a co jsem celé dny dělala? Jako klasický marod jsem ležela a spala, měřila si teplotu, rozčilovala se, že nikam nemůžu jít, myslela na milého, četla si (když mě zrovna nebolela hlava), seděla u pc a taky u něj celkem dobře nakoupila :D Vybrala jsem si botičky od Bati, za velmi lákavou cenu 400,-  :)  No posuďte samy - nechaly byste je tam? :)) 



Jinak kdyby mě teďka někdo viděl, asi by netipoval, že jsem kosmetická blogerka :D A už mi docela dost chybí, napatlat si na sebe ty svoje malovátka a řeknu vám, hodně se mi uleví, až si na sebe nanesu make-up! :D Taky se těšim ven mezi lidi. Přeci jen být doma týden zavřená, je dost hrozné. Zítra mám již v plánu vyrazit do Prahy, takže se mi bude zase recenzovat jedna radost! A v pondělí mi opět začíná škola. Dokonce se do ní těším. Ale to mi asi dlouho nevydrží :D 

Jo a málem bych zapomněla! Chystám se ke kadeřnici (asi po roce) a chci trošku změnit střih. Tak jsem zapátrala a...nic se mi nelíbilo :D Pak jsem zadala scene haircut (protože se mi tento styl svého času velmi líbil :D) a ocitla jsem se v sedmém nebi. No vybrala jsem jeden. A chci slyšet váš názor. Líbí se vám tenhle účes? Jen bych vynechala tak masívní patku. Tu bych si nechala podobně jako mám teď. Jde mi o to sestříhání a špičaté konce. Barva samozřejmě zůstane blond. Takže, líbí?

Extra Long Scene Hairstyle

Takže já už radši budu končit. Už ani nevím co psát! :D Tak pěkný zbytek víkendu a já se zase ozvu :))

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

19 komentářů:

  1. topánky krásne a účes môže byť tiež zaujímavý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor :) No já doufám. Jinak budu pár měsícu chodit jako blbeček :D

      Vymazat
  2. Mně se scene účesy vždycky hrozně líbily a být tebou, jdu do toho :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za podporu! :D I mně se líbí!

      Vymazat
  3. Boty jsou nádherné a za tu cenu je jasné, že se tam nemůžou nechat. A účes bych klidně zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se tyhle účesy líbí jen na fotkách. Měla jsem ho a už bych nikdy nechtěla. Musela jsem se o to neskutečně starat (každý ráno; a v poledne už byla zplihlost) - neskutečně rychle to plihne, protože je to sesekaný a sestříhaný. Nehledě na to, že to pak vypadá, jako bych měla o půlku míň vlasů. A hlavně se tím podle mě ničí, protože neustřihneš vlas rovně, ale tím sesekáním ho "nakrojíš"... no už bych nechtěla. Teď si pracně dávám vlasy dohromady každoměsíčním rovným stříháním a chci zase všechny stejně dlouhé... Protože je mnohem větší objem :)

    OdpovědětVymazat
  5. moje vysnívané vlasy ♥♥ aj farba :)

    OdpovědětVymazat
  6. Planetko, já být tebou, tak do toho nejdu :) musím se přidat k Te Zz o kousek výš - zničí ti to vlasy a budou splihlé... ale na druhou stranu věřím tomu, že i kdyby jsi šla do hola tak budeš vypadat pořád moc pěkně, tobě by prostě slušel i pytel :D takže tak :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych do toho nešla.. vlasy jsem měla sestříhaný a pak mě to nedrželo všelijak se mi to kroutilo a když je pak chceš mít pěkně sjednocený dlouho to trvá.. a taky jak psala slečna výše a ty konečky fak nakrojíš, pak mi přišlo, že maj větší tendenci se třepit.. hlavně co mě nejvíc vadí, tak že mi to ze všech účesů vypadává, ale chápu, že každý si nepotrpí na drdoly :-D jinak botky jsou krásné! zdraví Ivča

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi to, ale účesy s tím nejdou vůbec dělat...věř mi mám něco podobného na hlavě :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tobě by slušel sidecut :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně ty špičatý konce přijdou jak nepovedený prodloužení/hodně ztenčený a nezdravý vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boty teda super (osobně ale nenosím hnědou), ale účes na mě dělá dojem: "chemickou černou a žehlením jsem si dorazila vlasy" :-)

      Vymazat
  11. Tyhle účesy taky miluju a tenhle je super ;) Já se ke kadeřnici chystám už snad půl roku, ale jsem hrozně líná :D

    OdpovědětVymazat
  12. ..:DD tenhle ůčes mám taky..:DD a je super
    Koukněte na moji giweway :http://mycosmeticlife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Tvoje hlava - tvoje věc:-) Člověk lituje jenom těch věcí, které neudělá

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych do takového učesu vubec nešla..lepší jsou přirozeně sestříhané vlasy, ale tohle je moc, ty vlasy pak vypadají tak nezdravě oškubaně a dost řídce..a trošku jako ty prodlužovaný cancourky co vídám občas na ulici..ty mas vlasy mnohem mnohem hezci co vypadají zdravě

    OdpovědětVymazat
  16. topanocky su krasne a cana je supeeerr :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥