Video - My make-up collection (update)

Ahoj holky, tak konečně mám pro vám update tolik poptávaného videa. Co víc k tomu napsat? Asi jen: "Užijste si to, protože má 28minut...:D". Napiště mi, jak se vám líbí :) A já jedu na zkoušku, tak držte palce :)

Přepněte do HD!

Přepněte do HD!


+Essence lip tint, o kterém mluvím ve videu :)



                                                                                                                          Vaše Aneta ♥

23 komentářů:

  1. No jo, koukám na to už po 3.. Prostě tě žeru.. :DD
    Nádherný video, OPĚT. ♥ A jenom bych se chtěla zeptat jaký jsou ty báze pod stíny od Too Faced. Mě se strašně líběj, ale pořád se nemůžu rozhodnout.. Jak dlouho ti s nimi vydrží stíny..? :DD Díky.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělám pro tebe zítra recenzi, snad ti to udělá radost :))
      A děkuju moc za komplimenty :))

      Vymazat
    2. Jé to mi uděláš moc, moc velkou radost.. :) Děkuju moc ♥

      Vymazat
  2. Já chci taky takový hezký kosmetický stolek! :) Máš toho teda požehnaně, až se teď stydím zveřejnit to své, protože toho mám podstatně míň a to se na někoho kdo píše o kosmetice moc nehodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezáleží na tom kolik toho máš, ale jak s tím umíš naložit :) Já se na tvoje video těšííííím :))

      Vymazat
    2. Paradoxně jenom co jsem ho dotočila, tak přibylo hned několik nových věcí, takže to budu muset taky brzy updatovat :D ale tak když už jsem ho natřikrát točila, tak už ho postnu. Na to tvé to ale ani zdaleka nemá, video je úžasný, strašně ti to v něm sluší! :*

      Vymazat
  3. Mám tento typ videí hrozně ráda, povedené a hezká sbírka :). Díky za sdílení. <3

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle vdea fakt miluju, zvlášť teď když ležím doma nemocná :)) Takže jsem ho dokoukala celé a věřím, že jsem nebyla sama! ;-)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se honem uzdrav :) A díky za shlédnutí :)

      Vymazat
  5. Super video :) Moc ti to sluší a ráda tě poslouchám :) Ocenila jsem, že si kameru položila, že to nebyl takový ten kolotoč, z takových videií je mi špatně od žaludku, ale fakt :D
    Napadlo mě, jsi studentka a máš dcla dost štětců, neudělala bys článek (pokud už je tak se omlouvám:X) o dcla dostupných a dobrých štětcích? Třeba jaké tři základní vybrat na oči? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jj kameru jsem měla před sebou na stojanu. I mně se to tak lépe ukazuje, než abych držela kameru v jedné ruce :) Taky nemám ráda, když se všechno klepe a pořádně si to nemůžu prohlédnout :D
      Jinak k těm štětcům. Před pár dny jsem dělala článek o štětcích na linky :) Jinak recenzi o štětcích mám naplánovanou. Ty růžové stojánky přišly se sadou štětců. Je to dupe na štětce od Sigmy. Takže brzy tu bude článek, nebo video :)

      Vymazat
    2. Tak super, těším se :)

      Vymazat
    3. Máš stejné zrcádko :D A koukám, že máš taky dost šminek ;) Potřebovala bych nějaký stolek u okna na šminky...ale bohužel to se mi asi nepoštěstí :(

      Vymazat
  6. krasny stolecek. to svetlo musi byt uzasne :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, jaké seš znamení? Video krásný, vydržela jsem dívat až do konce. Páni ale brzi s tou dekorativkou :) za chvíli už ti nebude stačit ani ten šuplík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. musím se krotit :) Jsem ve zanemaní panny :)

      Vymazat
  8. to zrkadlo mám aj ja :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že je to nejpopulárnější zrcátko v ČR a i SR :D

      Vymazat
  9. hezký stolek :)to zrcadlo má asi hodně lidí :D :D :D

    http://janescolours.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné video:-) Mimochodem, kdyby si nevěděla už, kam co dávát, tak se hlásím o tu tvářenku marble mania:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥