L'Oréal - Nude Magique BB Cream

Milý L'Oréale,

mockrát ti děkuju, že jsi mě oslovil s nabídkou tvého nového BB Creamu. Sice jsi mi v e-mailu říkal, že dostanu dvě verze - světlý a střední, ale přišel mi jen ten světlejší. Tak nevím, kde se stala chyba. Na druhou stranu je to asi dobře. Ten světlý je na mě totiž i tak dost tmavý. Ale o tom až později. Teď mě spíš zajímá, proč jsi dal tomuhle výrobku jméno BB Cream? Protože je to dnes moderní? Aby se lépe prodával? Toho přeci můžeš dosáhnout hravě i jinak.

Dále mě zajímá, jak jsi mohl vypustit na trh něco tak nekvalitního, jako je tenhle "BB". Dnes přeci již všichni víme, jaké benefity má pravý BB přinášet. Tenhle mi rozhodně nepřinesl nic jiného, než tmavý film na mé pokožce. Není to BB, není to ani tónovací krém a už vůbec to není make-up. Přijde mi to spíš jako smývatelný samoopalovací krém. Dodá barvu oranžádku a krytí je nulové, ne-li mínusové :D Prostě kde nic, tu nic. Nezakryje ani pupínek, ani pór a o kruhácích po kalbě ani nemluvím. Avizuješ, že má krém hydratovat. Vážně? 24 hodin? Nevšimla jsem si. Jediným tvým plusem je asi to SPF 12. Ale ani to v létě nestačí. 

Jediné co z popisu splňuješ, je přirozenost. Pokud by teda barva byla světlejší, přirozený efekt by byl dokonalý. Nešlo by totiž vidět absolutně nic! Tomu říkám přirozenost a přizpůsobení se! Bravo!

Jinak co se mi líbí, ať pořád jen nekritizuji. Ten nápad s mikrokapslemi se mi líbí. Někoho mohou trošičku dřít. Mně je to naopak příjemné. Za to máš u mě plus.

Ještě mi vysvětli, proč je cena za tak ubohé vlastnosti tak vysoká? Kdybych si ho koupila a dala za něj 300Kč, rvala bych si mé (již tak oškubané) vlasy! 

No L'Oréale nepotěšil jsi mě a já teď asi nepotěšila i tebe. Ale nezoufej. Máš spoustu jiných věcí, které jsou od tebe skvělé! Tahle se do nich ale bohužel nepočítá. Co bych si počala například bez tvého makeupu, nebo laku na vlasy či mé nejoblíbenější barvy na vlasy? Dělej co umíš dobře, ale na BB se vykašli. A nebo mě překvap a setři nějakým lepším, krycím, krémovým a světlejším. To je výzva, no ne?

I tak ti ještě jednou děkuji za zaslání produktu a doufám, že tě má recenze moc nenaštvala nebo nerozesmutnila. Jsem prostě objektivní. Ale nepopírám, že tento produkt nenalezne své nadšenkyně. Měj se pěkně a těším se na nové, lepší produkty! 

                                                                                                                                    Tvá Aneta ♥

P.S.: Zasílám ti i fotku, jak vypadá BB na mé tváři. Ten barevný rozdíl je evidentní. A to to na fotce ještě zdaleka nevyniklo tak, jak to vypadá doopravdy.




35 komentářů:

  1. Ta forma, jak je to napsané je super!!! =D Ale přešně tohle jsem čekala, všechny firmy i ty mega drahé by se měly na BB vykašlat a nechat to šikmookým =)

    veronica-rozic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Já nemůžu jinak, než souhlasit :))

      Vymazat
  2. jo tohle mě dycky baví, ty ,,nejsvětlejší" odstíny drogérkových značek... mrkev hadr... No ještě že máme asijské BB a drogérkový pomeranč už nevermore :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Já jen prostě nechápu, že se firmy nepoučí. Všude čtou, jakou mají oranžádu a oni jdou a vymyslí novou oranžádu! Nechápu.

      Vymazat
    2. No mě to prostě štve, že sehnat světlej odstín v drogerii je za trest. Fakt jsem nenašla make-up, po kterym bych nebyla oranžová.. Jako jediný co mi jakžtakž sedne je Bourjois, ale i ten bych snesla o malinko světlejší.
      Ale fakt mě štve, že rozkliknu libovolnou značku na UK eshopu a tam miliarda odstínů, od skorobílejch po hodnětmavý (a nemusí to bejt ani drahá značka) a u nás si má v drogérce vybrat ze 4 odstínů - tmavýho, tmavýho, tmavšího, nejtmavšího...

      Vymazat
    3. Tak tak, kdyby aspoň při tom jejich super výběru odstínů pro naše končiny vybrali ty nejsvětlejší, ale ne oni vyberou 5 odstínů zprotředku a hotovo, tady to máte :D je to k smíchu. Byl pro mě docela šok, když přišel třeba Avon s novým makeupem Ideal flawless, který má v Americe 16 odstínů myslím a český má samozřejmě klasickou pětku a před ní jsou ještě DVA světlejší odstíny.

      Vymazat
    4. Suzie za nedlouho budu psát recenzi na jeden svetly makeup z drogerky. I na me byl celkem svetly, tobe by mohl sednout! Tak sleduj blog :)) To s tim vyberem odstinu pro CR me take stve!!!

      Aylin - Firmy ale skodi samy sobe. Nevyslysi prani zakaznika. Prodali by toho mnohem vice. Nechapu tenhle marketing...

      Vymazat
    5. Jé to jsem zvědavá... Jako BB creamů a make-upů sice mám že bych s nima mohla tapetovat, ale tip na něco z drogerie se nikdy neztratí :D

      Vymazat
  3. Super jsi to napsala :D. Já se pořád ještě cítím trošku ukřivděně, že si mě L'Oréal nevybral...ba ne :). Mě v drogérce tenhle BB celkem zaujal, zkoušela jsem ho na ruce a zezačátku mi přišla ta barva fajn...ale nečekala jsem, jak šíleně zoranžoví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj ono jak se ty kapsličky pomalu rozpraskávají, tak ze začátku je to smíchané ještě s tou bílou nerozpraskanou částí. A to to vypadá fajn (pokud se bavíme o barvě a ne o krytí atp.). Ale jak se to rozpraská všechno, je to děsný!!!!

      Vymazat
  4. Holky, Avonu se podařil slušný BB krém. Není sice moc krycí, ale aspoň mají odstíny které se podobají spíš bílé barvě než mrkvičce!!!! A to je krok kupředu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je určitě dobrá zpráva, ale chtělo by to vychytat ještě tu krycí část tedy :))

      Vymazat
  5. Víc obličeje jsi se bála ukázat vid :D? Nedivím se! Mě zaujala ta zmínka o barvě na vlasy, ty si je barvíš sama? A jaká barva to přesně je? To tě teda obdivuju..není nic těžkého na tom si barvit doma černé vlasy,ale blond? Tyjo já se toho hrozně bojim,aby mi nevznikla na hlavě oranžová barva, a mám strašně šikovnou kadeřnici co mi udělá nádhernou blond zlatou barvu..ale těch peněz..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano... Mám fotku i celého, ale to se snad ani nedá publikovat :-X :D Jinak ano, já si barvím vlasy sama. Právě z finančních důvodů, jak jsi psala i ty. A našla jsme jednu, která mi uplně nejvíc vyhovuje a má pro mě dokonalý odstín. Je ale víc do bíla než do zlatova, jak chceš asi ty :) Je to tato: http://www.lekarna.cz/casting-c-1021-blond-svet-perletova/

      Vymazat
    2. Já dávám za hustý tenký melír cca 700Kč, jednou za tři měsíce se to dá. Kolik stojí u vás holky? :/

      Vymazat
    3. To bych asi nedala :D Já když se teda jdu nechat nabarvit ke sve kadernici, tak dam 500 i za strih, foukanou, styling a barvu + peci :) Ale uz jsem tam dlouho nebyla. Naposled teda u te pani co mi to tak zmrvila tady v Praze.... :D

      Vymazat
    4. No..já platim v Praze za barvu a střih 1000,- a to je proto, že je to kamarádka, jinak bych to měla za 1500 :D..jako jsou to hrozny peníze, ale já se prostě bojím jít k někomu jinýmu za levněji když jí můžu 100% věřit..asi do svých 20 jsem chodila u nás na malém městě na melíry za 500 sice jen, ale byla jsem vždycky totálně neštastná, melíry hnusný bílý tlustý a hned centák od hlavy, takže už za dva měsíce jsem vypadala šíleně..to si prostě radši připlatim..a já bych se sama barvila moc ráda, ale hrozně se bojim..ty blond vlasy jsou zrádný..můžou chytnout tolik barev :D. Jakou máš ty Anet barvu vlasů původní? Já mám světlounce hnědou..spíš takovou slámu..zajímalo by mě z jaké barvy si to stahovala na tuhle blond co máš

      Vymazat
    5. Já mám taky takovou pochcanou slámu :D První stáhnutí jsem absolvovala u kadernice. Nejdriv me uplne odbarvila a pak jsme vybrali stribrnou blond. Chytla perfektne. Pak uz jsem se dobarvovala doma a bez problémů. ale chtelo to nejdrív stáhnout :) Asi napísu clánek o sve barve. Vypadá to, že vas to zajíma :))

      Vymazat
  6. Zkoušela jsem ho a je příšerný,opravdu!

    http://missbeautifulll.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já četla plno recenzí a snad žádná nebyla kladná :-//

      Vymazat
  7. Přemýšlela jsem o něm, ale po tomhle článku si ho asi nekoupím :D Díky za včasnou informaci! :)
    http://diamond-katty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus si přečíst i jiné názory blogerek. Vesmě s se ale shodneme :( :D Není zač :)

      Vymazat
  8. Mě ani nepřije tak tmavý jako spíš fakt oranžový a nekrycí! :/ Přitom v drogerce mi přišel příjemný, hezká barva :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tmavý i oranžový :D Tak třeba jsi ty tmavší než já, že ti na ruce seděl. Mně nesedí ani na ruce a na obličeji už vůbec ne :-//

      Vymazat
  9. teď si bude Loreal rvát vlasy, že si tě vybral :)))) tleskám za objektivitu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dost možné :D Asi už mi nikdy nic nepošlou :D Děkuji :))

      Vymazat
  10. Páni, to tam namixovali mrkev nebo co?
    Vážně, existují lidé, kteří potřebují světlé odstíny! ;P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ano :D No vymyslíme nejakou petici za svetle makeupy, ne? :D

      Vymazat
  11. Jsem křídově bílá a zbytek té fotky "naživo" si dokážu představit. Taky mi z drogerie skoro vůbec nic nesedí.

    OdpovědětVymazat
  12. No koukám, že koupi BB krému si budu hodně dlouhop rozmýšlet:D

    Bublinka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥