Prodám jarní kabátek (ASOS)

Před týdnem jsem udělala objednávku z ASOSu. Kamarádka si objednávala hodinky a já jarní kabátek. Strašně se mi líbilo jeho provedení. Totiž klasický střih a barva a černé průsvitné rukávy. Byl zlevněný z 2080,- na 1216,- tak jsem ani neváhala. Já mám obvykle velikost M, ale trika a bundy mám S (zajímavé :D), takže když tam bylo poslední "esko" vzala jsem ho. Kabátek před chvílí přišel a je opravdu pěkný, ale barva vypadá jinak než na netu :( Díky barvě ho chci předat dál. Prodala bych ho za 1200 včetně poštovného (nebo 1100,- při předání v Praze), takže cena je stejná, jako z jejich oficiálních stránek. Vytvořila jsem koláže pro porovnání. Moje fotky ho hází spíš do khaki tónu, ale není. Je hnědý/tmavě béžový/barva kávy (ale rozhodně ne světle béžový). 



Zájemkyně mohou psát do komentářů + napište svůj e-mail. Přes ten bysme se domluvily co a jak dál :)) 

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥


12 komentářů:

  1. teeeda na té postavě vypadá fakt nádherně...ale ještě by to chtělo jak to vypadá ve skutečnosti na postavě:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobře :) Jak to mám vyfocené já, tak akorat mám tu mašli málo zavázanou, tak to tak visí :D

      Vymazat
  2. je dokonalý aj v tej khaki farbe ale nevynosila by som ho :/


    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka- aby si bola šťastnejšia..??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě ano, ale bohužel kdyby byl světlejší no :(

      Vymazat
  3. ta "bezova", na ktoru si sa pravdepodobne tesila by sklamala aj mna..:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych cekala tuto barvu, byla bych nadsena. Ale jelikoz jsme cekala jinou, tak jsem taky zklamana :(

      Vymazat
  4. sakra ten je nádherný! ale na mě malý :/

    OdpovědětVymazat
  5. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpovědětVymazat
  6. Proč ho nepošleš zpátky Asosu? Vrátí ti peníze v plné výši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě že pošlu, pokud ho nikdo nebude chtít. Jen jsem myslela že mi odpadne starost se zasíláním do zahraničí ;))

      Vymazat
  7. Proč ho nepošleš zpátky Asosu? Vrátí ti peníze v plné výši.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥