Vykradač beauty blogů!!! (www.povidejmesi.cz)

Ahoj holky, dneska tu mám chuťovku. Já a několik dalších blogerek jsme byly drze okradeni o materiál, který na svých blozích prezentujeme. Samozřejmě nás to stojí čas a někdy i peníze a pak přijde někdo, kdo drze zkopíruje obsah a hodí ho na své stránky. Tyto naše materiály najdete na http://www.povidejmesi.cz/kategorie/beauty-blogy/ . A proto se na vás obracím, zda nevíte, kdo je majitelem těchto stránek, kdo zatím stojí nebo aspoň jakoukoliv jinou zprávu o tomto pachateli. Lehko se totiž může stát, že podáme hromadné trestní oznámení, jelikož blog podléhá autorským právům. A to pak nezůstane bez následků!!! 


10 komentářů:

  1. Na uvod uvedu, ze s Tebou samozrejme 100% sohlasim... jen:

    a) myslim, si, ze to bude automat, proze se tam objevil i clanek o kradezi z rana od jine blogerky
    b) mam na Tebe otazku.. ten obrazek cos pouzila je Tvuj? Nebo jsi ho taky ukradla?

    Vidis... bohuzel svet neni cernobily a i obrazky maji svuj copyright! A taky nad nima nekdo travi x-casu.. Proste uvedeni zdroje je nekdy dostatecne, ale ani to vetsina z Vas nedela...

    Z toho je mi smutno na vsech blogach uz fakt dlouho!

    Ovsem jak rikam, souhlasim s Tebou a krast by se nemelo.... ale obavam se, ze to fakt je nejaky automaticky script, ktery vykrada stranky.. :-((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upozorneni :) Na zdroj jsem zapomněla. Ja sem cizi obrazky nedavam, ale zrovna dneska ano :D Samozrejme ho dodám ;) Druhý obrázek který neni muj jsme pridavala u MUFE, kde jsem zdroj uvedla ;) ale musela jsem ho vcera smazat, jelikoz mi kvuli tomu nesel blog... Pry se na te strance ze ktere jsem obrazek mela objevil mallware a diky tomu byly podezrele i moje stranky. proto jsem obrazek smazala cely pro jistotu... A ano o tom clanku vim a vime uz i ze je to automat. I proto jsme clanek napsala ja aby se tam objevil, coz se zatím nestalo, takze bud je jiz automaticke stahovani ukonceno a nebo se aktualizuje po nejakych casovych intervalech a tak jeste neprisla na muj clanek rada :))

      Vymazat
    2. prala bych nam vsem, aby bylo stahovani ukonceno, ale trochu se bojim toho intervalu....

      POznamka o obrazcich je minena nejen na Tebe, ale na vsechny blogerky... samozrejme.

      Vymazat
  2. http://whois.domaintools.com/povidejmesi.cz V druhém odstavci je vlastník domény.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je fakt humus, když někdo cizí články:( Jinak k tomu co psala Blondýna, já třeba od začátku co mám blog, tak jsem ozdrojovala každý obrázek, který jsem sama nevyfotila, takže určitě to tak nedělají všechny bloggerky!! :) Doufám, že ten web co nejdřív skončí.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mňa by toto brutálne, ale BRUTÁLNE nahnevalo !!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se tam dostala až teď a to už tam nic není.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vám nezávidím, pěkně by mě to naštvalo!

    OdpovědětVymazat
  7. Joooo tak holky prý to byl hacker.. Ten se tam za těch několik týdnů teda pěkně vyřádil... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥