Včerejší silvestrovské líčení + outfit

Co vám budu povídat. Nejsem zrovna ve stavu, kdy bych mohla zplodit nějaký inteligentnější článek :D Ale hlavní je, že včerejšek jsme si s kamarádkou strašně moc užily a byl to skvělý večer se vším všudy, co k Silvestru patří. Dnes vám ukáži, co jsem si vytvořila na obličeji a co jsem měla na sobě. S tou fotkou v šatech jsem dost váhala :D Ale co už. Aspoň mě jednou uvidíte celou a ne jen hlavu :)) Já doufám, že i vy jste si Silva užily a dopadlo to přesně dle vašich představ (viz komentáře pod ukončenou giveaway :)).


Akorát blesk mi "sežral" bronzer i tvářenku :-//

Ty oči jsou šílený, ale nešlo to nijak upravit :D

Mějte se krásně,

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥


21 komentářů:

  1. Ty šazy jsou naprosto skvělé! Přesně takové sháním. Odkudpak jsou, prosím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z HM a byly za hubičku (350Kč)!!! Přemýšlím, že si skočim ještě pro vínové :))

      Vymazat
    2. Tak to je jasné, jsou moje! To zas bude lítáního, v Praze se mi většinou konkrétní kousky špatně hledají...
      A pak to barevné dilema... :D

      Vymazat
    3. Určitě po nich mrkni. Já je mám z Palladia, ale viděla jsem je i na Chodově. No s barvama jsem se rozhodovala dlouho. Ale nakonec vyhrály univerzální černé :)) Jinak mají pěkné kamínky na vrchu, ale nejsou vidět kvůli vlasům :)

      Vymazat
    4. Tak moc děkuji za tip, už mám doma dvoje krásky, jedny vínové a jedny vzorované, miluji je a těším se, až je provětrám! :) ;)

      Vymazat
  2. Krásné líčení, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné líčení, strašně ti to sluší :)).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Líčení se ti moc povedlo a šaty ti padnou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší,takový typ šatů mám ráda :-)
    A Silvestr v maloměstě byl super :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší a máš pěknou postavu to co jsem vytvořila na očích já byl zlý sen,protože jsem silvu proležela :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší. Ty máš ty oči vždy tak pěkně nalíčené :)

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi sa mi páčia šaty! kočka.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já chtěla také pořádně třpytivé oči, ale nakonec jsem k tomu doma nic nenašla :(.

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi pekné. Šikulka.
    Zapoj sa do mojej giveaway: http://momosbeautydiary.blogspot.sk/2013/01/giveaway-ii.html

    OdpovědětVymazat
  11. If you are hurt from a vaginal yeast infection job, you address essential that he/she dictate fungicides and a
    lactobacilli alternative therapy as a come after-up. The participating ingredients in the oil are
    eugenol, eugenyl acetate and genus Beta-caryophyllene, to
    state whether or not she is experiencing vaginal yeast infection symptoms is
    that she itches in and approximately the vaginal arena.


    Also visit my blog post: chronic yeast infection cures

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥