Kadeřnický fail...

Tak jsem se před chvílí vrátila od kadeřnice... Hůř ostříhaný vlasy jsem asi nikdy neměla. Chtěla jsme se nechat ostříhat podle slečny na obrázku z minulého příspěvku. Paní kadeřnici jsem to ukázala a ona vypadala, že mé vizi rozumí a připravovala si to na suchých vlasech, jak to udělá. No pak mi vlasy umyla a šlo se na věc... Jako když mi vzala zadní část vlasů a ustřihla víc jak 20 cm, málem jsem padla do mdlob... Tolik vlasů, co ze mě padalo, jsme nikdy neviděla... V tu chvíli se mi vážně chtělo brečet. A chce se mi do teď. Vlasy mám oškubaný, sama bych si to ostříhala líp. Každej je jinak dlouhej a vůbec to nevypadá pěkně... No tam už mě nikdo neuvidí :-// Tak a teď zas můžu čekat tak rok, než mi to naroste. Takže doplním zásoby Capilanu a budu se modlit, ať to doroste co nejrychleji...
Vám přeji pěkný den, já za chvíli běžim do práce. Dneska pracuji na koncertě Kryštofů. Tak pokud se na ně chystáte a máte lístek do VIP, tak se uvidíme :D Jsem zvědavá, co mi na můj nový sestřih řeknou spolupracovníci.

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥



81 komentářů:

  1. Na fotce to vypadá pěkně, ale chápu - mně někdo vzít 20 cm, tak se složím...:( Někdy mi přijde, že to snad dělají schválně...já se chystám příští měsíc a chci zastřihnout jen konečky, tak jsem zvědavá, co z toho nakonec vyleze...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj přesně. A hlavně nerespektovala moje přání. Ani patku mi neostříhala. Řekla mi, že ona by to tak enchala... :D Tak jako kde to jsme... Tobě držim palce!!!

      Vymazat
    2. Pokud nerespektovala Tvý přání a neostříhala tak, jak jsi chtěla, tak i tahle služba jde reklamovat... Tzn. že vrátí peníze. Jasně, že vlasy to nevrátí, ale aspoň něco a příště si bude dávat bacha... :) (ale neboj, vypadá to i tak pěkně ;) )

      Vymazat
  2. Soucítím s tebou. Taky bych šla do mdlob. Kdysi jsem byla u kadeřnice a chtěla jsem vlasy sestříhat. Nevím jak to pochopila, ale očividně jinak než já a začala mi seřezávat vrchní vlasy do asi 10cm pramenů. Zbytek vlasů jsem měla zhruba nějak po ramena. Chtělo se mi tenkrát brečet. Měla jsem jí zarazit. Ale už je to dva roky zpátky a vlasy jsou dlouhé. =) To ti za chvíli doroste, uvidíš.

    http://umaleprincezny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašná představa 10ti centimetrových vlasů! :D Taky jsme ji nestihla zarazit. Nevydala jsem ani hlásku! :D No snad dorostou co nejdříve! :))

      Vymazat
  3. No mně by asi ruplo v bedně!
    Mamka ze mě u dlouhých vlasů taky rostla, prý jsem jí peskovala nejvíc ze všech zákaznic. :DD
    Ačkoliv na fotce to špatně nevypadá, držím palce. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji taky korigovala, po tom co mi ustřihla ten 20cm pramen vzadu... :D Jenze ona se nenechala. No uz nikdy vic... A děkuju za palečky :)

      Vymazat
  4. náhodou ti to moc sluší, vlasy vypadají a určitě i jdou zdravější a kadeřnice jim dodala tvar. Ta ofina ti moc sluší. Myslím že to hoe je jen počáteční šok za chvíli se ti to určitě začne taky líbit. Sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu ofinu jsem měla stejně i před tim :) Z té mi neustříhla ani centimetříček, což jsem zase naopak chtěla! :D Udělala vše naopak, než jsem chtěla :( Děkuju za uklidnění :))

      Vymazat
  5. To je přesně ten důvod, proč ke kadeřnicím nechodím :) Místo konečků mám vždycky pryč 20cm :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já šla asi po třictvrtě roce. A vím, že další minimálně rok tam nepůjdu... :D Ofinu si zvládnu ustříhnout sama a konce zvládnu taky lépe než tohle rozřepené koště :((

      Vymazat
    2. Poslyš, jestli jsi šla ke kadeřnici po třičtvrtě roce, musela jsi mít konečky v nic moc stavu... Možná to udělala v dobrý víře, že tvým vlasům pomůže. A ono je to opravdu, jak psal někdo nade mnou, vidět. Takový ty ztenčený "ocásky" jsou prostě zničený a nepomůže, než to šmiknout. Šla jsem ke kadeřnici asi tak po půl roce, dřív jsem na to neměla čas, chtěla jsem ustřihnout zničený konce. No, pak jsem odcházela naštvaná, kde mám vlasy. (Mám dobrou kadeřnici, která pokynu "v délkách tak dva centimetry" rozumí. Jenže to bych se tam musela dostat alespoň jednou za čtvrt roku.) Takže teď počkám tak tři měsíce než mi těch pět čísel doroste, pak si nechám odstřihnout zase jen dva. Mám poučení pro příště. Docela mě zaráží, že tu někdo psal, že jako vyučená kadeřnice stříhá míň než je třeba. Nebylo by lepší těm slečnám brečícím, že jsou okudlaný moc, vysvětlit, že chodit ke kadeřníkovi jednou ročně je málo?

      Vymazat
    3. Já třeba ke kadeřnici chodím jednou za půl roku...většinou i později, protože jsem líná a vždycky mi říká, že mám konce velmi dobrý (což poznám sama, jelikož se o vlasy a kadeřnictví obecně velmi zajímám) a jen tomu dá tvar :-) S kosmetikou, co používám je to paráda a pěkně mi dorůstají vlasy do vysněné délky.

      Vymazat
    4. Já jsem ale nepsala, že je stříhám jednou za rok! A navíc každý máme jiný vlasy, někomu se vlasy třepí a ničí víc někomu míň, takže i ta doba kdy kdo potřebuje kadeřníka je individuální. A samozřejmě, že pokud jsou ty vlasy opravdu hodně zničené a je potřeba je ostříhat víc, tak se s dotyčnou předem domluvím a upozorním jí na to, a né že jí to jen tak bez jejího vědomí ošmikám se slovy, že ty vlasy měla stejně zničené a bylo to třeba.

      Vymazat
  6. No na té fotce to nevypadá tak zle, ale naprosto tě chápu. Já se nechala takhle jednou ostříhat po svatbě. Měla jsem vlasy pod lopatky v jedné délce a chtěla jsem to jen trošku sestříhat a skončila jsem s vlasy lehce na ramena. Přiznám se, že jsem to obrečela. Trvalo mi tři roky než mi to narostlo do původní délky... Z tohoto důvodu už nechodím do kadeřnictví, vždycky jsem to měla 2x tak kratší a ještě vyfoukaný do helmy. Nechávám se stříhat od kamarádky a ta mi nikdy nevezeme víc než si řeknu, i když by to bylo někdy potřeba. (také je to kadeřnice, ale dělá spíš pánský) Já jsem také vyučená kadeřnice, i když se tomu momentálně nevěnuji, ale když stříhám kamarádky, tak jim beru spíš míň než víc, protože sama vím jaké to je když vás kadeřnice oškube...


    petulane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na té fotce to ještě celkem jde, po tom, co jsme si to sama doma ještě vyžehlila a udělala správně pěšinku a ofinu... Vůbec nerespektovala má přání, ofču si dostříhám sama... A ty konce asi taky ještě upravím. Každý má jinou délku, ale ne pěkně sestříhanou, ale jako schody... No sama bych to zvládla lépe. Jako do teď. Po třičtvrtě roce jsem se chtěla nechat trošku hýčkat a dopřát si. Ale byla to chyba :-// Tak teď taky zase budu pár let čekat. Bohužel.
      A to že kamarádkám bereš míň než víc, je obdivuhodné :D Tahle mi řekla, že když se rozjede ve stříhání, tak neví kdy přestat... Což jí teď už věřim... :D

      Vymazat
    2. Taky jsem vždy po příchodu od kadeřnice hlavu znovu namočila, vlasy si ještě trochu sestříhala aby měli aspoň nějaký tvar a pak vysušila.
      :D No to bude asi tím, že to nedělám profesionálně, ale jen jednou za čas. Ale je fakt, že většina kadeřnic to tak má, že neví kdy přestat, takže vlastně můžeš být ráda, že si dopadla tak jak si dopadla :D

      Vymazat
  7. Mám podobnou zkušenost, když mi po půl roce konečně trochu dorostly vlasy až po ramena (po šíleně krátkém sestřihu), milá kadeřnice mi řekla, že zachováme délku. Vlasy mi nešly ani stáhnout, ale do poslední chvíle mi tvrdila, že to má pod kontrolou. Takže zase rok čekání...

    http://the-honey-cloud.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. To mi taky řekla že vzadu to jako ostříhá, ale vepředu zachová délku. A velký prd! :D No nic, jdu čekat... :D :)

      Vymazat
  8. to je blbé ale asi som aj ja blbá keď ti poviem že takto sa mi páčia viac... neviem musela by som vidieť naživo.. škoda..



    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nejsi blbá :D No na živo bys viděla jeden zub vedle druhého :D :))

      Vymazat
  9. Co už naděláš. Myslím ale, že pěkná baba jsi pořád. ;) :D
    Já jsem si teda teď byla úmyslně zkracovat vlasy o řádný kus a jsem docela spokojená, protože slečna kadeřnice mi nenutila svou invenci a udělala to tak, jak jsem chtěla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju An. :D Ty jsi se setkala s rozhodně lepším přístupem :)

      Vymazat
  10. Kdysi se mi stalo něco podobného, kadeřnice mě oškubala jako kruře, nahoře krátky a zbytek dlouhý cancoury. Mně bylo do breku skoro dva roky, než mi to dorostlo, prostě jsem to nebyla já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vůbec mě nestraš! Ale počítám, že mi to bude trvat obdobně :-//

      Vymazat
  11. Ja by som. jej za to nezaplatila :DDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem v šoku! :D Teď už bych se zachovala jinak :(

      Vymazat
  12. Chudáku. :/ Taktéž bych jí za to nezaplatila. Kolik si za to vzala peněz?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naštěstí jen 350,-. Mohla jsme mít za to pěkný tričko :-/ :D

      Vymazat
  13. Já už se ke kadeřnicím bojím chodit, radši mi občas ty konečky zastřihne mamka :D. Výsledek není tak hrozný, ale chápu, že jsi šla do vrtule, když jsi přišla o tolik vlasů. Snad brzo narostou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já doufám, že to bude rychlý! :)) Příště už se do experimentů pouštět nebudu! :))

      Vymazat
  14. Mně to tak hrozný nepřijde, ale úplně tě chápu, že nejsi spokojená, když jsi to chtěla jinak. Naposled jsem byla u kadeřnice na melír a sestříhání. Melír mi udělala tak cenťák od pěšinky, takže to hned vypadalo jako odrosty a sestříhala mi to tak, že vepředu to nechala dlouhý a na bocích úplně krátký, nevim kde na to příšla. Teď bych potřebovala jít znova, ale nevim kam mám jít, abych nedopadla zas takhle a taky neplatila majlant

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to zní teda taky sexy! :D Určitě se poptej kamarádek a mrkni, jak jsou ostříhaný oni. Budeš mít trošku představu :) Já to tak aspoň příště určitě udělám! :D

      Vymazat
  15. Jejda, bobku, uplne te chapu, ja jsem stejne zkoncila letos v lete, ale asi hur :)) tak vidis, muze byt i hur :) Abych pravdu rekla, uplne se uz ke kadernicim bojim chodit a to bych ted zrovna uz potrebovala.
    Mam u me na blogu zrovna giveaway o vlasovou kosmetiku. Treba se na Tebe ted usmeje stesti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já se bojím. A ted jeste vic! :D No dýl asi nikam nepůjdu :(

      Vymazat
  16. Jednou jsem šla ke kadeřnici s vlasy po lopatky, přinesla jsem si obrázek, kde měla slečna patku (kterou jsem já zatím neměla) a vlasy měla jen sestříhané, jinak délku jako já. Odcházela jsem s vlasy pod uši a s ofinou okudlanou tak, jak kdyby mi jí ostříhal nalitej zahradník. A řekla si o 500,- Teď už se tomu směju a myslela jsem, že jí zažaluju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už je měla vzadu skoro k zadku! A ted je mam na ramena. Proste silena zmena! Podle me k horsimu :( I kdyz ted jsou určite zdravejsi.

      Vymazat
  17. To je mi moc líto!! Sama mám příšerné zkušenosti s kadeřnicema. Před měsícem mi jedna zničila vlasy barvou, kterou už z hlavy nikdy nedostanu, budu muset počkat, až mi odroste.
    Prosím, co je Capilan? Funguje???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :( No jéjej! Některejm kadeřnicim by měli vzít nůžky! o Capillanu jsme kdysi psala zde: Tak mrkni :) http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/01/capillan-vlasovy-aktivator.html

      Vymazat
  18. Náhodou na té fotce to vypadá hezky, ale věřím, že to je nezvyk, já se nechala ostříhat z podobných vlasů jako si měla ty na mikádo, sakra to je teprve šok, foto mam na blogu.
    Capilan, jo? Mrknu na to. Já baštím Biosil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to není vidět. Učesala jsem si to. Ale takhle to bohužel nedrží když jsem venku třeba. Je to strašně zubatý :( Na tvoji fotku mrknu. Jj mrkni na nej - http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/01/capillan-vlasovy-aktivator.html

      Vymazat
    2. Tak mně se tvuj blog nezobrazuje, hodíš odkaz? :)

      Vymazat
    3. Pošlu fotku :) http://3.bp.blogspot.com/-r7qgXZfMf9o/UMIW5xxpaOI/AAAAAAAAAKE/8U5vEd2PHng/s320/Bez+n%C3%A1zvu2.jpg

      Vymazat
  19. Mě se to 2. líbí víc :) Vážně, sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  20. JO me takhle jednou oskubala tejden pred maturakem..vlasy co jsem mela pod prsa smik a byli po ramena. Chtela jem modru sikmo strizenou ofinu smik mela jsem rovnou a navic zelenou. Vlasy uplne kazdej jinak dlouhej. No ja tehdy bulela kolik hodin. Jeste ze me pak muj druhej kadernik zachranil. Nejhorsi je ze ta mrcha si za to rekla 1000 korun. :/ NIkdy vic!

    http://ravenaiko.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! taky mám každej pramen jinak dlouhej! Šílený! No tak to bych jí asi dala pěstí kdyby mi udelala to co tobe a jeste si rekla o 1000 :-O

      Vymazat
  21. vypadáš dobře. ale na druhou stranu, pokud jsi nechtěla být oškubaná, tak jsi si měla najít alespoň lepší předlohu, protože ta holka tam je opravdu oškubaná a ty vlasy má hrozný, ty jsi dopadla ještě dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona pochopila co chci. Jen to neuměla udělat. Celou dobu trihani komentovala a jako byla uplne mimo... Já ji opravovala a ji to bylo jedno. Sem se mela zvednout a odejit :-// A diky :)

      Vymazat
  22. To znám :( dvakrát jsem šla k jiné kadeřnici než k té, co už chodím snad 10 let a dvakrát jsem to obrečela, pokaždé jsem měla hlavu jako kdybych právě odešla z Beatles, když jsem chtěla sestříhat vlasy, vyrobila mi ta baba nahoře na hlavě 5ti centimetrové cosi...fakt děsný. Ale u tebe to na fotce vypadá dobře, držím palce ať to co nejdřív doroste podle tvých představ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja byla taky poprve jinde. Normalne chodim doma u rosicu a ted jsme byla poprve v PRaze. Takze priste jdu zase ke svy :( A dekuju! :))

      Vymazat
  23. chystám se taky na nějaký nový střih, ale právě z tohoto důvodu to pořád odkládám.. je to risk.. vím, že ty sice rozdíl vidíš a velký, ale na fotce ti to i tak sluší;) a věřím, že vlasy rychle dorostou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se poptej na doporuceni. Ja to neudelala :( A dekuju :))

      Vymazat
  24. Co blbneš? Vždyť ti to sekne!!! Předtím už jsi to měla takový přerostlý, nudný, ale teď to má šmrnc! :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj to jsme mela. Protojsem se rozhodla pro novy uces. Ze to bude az takova zmena, jsem vsak netusila :D Bohuzel... Ale dekuju :))

      Vymazat
  25. Náhodou ti to sluší, ale chápu tvou naštvanost, kadeřnice každé číslo násobí aspoň dvěma :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tahle to vzala rovnou čtyřma :D:D

      Vymazat
  26. Na 1. fotce je ta barva hezčí. Jinak myslím, že je to jedno.

    Ale 20cm ti rozhodně nevzala, to bys se svou délkou měla mikádo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jen úpravou fotky. Barvu mám stále jako na první fotce. Tu mi nastesti nedelala :D A 20cm to rozhodne je :) Vzadu jeste vic.

      Vymazat
  27. Kliiiid, já vidím jenom zakrácené vlasy, které jsou trochu žlutější:-). Kdyžtak to zkus polechtat žehličkou na vlasy nebo srovnávacím balzámem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta fotka je upravena. Vlasy mam porad blondate jako na prvni. Jde mi o ten hrozny zubaty strih :(

      Vymazat
  28. Jak já tě chápu... Moje trauma je staré už dva roky - řekla jsem sestříhat patku s délkou okolo nosu, jako obvykle. Ale ona si mě asi spletla s mojí mamkou, která k ní chodí také a která má krátkou šikmou ofinku kvůli maskování vrásek na čele.. ani jsem nestačila vykřiknout a už jsem měla ofinu mojí mamky! Vypadala jsem jako retardovaná Xena. (jsem tmavovláska a ofina mi nesluší!). Od té doby jsem tam nebyla a vlasy mi zastřihuje kamarádka a s pomocí péče jsem téměř u vysněné délky :)) takže spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja vim ze to neni vtipny, ale rozesmalo me to :D Ja se ted taky budu maximalne starat a snad to pujde rychle!!! :)) Tobe drzim palce :)

      Vymazat
  29. Já už ke kadeřnicím nechodím. Nikdy sem neměla na hlavě to co jsem chtěla. Takže teď mi vzadu vlasy zastřihne mamka a vpředu si je upravím sama podle sebe. Pro mě jsou to jen vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejny nazor! Ale kdyz natrefis na sikovnou kadernici, je dobre se ji drzet! Ne experimentovat jako ja :)

      Vymazat
  30. K té kadeřnici jsi šla na doporučení někoho (kamarádky) nebo náhodný výběr?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to náhodny vyber. Tu chybu uz neudelam! :D

      Vymazat
  31. Na fotce to tak strašně nevypadá, pokud tě to uklidní ;))
    Já byla takhle před rokem u kadeřnice a po dlouhém dohadování s mamkou, co teda budu mít na hlav jsem nakonec svolila, že si nechám vlasy trochu zkrátit.
    Dopadlo to hrozně.
    Vlasy mi nedržely, nemohla jsem je nijak zkrotit, všude mi padaly. Prostě jsem vypadala jako blbec.
    Naštěstí mi to celkem rychle dorostlo, stejně jsem si asi po měsíci zvykla.
    Ale první týden po ostříhání jsem měla chuť brečet :X
    Teď už chodím jenom na konečky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu to! Taky mi to nedrží poradne tvar a dela si to co chce. Navic ty priserne zuby!!!! :-X

      Vymazat
  32. Já mám teda většinou opačný problém, chci vlasy pořádně zkrátit, ale kadeřnici je to líto. :-) Na té fotce po Ti to moc sluší, tak nezoufej. A úsměv. :-)

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vazne? :-O Chci kontakt!!! :D:D:D Dekuju za podporu :))

      Vymazat
  33. Já jsem byla u kadeřnice minulý pátek a dopadla jsem naprosto stejně. Vlasy jsem měla dlouhé po lopatky. Teď jsem oškubaná jak slepice.
    Už 3 měsíce jsem nedala na vlasy žádný stylingový přípravek, nepoužila fén a ani žehličku a měla jsem radost, jak svým vlasům ulevuji. Teď si musím každý den umýt hlavu, použít tunu přípravků a žehličku, jinak vypadám jak debil. Tolik k mé cestě za zdravými vlasy. Prostě to ta kadeřnice totálně *******. Zabít ji by bylo málo.
    A nemluvě o tom, že mám mezi délkami vlasů 6 cm skok! Takže jsem se předzásobila Bioaquanolem, Biosilem plus, hlavu masíruji jak vzteklá a budu se modlit, že mi vlasy rychle dorostou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme na tom podobne! Ja taky pred tim vyzehlila jen ofinu, kdyz jsem nekam sla tak jen konce. A ted musim vyzehlit cele, poradne zlakovat aby to drzelo, no des bes! Zkus Cappilan vlasovy aktivator! Mne pomohl. Snad zabere i ted :)) http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/01/capillan-vlasovy-aktivator.html

      Vymazat
  34. nikoho se nebojím víc jak kadeřnice (ani zubaře!) konečně by jim měl někdo vysvětlit co znamena - jen zkrátit konečky!!!! Vždy berou 10 a více cenťáků. Chápu tvé rozčarování, ale i tak ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :) Jj nebo by si meli kazdy den pred spanim zkouset na prstech, kolik ze to sou ty dva centimetry... :D

      Vymazat
  35. Proto nemám ráda kadeřnice. Fakt sem asi nikdy nenarazila na takovou, která by mi vyhovovala.
    U kadeřnice sem byla před asi rokem a půl v červnu, tehdy mi to ostříhala šílené, chtěla sem vlasy jenom trochu zastřihnout a do rovna a měla sem vlasy kousek pod ramena z mých pod lopatek, nedrželo to, prostě děs.
    Tak sem se rozhodla, koupila si kadeřnické nůžky a stříhám se sama.
    Před měsícem sem si řekla že by to zas chtělo nějaký zástřih od kadeřnice (kde sem nechala rozum???) .. šla sem tam a 2 dny brečela a měla chuť třísknout hlavou o zeď...sice mi každý říká, že to mám dobré, je s tím šílené práce a fakt to není to co sem od kadeřnice chtěla .. ale naštěstí už i po tom měsíci jak to porostlo to dokážu dát do celkem schůdného účesu.
    Na ten Capilan se určitě podívám ! Snad mi pomůže :)
    Takže i tobě přeju ať ti to co nejrychleji doroste k tvé spokojenosti.

    OdpovědětVymazat
  36. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie :*

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Heh.mě se úprava po líbí daleko víc..vlasy mají objem i pěkný tvar...a barva se mi zdá taky dobrá...podle mě bys měla tuhle délku už nosit natrvalo :)

    OdpovědětVymazat
  38. Jaj, strihanie vlasov je chúlostivá téma pre ženu :) Ja som síce u kaderníčky nebola, ale rozhodla som sa sama si ostrihať ofinu, pretože už bola dlhá a nijak mi nedržala, tak som vzala nožničky a strihala a strihala. Keď som sa pozrela do zrkadla spustila som 15 minútový rev, ešte sa mi aj priateľ smial že ako môžem takto revať kvôli pár vlasom :D Ale nakoniec som si už nejak zvykla, no... inak ti to sluší aj pred, aj po úprave :)

    OdpovědětVymazat
  39. Kadeřnici jsem taky už vzdala, naposledy z toho vnikla techno ofina. Chci si koupiu Crea clip a zkusit to doma.

    OdpovědětVymazat
  40. Neni to zas tak hroznééé :)* Já když jsem tam byla naposled nezkutečně mě vy****
    Ale i tak ti to sluší :))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥