Modestep v Praze!



Holky pokud máte rádi dubstep nebo konkrétně Modestep, kteří hrají za měsíc v Praze ( a kde mimochodem já budu :D), tak si pusťte jejich živé vysílání na YT. Já už tu "tancuju" na židli asi půl hodiny :D A nechci trsat sama, tak pojďte trsat semnou :))





EDIT:


Tak živé vysíláni již skončilo a já si to užila skoro jako bych už na koncertě byla :) Abych doplnila informace, tak koncert se koná v klubu Roxy 27.2.2013 a lístky jsou v předprodeji za 490Kč. Já myslím, že to bude neskutečná párty. Už jen proto, že tu Modestep budou poprvé a kbvalitních Dubstepových koncertů je u nás málo. A co vy? Posloucháte něco podobného, nebo zajdete semnou do Roxy? :))

A abyste si mohly i vy ostatní, co jste prošvihly živé vystoupení na YT slyšet o co vlastně jde, přidávám svoje nejoblíbenější písničky právě od Modestep :))

Enjoy!








A jeden cover :)) Tu teď poslouchám hodně často :)


                                                                                                                            

Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Sunlight, Show me a sign <3!! A ještě je krásná Another day :) to tu nemáš ale je úúžasná :) Jsi snad první blondýna kterou znám že poslouchá modestep :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S AD souhlasim rozhodně!!! :)) No upřímně já neznám ani jinou holku co by vůbec poslouchala jakejkoliv dubstep :D

      Vymazat
  2. Kvalitních dubstepových koncertů je tu málo? Jako uvítala bych alespoň jednou měsíčně, ale o kvalitní a především i zahraniční dubstep v Praze opravdu není nouze :)
    A na Modestep jsem byla taky, miluju je <3 stála jsem někde mezi druhou a třetí řadou uprostřed, a hroznej kotel :D a potom jsem na nich byla i na Rock For People a stála jsem v první řadě. Nejlepší zážitek!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥