Vyřazeno!

Včera jsem se probírala mojí kolekcí a s pár věcma jsem se rozloučila. Důvodem bylo buď to, že jsem je nepoužila bůhví jak dlouho, nebo prostě už byly staré. Probírala jsem se jimi proto, že jsem dnes točila My Make-up collection - update. Stráááášně moc jste si o něj psali jak tady do komentářů, do komentářu na YouTube, dále do vzkazů na YouTube i do e-mailů. Byla jsem prosbami přímo zavalena :D A tak jsem ho konečně natočila. Proto pár věcí muselo pryč. Nyní se video nahrává a já mám pocit, že mi odletí počítač někam do teplých krajů. Hrčí, skučí a píská a já mám o něj opravdu strach! :D Takže pokud se vše povede tak jak má, zítra ho tu máte :) No a co si budem povídat, já bych do těch teplých krajů letěla nejradši s nim...


A s čím jsem se tedy rozloučila? 
S řasenkou 2000Calories od MF, jelikož byla už vyschlá a nekreslila. Jinak je to má hodně oblíbená řasenka a jak jsem se dozvěděla od slečny v drogerii, která tam zrovna měla promoakci, nejsem jediná, kdo ji tak miluje :)

Další řasenka je od Astoru a je to jediná, kterou jsem od Astor měla. Nebyla nic moc a já si ji rozhodně podruhé nekoupím...

Minerální korektor od Maybelline jsem vypoužila do poslední kapky, kterou byl aplikátor schopný nabrat. Doporučila bych ho všem. Byl hydratační, krémový a skvěle kryl.

Třpytivé tužky od E.L.F.u jsem se vzdala proto, že mám již plnohodnotnou náhradu v podobě Jumbo tužky od NYX v odstínu Milk.

Pudr Stay matte mám také už nový, proto jsem se mohla rozloučit s poloprázdnou krabičkou.

Bronzer od Alverde, se kterým jsem si nikdy moc nevěděla rady. Krásně kokosově voněl, což se změnilo. Včera jsem ho otevřela a málem padla smrady... :D

Balzám na rty od Lsuhe, který totálně zežmolkovatěl a aplikace nebyla dále možná.

Stín od Rimellu u kterého by mě opravdu zajímalo datum výroby. Byl to můj první stín, který jsme vlastnila a dostala jsem ho kdysi od sestřenky. A podle mě mu už tak deset let bude :) Bude se mi stýskat! :D

A nakonec bronzer od Essence, který není špatný a ani není vypotřebovaný. Ale jelikož mám další asi tři a jsou lepší, tenhle putoval do koše :)

A co vy, jak často se věcí zbavujete? Děláte čistku pravidelně, nebo namátkově, když máte náladu? :)


                                    
                                                                                                                                Vaše Aneta ♥

22 komentářů:

  1. U mě jsou čistky na programu zhruba každý měsíc :D Expirační dobu si hlídám jak ďas a taky si říkám, že když to vyhodím hned, bude to bolet méně jak později.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně a velice tě obdivuju :D Já bych na to neměla... A stydím se, jelikož já na ty expirační doby nějak nekoukám :-X :D

      Vymazat
  2. Čistku dělám spíš namátkově... Nedávno jsem narazila na moje taky první stíny... Jsou od miss sporty, ale neměla jsem je to srdce vyhodit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej v klubu :D No joooo taky jsem nějaké od nich měla :) Ale ty už dááávno nemám. Mám pocit, že jsme měla blankytně modré a řvavě zeleno žluté :D

      Vymazat
  3. Od té doby co nakupuji kosmetiku ve velkém jsem ještě nevyřazovala, jenom občas dám něco kamarádce, když mě to nevyhovuje :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já občas nějaký krém dávám mamce. jinak jsem buď škrt, že to nikomu nedám a nebo to vyhodím, protože je to nepoužitelné :-/ :D

      Vymazat
  4. Musim říct,že v tomhle jsem hrozná :(. Expirace nedodržuju, většinou si ani nepamatuju kdy jsem tu věc otevřela/koupila (od tý doby co mám blog tak se to dá aspon dohledat tam, ale dělej to s každým výrobkem). Spíš se řídím tím, jestli ti nějak divně nesmrdí, nezměnilo to barvu nebo tak. Jinak by mi bylo líto vyhodit třeba ten zbytek pudru nebo tak - vyschlá řasenka letí hned, ale pokud se dá produkt ještě dopoužívat,tak mi to přijde škoda (přestože mám hned několik dalších alternativ :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Imaginárně ti třesu rukou... :D Jsem na tom uplně stejně. A celkem se stydím, jak málo jsem toho vyřadila. I když ve videu vyhazuji ještě asi další dvě věci :-X :D

      Vymazat
  5. Zrovna jsem dneska točila stejné video a taky nahrávám :D tak já ho teda dám jindy, ještě že jsem si natočila dvě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :D No já už mám update, protože jsem tohle video točila minulý rok :) A klidně ho postni, holkám to určitě vadit nebude. A já se taky ráda podívám :))

      Vymazat
    2. Těším se na obě videa, hrozně mě baví nakukovat, co mají ostatní a párkrát už jsem si podle dobrých ohlasů z videí něco koupila. :)

      Vymazat
  6. niektorých vecí sa naozaj nedokážem zbaviť a prekladám ich zo šuplíku do šuplíku... Astor špirálu som mala tiež, súhlasím s tebou, nestojí za nič!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já už zatla zuby a prostě jsme to naházela rychle do koše... :D No ta řasenka letěla snad jako první. Vážně hrůza :)

      Vymazat
  7. já dělám čistky většinou v euforii z nějaké nové věci, jinak bych to asi nezvládla :D a srdcovější záležitosti posílám mladší sestřence, ať je nemusím úplně vyhodit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Čistky dělám ryze namátkově a pokaždé s těžkým srdcem... ale zase nechci skladovat tunu kosmetiky (i tak jí mám hodně). :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, už se nemůžu dočkat toho videa! ;D Snad ti ten počítač neklekne :O Já moc svoji kosmetiku nevyhazuju. Často jí sice procházím, ale nemám srdce to přímo "vykopnout" z domu. Pokud už věc fakt nepoužívám, dám je nějaké kamarádce. Prostě se je snažím poslat někam dál, ale když najdu přímo nějaký rozbitý kousek, nedá se nic dělat a bývalý pomocník musí končit v koši...

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Občas... spíše málo :)) A taky hlavně podle čichu :)) A i když něco nepoužívám nejsem schopna to dát pryč... co kdybych to nutně potřebovala :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Ani už si nepamatuju, kdy jsem dělala čistku. Vyházela jsem staré věci z Avonu a teď to zatím není potřeba. Lesky na rty moc neshrabuju a zbytek vypadá dosti zachovale. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Čistku jsem dělala celkem nedávno a letělo toho teda docela dost :D Většinou to, co se mi doma válelo a nepoužila jsem to od svých 15 :D

    OdpovědětVymazat
  13. já dělala čistku zrovna včera.. vyhodila jsem vysouvací tužku na oči od Gabči a nějaké fixy od elfu.. staré stíny se také našly... já mám to štěstí, že když vyhodím vše nepotřebné, tak mám takový lepší pocit... najednou si připadám taková vyrovnanější :D nemám ráda kvanta kosmetiky, která je namačkaná v polici... v košíku mám jen jednu řasenku! ale to bude tím, že chodím na permanentní řasy :)dále dvoje mono stíny, dvě Mua paletky.. dnes mi přišla rtěnka luxe z avonu a to je moje jediná rtěnka :D a jsem šťastná jako blecha :D každopádně teď se nejvíc snažím vypotřebovat všechny šampony co mám doma, abych měla ten dobrý pocit a hlavně mohla zkoušet další věci :)když to tak čtu, připadám si skoro jako chlap, že mám tak málo dekorativky :D

    OdpovědětVymazat
  14. Víceméně pravidelně jednou za čas. Většinou se mi to povede ještě dřív, než zjistím, že nedovřu kufřík:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Čistu dělám jednou za čas, ale zatím jsem toho moc nevyhodila, protože tak nějak nemám to srdce se s výrobky rozloučit a tak se mi to doma hromadí :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥