Proměny sestřenek (plesový make-up)

Tak holky myslím, že dnešní článek se vám bude líbit. Já sama mám ráda, přímo miluji, články s proměnou :) A jak k tomuhle nápadu došlo? Moje sestřenka měla před pár dny maturitní ples. A jelikož je čtenář mého blogu, tak ví, že líčení mě baví a že se mi to občas i celkem povede :D Takže mě poprosila, jestli bych ji na její velký den nenalíčila. Já jsem si tím nejdříve nebyla moc jistá. Jestli to zvládnu. Přeci jen líčit někoho jiného než sebe, mi přijde o dost těžší. Proto jsme se sešly ještě před maturitním plesem a zkusily jsme si to. Dopadlo to dobře, a tak už jsem se nemohla dočkat. až ji budu líčit "naostro" :)

Nakonec to dopadlo tak, že jsem líčila i její sestru, mou druhou sestřenici, dokonce i mou tetu, jejich mamku. Ta jediná se zveřejněním fotky nesouhlasila :D Ale tak to se dá pochopit :))  

Takže sestřenice měla bílé barvy s kamínky a jakoby malými zrcátky, takže krásně odrážely všechny možné barvy, které se kolem nacházely. Byla strašně krásná, úplně jako nevěsta :) Líčení jsme proto zvolily černo bílo stříbrné variantě. Krásně šaty doplňovalo a já jsem si na ní dala velmi záležet. Líčila jsem ji asi hodinu :D Výsledek mi byl pochválen, takže jsem měla velkou radost :) 

Fotky teda nemám úplně nejlepší, protože jsme zapomněly líčení vyfotit z blízka... :D Což je trošku fail... Ale tak ukáži vám, co mám :)


Takže sestřenka maturantka před: 


Sestřenka maturantka po:




______________________________________________________

Druhou sestřenku jsem nalíčila v modro šedých barvách, což bylo její přání. Opět mě mrzí, že nemám žádnou lepší fotku po. Není vidět modré líčení, ale rozdíl vidět před a po určitě je :) 

Druhá sestřenka před:


Druhá sestřenka (+ já a kamarádka Lenka) po:


A tady holky spolu :))


Nejlepší na tom všem je, že Obě sestřenky a tetu jsme líčila necelé tři hodiny a na sebe mi zbylo velmi málo času :D Tak si připadám trošku ofláknutá. Ale na další ples to určitě vylepším :)

Ples jsme si všichni moc užili, zatrsali jsme si, vyblbli se, my starší jsme si zavzpomínali na naše maturáky a prostě celkově to bylo skvělý! Teď už jen zbývá držet sestřence palce, aby zdárně složila zkoušku z dospělosti, o čemž ani v nejmenším nepochybuji :) Good luck Márč :)

                                                                                                                      Vaše Aneta ♥



14 komentářů:

  1. wow, dokonalá úprava! ;) krása!
    šikula :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi šikovná :), já bych u líčení takhle dlouho nevydržela :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jako že bys nevydržela se nechat tak dlouho líčit, nebo by si nevydržela někoho tak dlouho líčit? :D

      Vymazat
  3. opravdu se ti to moc povedlo! hlavně jsi taky měla v rukou fakt dobrý materiál, neb obě tvoje sestřenice jsou krásné (jako ty)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Meduňko :)) Jj to máš naprostou pravdu :) Jsme kočky :D

      Vymazat
  4. Teda, vážně se ti to povedlo! A musím říci, že se sestřenkou maturantkou si jste dost podobné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Skodulko :)) Ano, říkají to všichni, že vypadáme jako sestry :))

      Vymazat
    2. Máte podobný kukuč. :-) A druhá sestřenka má taky ty vaše typický výrazný kukadla. :-)

      Vymazat
    3. Jj, nějaká podoba tam určitě je :))

      Vymazat
  5. tak to sa ti podarilo. Pekné premeny!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se ti to povedlo :). Všem to moc slušelo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥