Spring wishlist 2013

Jelikož jsem u rodičů a foťák jsem si nechala v Praze, nemůžu nafotit produkty, o kterých bych ráda recenzovala. A tak jsem si z dlouhé chvíle sedla a vytvořila další z řady wishlistů. Tentokrát jarní pro rok 2013. Objevují se zde věci, které si strašně moc přeju a dokonce bych je i plně využívala. Často jsem do WL dávala kdejakou blbost, a tak jsem se nyní opravdu snažila najít jen užitečné věci s maximálním využitím. Myslím, že se mi to celkem povedlo, Tak se mrkněte na výsledek :))


























1. MAC Tinted Lip conditioner
Dost jsem o tomhle balzámku četla a zanechal ve mě takový dojem, že jsme si teď na něj při tvoření WL vzpomněla. Navíc se vyrábí v krásných barvách.

2. Benefit Dallas
Pro mnohé blogerky nejlepší bronzer, který kdy zkusily. Na další místo se dle mých výzkumů (:D) řadí bronzer od NYC. Ten je ale o hoooodně levnější. Prý se dají srovnat, ale mě přesto láká více ten od Benefitu :)

3. Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush
Tohle byla láska na první pohled! No už jste viděli roztomilejší tvářenku?! Já teda ne! Jen mě mrzí, že se jedná o limitku a tak se ke mě nejspíš nedostane :-/ Škoda.

4. MUFE Aqua Rouge (odstín 15 Pink)
Tahle zázračná rtěnka na rty si zasloužila dokonce svůj samostatný článek, tak můžete zapátrat o pár článků dozadu. Už jsem ji byla omrknout v Sephoře a dokonce si ji i na sobě vyzkoušela a je dokonalá! Tak třeba někdy :))

5. Too faced Boudoir Eyes
Další limitka Too Faced. Viděla jsem nespočet swatchů a videí s tutoriály a naprosto mě barvy uchvátily. Jsem z ní nadšená, ale jak říkám... Limitka = asi nebude moje :(

6. Revlon Lip Butter
Tak o tomhle se asi rozepisovat nemusím. Všichni je znáte, všechny je chcete :)) Aspoň teda já jo :)

7. Essie Mint candy apple
Našla jsem nejkrásnější mint barvu na světě Myslím, že mu neodolám, jelikož perfektní mint barva není nikde v drogerce k nalezení! Už druhým rokem beru lahvičku po lahvičce do ruky a vždy ji vracím na místo. Nejsou prostě dokonalé... Buď moc zelené, nebo moc světlé. Tahle je nejkrásnější!

8. Revlon Clorostay foundation
Velmi krycí makeup od Revlonu s výbornou pověstí. Jelikož se dělá i ve verzi pro suchou pleť, toužím po něm :) Určitě budeme dobří kamarádi :) Jen s odstínem si nevím moc rady. Mají opravdu velkou barevnou škálu a chtělo by to vyzkoušet "naživo".


9. Juicy Couture Viva la juicy
Už po ní koukám dlouho. Nebo spíš čuchám :D Strašně krásně sladce a svěže voní. Je perfektní na jaro i léto. I když prý nemá moc dlouhou výdrž tak nevím. Při pátrání na netu jsem objevila i její sestru, která se jmenuje Couture couture couture (zdroj) a má být velmi podobná, jen více kořeněnější. Nevím, zda u nás v parfumeriích je k dostání, ale pokud ano, určitě ji také vyzkouším a pak se teprve rozhodnu. A co teprv ty flakonky! Jinak pokud nevyhrají tyto, tak určitě Bright crystal od Versace.

10. Etude House BB Cream
Verze pro suchou pleť ovšem samozřejmě :) Nevím co k němu víc napsat. Ozkoušený ho nemám, ale pějí se na něj dost chvály. Tak třeba uvidím :)


Shodují se naše přání v něčem? Můžete mi nějakou z těchto věcí doporučit a odsouhlasit? Nebo prostě napište, jak se vám můj WL líbí :)) 

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥


26 komentářů:

  1. pěkné, pěkné, naštěstí po většině z toho mé srdce neprahne, takže dost ušetřím :) ať se toho získáš co nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uděláš taky WL? Docela by mě zajímalo, co tam máš ty :)) A Děkuji!

      Vymazat
  2. Jeee tak za me urcite muzu doporucit ten mac tinted lip conditioner, ano je to predrazeny, ale je super, porad se s nim patlam :D Etude house bb je taky super, Viva la juicy mam v kabelce uz temer rok a lip butter te taky nezklame!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O MACu jsme četla právě (nejen) u tebe :D A vím, že jsi z něho byla docela nadšená :) A ty věci, které mi doporučuješ, chci zrovna nejvíce, takže asi není co řešit.. :))

      Vymazat
  3. po dallase túžim aj ja ♥♥ proste láska

    P.S.:je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uděláme dohodu. Já budu držet palce tobě, abys ji dostala a ty zase mně :D :)

      Vymazat
  4. S Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush maš naozaj pravdu, nič krajšieho som snáď ešte ani nevidela :o) užasne ! inak mame toho celkom dosť spoločneho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď! Je naprosto úžasná! Ale u nás v Sephorách ještě není a ani nevím jestli bude. A možná snad lepší, jestli nebude. Protože jinak bych si jí musela koupit :D

      Vymazat
  5. ta Too Faced tvářenka je naprosto úžasná, kdybych ji viděla v Sephoře okamžitě bych pro ní naběhla
    a na MUFE aqua rouge jsi mě dost nalákala, včera ráno jsem si ji zkoušela na ruku a ještě teď ji nemůžu dostat dolu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bojím, že by byla strašně předražená, ale uvidíme. Nevím jestli bych odolala :)) Viděla jsem, že se ti dost zalíbila :D Taky se ti líbí 15 Pink? Podle mě je dokonalá :))

      Vymazat
  6. Jako mint ti nevyhovuje ani Catrice Take it mint??? :) Jinak já mám mint zakódováno s větší modrou jak je Essie Candy Apple - za mě je nejkrásnější mint Rimmel Peppermint :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene ta taky ne. Je moc do zelinkava. Kdyby v ní bylo více bílé, byla by ok. Ale k té nej se nejvíc přibližuje Essie :)

      Vymazat
  7. Skoro všechno bych chtěla taky :).

    OdpovědětVymazat
  8. Tak až na lak bych tohle všechno potřebovala nutně taky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jiný od Essie bys brala určitě taky :D Ale jinak ano... NUTNĚ to POTŘEBUJU! :D

      Vymazat
  9. ten lak má opravdu nádhernou barvičku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má :) Hezčí mint jsem neviděla :)

      Vymazat
  10. ja som brala tu paletku tienov, ale vedela by som si predstavit aj dalsie vecicky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má krásný barvy a podle mě dost originální (pokud se podíváš na videa či swatche). U mě na obrázku vypadají odstíny dost fádně :) Je krááásná :))

      Vymazat
  11. Přeješ si určitě pěkný věcičky,ale neshodujeme se,což není tím,že bych po těhle věcech taky neprahla,ale já si prostě wishlisty nevedu,jelikož nesnáším zklamání,že na to zas nemám ... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je určitě taky možnost, abys nebyla zklamaná :) Ale zas si můžeš vytvořit WL z věcí, které jsou pro tebe dostupné :) Já si taky vše nepořídím, ale zase ráda sním :))

      Vymazat
  12. Tak ta Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush je vážně sladká! Och! :)
    Super wishlist, já na ty bronzery moc nejsem, takže místo Dallasu bych brala Coralistu, ale jinak se shodnem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, neodolatelná! :)) Coralistu bych brala hned po dallasu :) Takže se shodnem více méně ve všem :D

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Pro mě momentálně nejvíc lákavé :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥