Too Faced - Shadow insurance

Sliby chyby... Já vím. Sama nesnáším, když mi někdo něco slíbí a pak to nedodrží. Mám na to paměť jak slon a i po několika letech jsem schopna to vytáhnout z paměti a ohánět se domnělým slibem :D Jsem na sliby jako pes :) A tak dlužím omluvu jedné mé čtenářce, které jsem před dvěma dny slíbila, že napíšu o očních bázích od Too Faced. Měla jsem trošku na pilno. To víte, v pátek jsem byla na plese a to dá práce se trošku zkrášlit a nadělat si vlasy a pěkně se obléknout :) Takže slib plním o dva dny později, než jsem měla v plánu :)

Čili dnešní článek je o bázích pod stíny, které naprosto miluji a pokud používám stíny, nebo chci aby mi linky vydržely celý den, použiji ji. Je naprosto skvělá a já vím, že jinou už zkoušet nebudu. Primer potion od UD už mě vůůůbec neláká. Je to dáno tím, že tahle báze je famózní a za druhé je asi tak 2x levnější. Za bázi od UD dáte něco málo 700-900Kč. Za bázi od TF zaplatíte 350 Kč za velké mega balení :)

Jak je nejlepší tuto bázi použít? Já si normálně nanesu makeup, korektor i pudr. Pak si nanesu právě tuto bázi pod stíny a jdu se věnovat obočí. To jí dodá tolik času, aby začala trošku lepit a pořádně se do víček vpila a trochu zaschla. Pak už nanáším stíny, jako obvykle. Pokud nedodržíte tento postup a nenecháte bázi pořádně zaschnout, může se stát, že stíny nebudou držet tak, jak chcete. Po pár hodinách se začnou slévat do ohybů oka. Když ale bázi dáte chvilku času, náležitě se vám odmění v podobě držících stínů celý den na svém místě. Já občas nanášela stíny ještě na mokrou bázi a po nějaké době se mi slévaly. Tím jsem vypozorovala, že potřebuje chvíli času. Proto nanesu bázi, udělám obočí a to je ideální délka pro zaschnutí báze :) Nemůžu si stěžovat!

Báze má světle béžovou barvu a jemně silikonovou konzistenci. Ale ne tak, jako například báze pod makeup od Dermacolu. Je trošku hutnější a jakoby krémovější. Jednoduše se roztírá a víčka po ní vypadají sametově hebká. 

 Já této bázi dávám 10 z 10ti bodů! Doporučuji :)

Seženete v Sephoře za 350Kč (cca?) + když budete mít kartičku na 20% slevu, vyjde vás na 280Kč. A to je hodně dobrá cena. Nemyslíte? :)


                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

27 komentářů:

  1. Já mám teď objednanou z Ebay bázi od Etude House, ale tahle vypadá taky hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem nevěděla, že mají báze :)

      Vymazat
    2. Co jsem četla reviews tak ji přirovnávali k PP od Urban Decay, tak jsem zvědavá :-D

      Vymazat
    3. tu od Etude house mám, jmenuje se myslím Proof 10, je skvělá, sice jsem nezkoušela žádnou dražší, ale ani nechci, protože tahle je levná a práci vykoná skvěle, i když mám trochu mastnější víčka =]

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle, já jsem zatím zkoušela jen Primer Potion, která je super, ale je fakt, že je hodně drahá. Až ji vypotřebuji, vyzkouším tuhle :).

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasim! Mam i UD Primer Potion, jak tu Original, tak i barevnou Sin a stejne vzdy sahnu po TF. Poridila jsem si i Glitter Glue na trpytky a opet velka spokojenost, trpytky na ni drzi jak pribite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za porovnání. Aspoň vím, že o nic nepřicházím :) A na tu na třpytky jsem taky koukala! Popřemýšlím :))

      Vymazat
  4. Jé díky moc.. :DD Tak už to vím najisto.. Půjdu do téhle a tečka.. :DD Jo a ty je máš v plé verzi..? Nebo v nějaké cestovní..? Díky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvěle :D Ne ne já jednu měla u paletky a jednu u setu, který jsem dostala k vánocům. Takže obě balení jsou malá :) Ale vydrží asi věky! :D

      Vymazat
    2. Aha.. :DD Tak předpokládám že originální balení vydrží hooodně dlouho.. :D Ale stejně mě ještě láká nová béze od Catrice a od Dermacolu.. Uvidíme. :D

      Vymazat
  5. Tak teď už také netoužím po UD :D.

    OdpovědětVymazat
  6. ta cena je fakt slušná, naposledy jsem se v sephoře asi přehlídla a nabyla dojmu, že stojí 500,- :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni tam mají strašně přeházené ceny. Také jsem koukala poprvé a byla tam cenovka 600. Pak jsem se podívala lépe a bylo to uplně k něčemu jinému :D

      Vymazat
  7. Tak tahle recenze mě zaujala, díky tobě má peněženka zapláče ;). A nevíš, kdy dávají tu kartičku 20% sleva? Už dlouho jsem ji nedostala. To je sleva na cokoli ze Sephory, že?
    Lenush

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale určitě se ti to vyplatí :)) Všimla jsem si, že slečny s kartičkami chodí o víkendy po obchodních centrech. A ta sleva platí vždy jen na ten určitý víkend :) A ano, sleva je na cokoliv si vybereš.

      Vymazat
    2. Děkuju:). No...půjdu si pro tu bázi asi zítra, tak sleva bohužel asi nebude:).
      Měj se krásně, Lenush

      Vymazat
  8. Uvažuju o ní :))

    http://janescolours.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud požadujesš kvalitu za dobrou cenu, je to dobrá volba :)

      Vymazat
  9. Páni a já taky měla dojem, že stojí tak 600.

    OdpovědětVymazat
  10. Obal vypadá kouzelně. Pomalu se po bázích začínám rozhlížet také, děkuju za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  11. V Sephoře se přiznám, že jsem ještě nebyla :D Ale až tam zavítám, tak si tu kartičku nechám udělat a první po čem šáhnu bude asi tahle báze, protože po ní moc toužím ♥ A po tohme článku ještě víc :)
    http://diamond-katty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna jsem v Kodani na stáži, jdu kolem Sephory a jééje 25% sleva na všechno...Takže jsem ukořistila UD Primer Potion, který mě vyšel jen na 350 Kč! A pak jsem neodolala a do košíku přihodila Naked2 paletu. :-D Když se to vezme kolem a kolem, tak byl primer za slušnou cenu i bez slevy..nevím, kde je na české straně chyba :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady pro jistotu ani UD neprodávají... :D:D Gratuluji k úlovkům :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥