Alverde - gel na obočí (01 Blond)

Tak si představte, že jsem zase nemocná. Mám angínu a beru antibiotika. To už tu dlouho nebylo ;) Dnes se mi ještě k horečce, rýmě a neskutečné bolesti v krku přidalo ještě svědění v uších. Na ty už tak tři dny pořádně neslyším... To by mohlo poukazovat na zánět středního ucha. No umím si to vybrat před bakalářkou a státnicema, ne že ne. Takže celý den ležím a spím, nebo si čtu, nebo koukám na filmy.Neměla jsem ani chuť psát sem, protože to vyžaduje moc přemýšlení :D Ale dneska to snad zvládnu.

Rozhodla jsme se psát o gelu na obočí od Alverde v odstínu 01 Blond. Viděla jsme ho ve videu u Lou, kde ho doporučovala. Měla dokonce již druhé balení, a tak jsem se rozhodla, že ho také vyzkouším. 

Gel má dokonalou barvu i konzistenci. Barva je sice trochu tmavší, než u mé paletky od E.L.F.u (Ash), ale kupodivu mi to sedí snad ještě více. Narozdíl od E.L.F.í paletky nehrudkuje. Po nanesení E. mám jakoby prášek v obočí a vosk trošku hrudkuje. Ale u gelu nic takového nehrozí. Pokud tedy nenanesete moc vrstev. Já obvykle nanáším jednu nebo dvě. 

Konzistence je pěkně krémová a pěkně se roztírá. Barva ulpí přesně tam, kam ji nanesete. Nejdříve jsem si neuměla nanášení "řasenkovým" aplikátorem představit. Ale jde to velmi dobře. na konci aplikátoru je odděleně přiložen i kartáček na pročesání a uhlazení. Ale já ho nepoužívám Nemám tu potřebu.

Gel dodá obočí pěkný tvar, vyplní mezery mezi jednotlivými chloupky, dodá pěknou barvu a udrží toto vše po celý den dokonalé. U mě není třeba cokoliv během dne opravovat. Navíc je obočí upravené během 10ti vteřin, což je super :) !!

Vyrábí se ve dvou odstínech. Já mám světlejší Blond a ještě můžete sehnat 02 Braun.

Gelu dávám 10 z 10ti :)

Co dokáže s mým obočím, můžete vidět zde:







Promiňte mi mé nahé nemocné oko, ale nemám chuť ani sílu ho nějak pro dnešní fotky zvelebit :) A co vy? Máte tento gel? Zaujal vás?

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥


25 komentářů:

  1. Mám na něj už delší dobu zálusk :) zítra pro něj asi zajdu :) vypadá hezky :)... jinak Ti přeju, ať se brzo uzdravíš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej třeba vědět, jak ti vyhovuje :)) A děkuju Jani :)

      Vymazat
    2. Když bude fajn, třeba o něm napíšu na blog, kdyby ses chtěla mrknout: Http://janescolours.blogspot.cz :)) budu ráda :)

      Vymazat
  2. Ja ho miluju, stalice v me vybave :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď už i má. Do teď to byl E.L.F. Ale tohle je mnohem lepší :))

      Vymazat
  3. mám strašne tmavé obočie takže nič pre mňa ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta 02 je celkem tmavá, ale ne uplně černá :D Tak se třeba zkus mrknout, jestli by to šlo :)

      Vymazat
  4. sadu na obočí mám taky od Alverde a jsem s ní spokojená, ale tohle vypadá opravdu suprově :) určitě se po tom kouknu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je to bomba. Hlavně vážně rychlovka :))

      Vymazat
  5. Taky jsem na něj koukala u Lou.. Ale páč máš vždy boží recenze, donutila jsi mě koupit si ho taky.. :) Takže v nejbližší době pro něj zajdu. :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, děkuju ti :)) Snad ti barvička sedne a budeš spokojená :)

      Vymazat
    2. No mám stejnou barvu obočí jako ty... :) Nebo přibližně stejnou. :DD Takže snad mi sedne.. No a o víkendu jedeme nakupovat takže si do Dm-ka zaběhnu..

      Vymazat
  6. mať oči ako ty, tak ich ani nelíčim ;D ja mám gél od benefitu na zafixovanie obočia, aj paletku od elfu, ceruzky na obočie ani nerátam, na všetko čo sa týka obočia som úchylná, takže si poň určite do drogérky zbehnem ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Všichni na tento gel pějí samou chválu, asi si ho taky pořídím ;P

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra, to vypadá dobře! A mně se zdál divnej, že to s ním nepůjde dobře a bude to podivně vypadat, tak jsem přídila toto, a taky dobrý... http://www.catrice.eu/cz/produkty/oci/oboci/detail/product/eye-brow-set-010.html . Uvidim, jestli nebudu muset koupit i tento, abych je mohla porovnat ;-).

    OdpovědětVymazat
  9. Ten znám, je skvělý a je to s ním rychlejší než s paletkou od elfu :). Btw, cítím s tebou, tento rok jsem měla angínu čtyřikrát :(

    OdpovědětVymazat
  10. Já o něm dlouho uvažuji, v poslední době jsem na něj četla spoustu kladných recenzí. Posledně, když jsem byla v DM měla jsem ho už v košíku, ale nakonec ho vrátila, nějak jsem nedůvěřovala té aplikaci a hlavně konzistenci. Ale ta tvá recenze mě přesvědčila a je rozhodnuto, v pátek si pro něj zajdu :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Fíha, zrovna všechny přípravky na obočí jsou něco, čeho se poměrně bojím:) Mám pocit, že moje obočí je vidět až až a kdybych ho ještě trochu přibarvila, neměla bych na obličeji nic jiného:))

    Takže obočí je pro mě další příčka kosmetického žebříku, ke které zatím jen vystrašeně vzhlížím:)

    http://the-honey-cloud.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Je, tak to se co nejdřív uzdrav, taky na mě zase něco leze a to jsem se zrovna vyléčila :/

    OdpovědětVymazat
  13. souhlas, je super, taky ho mam moc a moc rada: http://www.blondatejsvet.cz/2012/11/recenze-alverde-gel-na-oboci.html

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ten mě zaujal moc, zrovna jsem si říkala, že potřebuji udělat něco se svým obočím, ale zatím na mě vypadalo všechno tmavě, podívám se po něm :).

    OdpovědětVymazat
  15. Tenhle gelík mám taky, a už mi dochází, budu se muset znovu zásobit :)

    OdpovědětVymazat
  16. Na efekt tohoto gelu mám jedině wow... já používám vymytý kartáček ze staré řasenky na rozčesávání, světle hnědý mono stín na barvu a vosk na vlasy na zafixování a drží to taky:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Přemýšlím o něm, jelikož jsem četla hodně kladných názorů, včetně tvého :) Akorát si asi pořídím tmavší, jelikož jsem brunetka :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, tak dneska jsem si ho konečně koupila.. Moc moc díky za doporučení.. Je bombovej a na moje obočí perfektně sedí.. :) Na tvé rady budu vždy dávat. :)

    Ps: K tomu jsem si koupila korektor od Essence. Ten novej dvojitej.. :) Jak se líbí tobě...? Ahoj

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥