Pláci plác... :D

Tak jsem si všimla, že na blogu nemám zrovna moc dubstepových fanynek :D Ale nevadí, budeme se držet původního konceptu a plynule se opět přesuneme ke kosmetice :)) Respektive ani dnes nebude klasický článek, protože mám stále zkouškové a prostě nestíhám. Letos je to nějaké těžké a já poprvé v životě nedala jednu zkoušku napoprvé (= mé osobní selhání :D). Tak snad ty ostatní dám, protože jinak budu s nervama v kýblu... 

No jen rychle v pauze mezi učením jsem si zkusila jeden účes, který se mi hrozně líbí. Ale nevím, jestli seberu odvahu v něm vyrazit někdy ven :) Z vlasů jsem vytvořila mašli a chci se zeptat, jestli tenhle účes normálně nosíte ven? A popřípadě chtěly byste video tutorial? Ten bych samozřejmě natočila až po zkouškách :)




Držte mi palce a i já vám, studentům, přeji hodně zdaru u zkoušek :)

                                                                                                                                Vaše Aneta ♥



46 komentářů:

  1. Účes je to pěkný, neboj zkoušku i ty další určitě dáš :)

    OdpovědětVymazat
  2. určitě s tím choď ven, kdybych měla takový vlasy jako ty, tak bych si taky dělala různý účesy a je to pěkný :) Já na to nemám vlasy, mám je krátký k ramenům a ještě sestříhaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zas můžeš vytvářet kreace, které bohužel já němůžu :)) A zkusím v tom ven zajít :D

      Vymazat
  3. Už dlouho koukám na to jak se vytváří mašlička, ale zatím jsem se do ní neodvážila...ale opravdu je to krásné:)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkui moc :) Taky zkus, třeba tě výsledek mile překvapí :)

      Vymazat
  4. masle je krasna, kdybych mela dost dlouhe vlasy a rano cas, tak si to delam i do prace :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ono to není ani tak časově náročné :)) Uvidíš ve videu

      Vymazat
  5. Moc Ti to sluší, rozhodně tak vyraž i ven, nevidím jediný důvod proč ne:) Jinak já dubstep moc nemusím, vždycky se přistihnu, jak celá napjatá čekám, až se to rozjede a jaksi marně :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to asi posloucháš špatný písničky :D Zkoušela jsi ty co jsme sem dávala včera? :))

      A děkuji za kompliment :))

      Vymazat
  6. Mašli klidně nos, sluší Ti. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně štěstí :) Mašle je bombastická :)

    OdpovědětVymazat
  8. je výhoda, že mašle je tak jednoduchá. le hodně efektivní . Jinak máš moc krásné vlasy !!!! můžu se zeptat čím barví? :-) měj se pěkně a zkouška už určo vyjde ! :-) Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale stále hledám odvahu vylézt s tou efektivností na veřejnost :))) Barvila jsme se včera Loreal - sublime mouse v odstínu 1000 Pravá velmi světlá blond. Ale moc spokojená nejsem. Chytlo mi to strašně do žluta :-//

      A děkuji :)

      Vymazat
    2. Ale jen s tím vylez s tou mašlí :-) aspoň bude někdo originální- mě to nedrží jelikož mám setříhaný háro :-/ a ta barva teda vypadá trošku do žluta ,ale spíš do zlata a to mě se líbí... já mám teda melír na celo hlavu si netrofám, jelikož moje vlasy jsou světlejc středněhnědý a blond by mi asi chytla škaredě...měj se pěkně a jesi to máš žltý tak si tam nech hodit jemnej melírek a bude to fajne A.

      Vymazat
  9. urcite s tim vyraz do ulic. je to supr :)

    OdpovědětVymazat
  10. úžasnej účes, návod bych hrozně chtěla, protože bych se ho chtěla naučit:))

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám vlasy krátké, takže vždycky vytvořím jenom takovou mašličku, zatím jsem jí nosila jenom doma, ale do školy bych asi byla schopná si udělat takový účes :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak o to to musí být více roztomilý :))

      Vymazat
  12. nosím normálně mašli ven, takže ji taky nos, máš si strašně pěknou!

    OdpovědětVymazat
  13. Je úžasná! Klidně bych jí nosila ven! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to minimálně zajímavě:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Je to paráda! Určitě i na ven :)

    OdpovědětVymazat
  16. moc pěkné,vím,že to není k tomuto tématu ale nevíš prosimtě rimmel makeup: Wake me up je ve stálé prodeji,nebo je to limitka...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A k tvému dotazu, tenhle makeup je ve stálé kolekci :)

      Vymazat
  17. Juu to je naprosto dokonalý :)) velikánskej palec nahoru, vypadá to perfektně <3 -Maty

    OdpovědětVymazat
  18. tak toto je milý a skvelý učes...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥