Inglot - černé gelové linky

Dneska mám pro vás recenzi na věc, bez které nedám ani ránu! Používám ji každý den a vy to o mně dobře víte :) Jedná se o černé gelové linky. Momentálně používám od Inglotu a jsem velmi spokojená.

Černá je totiž opravdu černá! Linky jsou polomatné, takže ani ne moc lesklé, ani ne naprosto matné. Tento kompromis mi vyhovuje. Jsou také krásně krémové a tahy se s nimi dělají jedna radost. Dále musím říct, že výdrž je obdivuhodná! Ale teda s jednim mínusem. Výdrže je obdivuhodná, pokud použiji bázi pod oční stíny :) Já vím, že téměř všem drží jako přibitá i bez báze. Jenže já jak mám hodně mastná víčka, tak ani tato linka to většinou nepřežije bez újmy. Tudíž použiji bázi a problém je vyřešen :) Ona se ta (ne)výdrž týká spíše ocásku, který si kreslím až za víčko. Ten se smaže jako první. Teda né že by tam po několika hodinách nebyl vůbec. Ale je takový nepřesný, trošku rozmazaný a ztrácí své ostré hrany, na které já si potrpím :) 

Navíc linky můžete pořídit ve spoustě barev. Doporučuji jejich pražský obchod na Chodově navštívit.

Co ještě víc dodat? Za cenu 290,- se určitě vyplatí, jelikož vám vydrží dlouho. Já mám svoje od října minulého roku a sami vidíte, kolik ubylo. Stačí štěteček jen smočit a máte barvu na celé víčko. Pak ještě jednou a máte dost na ocásek :) 

Já tedy osobně mohu linky vřele doporučit a dávám jim 9z10ti :)








                                                                                                                         Vaše Aneta ♥

24 komentářů:

  1. Vypadají parádně, už jsem o nich četla hodně pochvalných slov. Určitě je mám na svém nákupním seznamu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti také budou líbit :) Já je měla na seznamu celkem dlouho. A u jednich asi nezůstanu :)

      Vymazat
  2. Linky Inglot mám dvoje a jsem s nimi moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já určitě budu mít! :D Jen nevím, jaká by se mi ještě hodila barva.

      Vymazat
  3. Taky je mám na seznamu přání, ale asi zkusím nějaké barevnné, protože černé mám ještě od ELFu a mě se s nima skvěle pracuje, takže dokud nevyschnou, tak jsem jim věrná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj taky chci nějaké barevné na jaro. Jen nevím, jaká barva by mi sedla. Asi se poradim s paní v Inglotu :)

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat co používáš za štěteček? já teď nějaký sháním a nemůžu si vybrat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suzie zítra nebo pozítří tu bude článek přesně o štětcích na linky. Chtěla jsme je frknout sem, ale nakonec si zaslouží samostatný článek :))

      Vymazat
    2. Jé super! Moc se těšim :)

      Vymazat
  5. ty linky umíš nakreslit fakt krásně :) to ti závidím, ja se o to snažím jakou dobu a prostě mi to nejde, asi nejsem tak šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Mončo :) Chce to jen cvik a ten správný rif :D Určitě šikovná jsi a časem budou přesně takové, jaké si je představuješ :)

      Vymazat
  6. já jsem byla spokojená i s těmi od essence, ale když já mám ráno na líčení cca 5 minut a já to prostě nestíhám tyto gelové linky...bych musela vstávat dřív a to já nedokážu prostě... takže je nakonec nepoužívám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meduňko mně třeba trvá nakreslit linku méně, než si dám make-up s pudrem a korektorem :D Pro mě už je to rutina a rychlovka. Ale chápu, že někdo si s tím pořádně vyhraje. Zkoušela jsi třeba nějaký fix s delším hrotem? Ty jsou ještě rychlejší, podle mě.

      Vymazat
  7. to máš aký tieň na očiach? máš tam iba jednu farbu alebo aj nejakou druhou vyblendované? :)veľmi peknú linku si si nakreslila :) aj ja chcem vedieť takú peknú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na očích mám stíny z Undressed paletky. Použila jsem první stín pod obočí, druhý třpytivý na celé víčko a desátý stín pořádně rozblendila do záhybu oka :) Které stíny to jsou se můžeš podívat tady - http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/12/catrice-pure-chrome-motd.html
      A děkuju za pochvalu linky :)

      Vymazat
  8. Já mám gelové linky E.L.F.í a stačí to taky - drží ze 2/3 celý den a i co po internetu uživatelky zhusta píšou, že vysychají, u mě zatím nic. O značce Inglot jsem donedávna vůbec nevěděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, už jsem o nich četla. Měla jsem nutkání si je koupit, ale nějak u mě již opadl zájem o tuto značku. Sice mě pár věcí láká, ale ne zas tak, abych si produkty objednala v nejbližší době :)

      Vymazat
  9. Já ještě žádné nemám, přemýšlela jsem o těch od Essence, na ty taky čtu samou chválu a hlavně cenově jsou přijatelnější :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linky od Essence mi přijdou celkem fajn. Používala jsem je dávno před těmi Ingloťáckými a byly fajn. Pak změnili obal a mně přijde, že změnili i recepturu. Už mi tolik nedržely a vůbec... nevím co se stalo. Tak jsem přešla na Inglot a spokojenost :)

      Vymazat
  10. Máš krásné oči. Já s inglotem nemám zkušenost a i když bych si tam chtěla něco koupit nemám šanci, protože ho mám od mého městečka daleko.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám šedé (černou nepoužívám, příjde mi moc tvrdá) a jsou fakt skvělé, úplně něco jiného než linky od essence. Toužím po dalších aspoň čtyřech odstínech :)
    Ještě mě moc lákají linky od Zoevy..

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle linky mám moc ráda. Drží, dobře se nanáší.. jen mi za toho půl roku používání hodně vyschly, takže je manipulace stále těžší.. A to je poctivě zavírám:( Veronika

    OdpovědětVymazat
  13. od inglotu mám spoustu věcí, gelové linky taky, jen v jiných barvách ( zelené, žluté a bílé ), všechny ok, na co tě chci upozornit jsou krémové tvářenky od nich, já si koupila jednu a lituju, použila jsem ji párkrát a po 14 dnech začla zasychat a to jsem krabičku pořádně uzavírala, začlo to jakoby praskat ( jako struktura půdy ), ztvrdla a když do ní sáhnu prstem, jak to jako tuhý stín,který nemůžeš nabrat,takže vezmu tu hrudku,kterou z toho vydoluju pracně a pak to nanáším a ono se to rozplatlá po tváři...a zničí mi to makeup... nekupovat ...kdybys chtěla můžu poslat o jakou šlo ... :) makeupy od inglotu mám a nejsou moc krycí ... nic moc...co mě zaujalo, jsou makeupy od makeup for ever a Bourjois a jsou na stejné úrovni krycí, což mě zaráží...cena 900kc za makeup a 350kč je sakra rozdíl :) kupuju si vdy dva,světlejší a nejtmavší a míchám, jak na sebe tak klientky a super... věnuji se fotomakeupu a krytí je pro mě důležité,přece jen, každý nemá dokonalou pleť :) super blog a ty jsi sympatická ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za upozornění! Na jejich tvářenky jsem se dívala už mockrát! Ale spíš ty pudrové. Přeci jen se mi s nimi pracuje lépe. Jinak s makeupy souhlasím. Přijde mi zbytečné za něj vyhazovat litra. To si radši koupim tři co mi vyhovují :)
      Děkuju za kompliment :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥