Štětce pro perfektní linku

Abych doplnila minulý článek o gelových linkách Inglot, rozhodla jsem se, že napíši článek i o štětcích, kterými si linku kreslím. Mám jich celkem 6. Z toho jeden nepoužívám vůbec. Ale k tomu později :) Takže moje štětcová výbava vypadá takto:


























1. První štětec už jste mohli vidět v článku ZDE. Psala jsem, že se mi s ním pracuje nejlépe, jelikož má krátkou rukojeť. To stále platí. Ale co se od poslední doby změnilo, jsou jeho štětinky. Přeci jen recenzi jsem psala 8.2.2012. Štětinky jsou zohýbané. Sice to není nějaká tragédie, ale přeci jen uz´ž nefunguje uplně precizně. Používám ho tedy spíše pokud někam jedu a nechci si brát dlouhý štětec. Ale ano, ze začátku to byl můj největší favorit. Prodává se v balení ještě s dalšími cestovními štětečky. Však přečtěte si recenze co jsme psala před rokem :)

2. Další štětec je od Essence. Stojí asi 40Kč a je také skvělý. Štětinky má pěkně u sebe a v jedné řadě, takže vykreslíte precizní linku. Jediné co bych mu vytkla, je jeho tenká rukojeť. Někomu se může držet špatně. I já mám radši ty o něco silnější. Dále je také nutno podotknout, že nemá zrovna valnou životnost. Tak jednou za 4-5 měsíců si musím kupovat nové. Ale to při jejich nízké ceně není absolutně žádný problém :)

3. Trojka patří štětci, který jsem koupila spolu s dalšími štětci z e-bay. Jedná se o naposobeniny setu od Sigmy. Rozepsala bych se, ale o štětcích bude ještě video nebo článek. Takže teď přímo ke štětci. Má se všech mých zkosených štětců nejmenší "hlavičku". Je užší a štětinky jsou kratší. Proto se s ním skvěle kreslí ocásky linky. Ale samotná linka na víčku je s ním obtížnější, pokud si chcete vytvořit silnější linku.

4. Další štětec je od Alverde. Koupila jsem ho ve výprodeji také za pár korun. Byla jsem z něj nadšená, ale sami můžete vidět, co se stalo s jeho špičkou. Na té fotce to ještě není tak markantní. Ale ve skutečnosti se s ním již nedá pracovat :-/ Proto poletí nejspíš do koše. Za sebe ho tedy nedoporučuji.

5. tento štětec je opět ze sady "fake Sigmy" :D Je naprosto úžasný, pokud si kreslíte celkem silnou linku nad víčkem. Na ocásek ho již moc nedoporučuji, jelikož má i špičku dost silnou. Neříkám, že to nejde. Ale pro začátečníky to určitě není :) Občas na silnou linku mám chuť, v tom případě sahám po tomto štětci :) A pokud si kreslíte linku stínem, tak s tímhle štětcem to jde taky perfektně.

6. Toto je již linkový dědeček. Mám ho nejdéle ze všech. Je to ten samý jako dvojka. Ale nyní se s modrými štětinkami nevyrábí. Mám ho jen z nostalgie, ale myslím, že nadešel jeho čas a poputuje na skládku. Místo něj jsem si koupila nový, opět s fialovými štětinami :) Takže: "Vzpomínám na tebe v dobrém, štětečku!" :D

Nástupce za dědečka :))


Zde si můžete prohlédnout, jak štětce linky kreslí. Rozhodně je nejlepší druhý od Essence a nejhorší je ohlý od Alverde :-//




Máte pro mě typ na štětce na linky, které bych měla vyzkoušet? Sem s nimi :) Máte některé stejné a kreslí se vám s nimi dobře?

                                                                                                                               Vaše Aneta ♥



21 komentářů:

  1. Mám zkušenosti zatím jen s těmi klasickými zkosenými štětečky, ale hrozně ráda bych vyzkoušela ten zahnutý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PRacuje se s ním celkem dobře, hlavně ocásky. Teda pokud se ti zrovna neohnou štětiny jako mně :))

      Vymazat
  2. já mám od essence s modrýma i fialovýma štětinama a přijde mi, že ten s fialovejma není tak dobrej jako byl ten modrej, nebo mám taky nějakej vadnej kus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Zkus koupit ještě jeden a uvidíš. Mně přijde rodíl jen v barvách :)

      Vymazat
  3. mne najviac vyhovuju linky od UD prave preto, ze su so stetecekom a konecne som sa s nimi naucila pracovat, takze specialny stetec na linky momentalne nepouzivam:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže používáš tekuté linky? S těmi moc kamarádka nejsem. Ale momentálně jedny testuji :)

      Vymazat
  4. štětečků na linky mám doma spoustu a nejraději mám ten Alverde a potom ještě Dermacol. Nějak mi nesedí ten zkosený tvar, ani u drařších štětců, potřebuju precizní linku a tu s těmahle dvěma udělám :). Ikdyž štěteček od Alverde jsem si koupila celkem nedávno, tak uvidíme jak dopadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevím, že Dermacol nějaké štětečky má :-O To já precizní jedině se zkoseným. Každý holt máme to své :) A snad se ti taky neohne :D

      Vymazat
  5. Používám šteteček, který byl u linek Maybelline Lasting Drama, a jsem s ním naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty linky jsem se dívala už hodněkrát. Asi vyzkouším až trošku zredukuju ty z Inglotu.

      Vymazat
    2. Musím jedině doporučit. Drží jak přibité, bez odličováku dolu nejdou. Nedávno jsem je drhla z ruky mýdlem a docela to trvalo :D

      Vymazat
    3. Výborně! To přesně potřebuju! Díky :)

      Vymazat
  6. Ten essence je fajn, jen mi příjde, že se hrozně špatně čistí... nemáš ten pocit??? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čistím štětce čističem od E.L.F.u a buď o kapesníčky, nebo o ričník. O ručník to jde mnohem jednodušeji :) Můžeš mrknout na video, které jsme nedávno prostovala: http://www.youtube.com/watch?v=bbFD692IDQ0&list=UU-OdDeZMyUa464-FBk1ZatA&index=4 Stejným způsobem čistím i ty na linky.

      Vymazat
  7. na ten essencí štěteček pořád koukám, zatím mám takový podobný jako je č.3..ale moc mi to s ním nejde a udělat krásnou linku je peklo. ještě musím potrénovat :)) B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus tenhle, je větší a jde to s ním jednoduššeji i mně :)

      Vymazat
  8. Mám je ten štětec č. 2, ale stejně mi linky nakreslit nejdou. Ale já jsem na to levá. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne? Tak třeba by zrovna tobě vyhovoval nějaký ten úzký :)

      Vymazat
  9. Ja mám štetec od CATRICE a podľa mňa je super... síce ho mám zatiaľ iba krátko, ale páči sa mi na ňom, že na jednej strane je štetec skosený a na druhej zaknutý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jsem se dívala včera! Ale mně vadí, že si ho pak nemůžu postavit na stůl, musela bych ho mít v šuplíku :D Ale to je jen muj problem, může být náhodou super! :))

      Vymazat
  10. U štětečku od Essence mi překáží ta dlouhá rukojeť, chce to zvyknout si. Druhý štětec jsem dostala s linkami od jiné značky. Je o 2/3 kratší a je to pohodlnější, jenom už vypadá jako zubní kartáček po čtyřech měsících každodenního používání

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥