MUFE - Aqua rouge

Dneska jsem uplně hotová. V práci jsem strávila 12 hodin svého života a tak, nezbyl na blog čas. Právě jsem seděla u YouTube a usínala, když v tom jsem to uviděla! Něco, po čem moje srdce zatoužilo! Jenže...je to dost drahá sranda. A já marně hledám recenzi, která není pozitivní. Mmmm, stále nenacházím. A plusy výrazně převyšují mínusy. Mínus je však jen jeden. A to cena. A o čem vlastně mluvím? O tekuté rtěnce od Make up for ever... Jmenuje se Aqua rouge a mně se nejvíce pozdává odstín č. 15 Pink. Já jsem se prostě zamilovala! Je to starorůžová barva, která drží a drží a drží. A můžete jíst pít, líbat se, dokonce si mnout pusu rukou, no co vás prostě napadne! Ach jo, proč jsem ji neobjevila před Vánoci? Teď už mi ji Ježíšek nepřinese :-/ :D

 O tomto zázraku mě informovala moje oblíbená (sprostá) Youtuberka Rachel Whitehurst. Její recenze jsou prostě dokonalé :D A v téhle je obzvlášť nadšená. Podívejte se samy :)




Rtěnky mají mnoho krásných odstínů, ale mě zaujal nejvíc jak už bylo řečeno č. 15. Podívejte se zde, jak vypadá v reálu - KLIK!

ZDROJ

Jen nevím, zda investovat tolik peněz... Někde uvádějí cenu kolem 800,-, na jiných stránkách zase kolem 500,-. A hlavně taky nevím, zda by mi tato barva slušela... Zítra jí půjdu omrknout a podám hlášení, jestli by šla i ke mně :)) Tak zde čekejte edit :D



Jo + ještě ani nevím, zda se prodává i u nás... České recenze jsem nenašla :-/

Zaujala vás tato rtěnka? Investovaly byste? Nebo dokonce již nějakou vlastníte? + Prodává se u nás? :D


SLÍBENÝ EDIT:
Tak rtěnky u nás prodávají a stojí 750Kč. Nějakou takovou cenu jsem čekala :D Ale pokud použijete 20% slevu, kterou rozdávají slečny většinou o víkendech, tak vyjde na 600. I to je pro mě docela dost, ale možná bych byla ochotna tu sumu investovat. Jinak v krámě není tak výrazně zářivě růžová. Pod světly ano, ale pokud si ji vyndáte a zkusíte, nic tak zářivého se nekoná. Je to taková přiřozená krémová růžová a já jsme stále zamilovaná... :D Musím podotknout, že celkem lepí a trvá, než zaschne. A to jsem neaplikovala ze štětečku, ale jen trošku dala na hřbet ruky a pak prstem pořádně rozetřela. Takže jsem neměla ani žádný nános. Přesto to trvalo dýl, než jsem očekávala. No uvidíme, třeba si udělám radost v květnu k svátku :D

                                                                                                                            Vaše Aneta ♥


17 komentářů:

  1. tohle mi nedělej, mám pocit, že to nutně potřebuju :D kdyby to stálo kolem tý pětistovky, tak bych do toho i šla. Ale jestli se to prodává u nás v Sephoře, tak to podle mě bude určitě dražší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já mám ten pocit :D Bohužel je to dražší no, ale s tou 20% slevou je to 600Kč. Když budem mít štěstí, chytnem i 30% slevu. Občas bývá. A to už by nás vyšla na krásných 525Kč :))

      Vymazat
    2. taky mě napadlo, že by to mohlo být v květnu k svátku :D

      Vymazat
  2. Tý jo, to je perfektní! Zatím vlastním jen jedinou věc od MUFE - minirtěnku, co byla v prosincovém Senzaboxu - nemá jedinou chybu, už šetřím na její větší sestřičku, a tohle bude zřejmě další věc v pořadí :D
    Akorát bych se možná bála, jestli to vůbec nějak půjde dolů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu minirtěnku mám taky a je skvělá! Jen trošku opticky žlutí zuby. Tahle se mi zdá, že naopak opticky bělí :D
      Jinak dolu to jde v pohodě dvousložkovým odličovačem očí :))

      Vymazat
  3. No hele, navnadilas mě neskutečně! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak už vím na co šetřit :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta je moc pěkná! :) Asi taky začnu šetřit! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Holky jsem ráda, že v tom už nejsem sama :D:D Tak jdem házet drobáky do kasiček :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud to doopravdy drží a drží, proč ne? Já mám spíš problém, že mi zatím na puse drží všechno stejně:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Podla mna aj je vec kvalitna proste sa oplati investovat a je strasne krasna!
    inak aj by ta zaujimalo aka je naj naj spirala tak recenziu najdes tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/zazrak-s-fleur-de-sante.html

    OdpovědětVymazat
  9. Zvu tě na mou giveaway!!!
    http://thesimonablog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  10. Neudělala by jsi update svojí makeup collection??

    OdpovědětVymazat
  11. Pretty!
    Lovely blog you have here! I like it!
    Check out mine sometime when you have time ♥
    AIMEROSE

    OdpovědětVymazat
  12. Odstín je úžasný:)

    Zvu tě k sobě na giveaway o balíček výrobků Yves Rocher
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/01/prvni-letosni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥