Kterak si Anetka jela na poštu pro Bobbi Brown (Part 1)

Dnes mám pro vás něco jiného, než obvykle. Chtěla jsem psát rovnou recenzi, ale před tím jsem chtěla napsat pár věcí o tom, jak jsem se k té věci dostala :) Vznikl z toho docela dlouhý příběh. Proto byl rozdělen článek do dvou částí. Dnes si přečtete příběh, příště recenzi :) Jelikož jsme měla ze slohu vždy jedničky, snad se vám bude líbit :D Přeji pěkné čtení :))

_______________________________________________________

Byla nebyla, jedna Anetka, která zatoužila po tvářence od Bobbi Brown. Usedla tedy za počítač a dala se do vyhledávání. Hledala a heladala a nakonec našla! Na jejích oblíbených stránkách Strawberrynet.com. Měli ji zde zrovna v akci. Anetka nelenila a vygooglila si pár swatchů. Nechtěla přeci jen kupovat zajíce v pytli. Jelikož se ihned do třpytivého odstínu zamilovala, vložila jej do košíku. Tou dobou odbila druhá hodina ranní,tak s dobrým pocitem ulehla ke spánku.

Když se ráno v devět hodin vzbudila, čekal ji potěšující e-mail, že objednávka byla vyřízena a dokonce i poslána. Rychlost tohoto obchodu ji nikdy nepřestane bavit.

Abyste si, milí čtenáři, udělali pořádek ještě v datech, povím vám, kdy si Anetka tvářenku objednala. Bylo to tedy 17.12.2012 ve dvě hodiny ráno. Téhož dne byla objednávka i odeslána. Jelikož Anetka zná tento obchod již moc dobře, byla si jistá, že se k ní tvářenka dostane ještě do Vánoc. 

Jaké však bylo její zklamání, když tvářenka do Štědrého dne nedorazila. Ještě větší šok ale nastal po tom, co nedorazila ani do Silvestra. To už bylo velice podezřelé a tak neváhala a zašla na pobočku České pošty. Zde se dozvěděla, že hledanou položku nelze v systému dohledat, tudíž má přijít později. I přišla za pár dní Anetka na poštu znova. Tentokrát již byla položka k dohledání. Dozvěděla se, že ji byl zaslán dopis. Odebrala se tedy zpět k domovu a netrpělivě čekala.

Za další dva dny přišel dopis. Právě se psalo 8.1.2013. Dopis byl opravdu tlustý, ale bylo jasné, že tvářenka v něm není. Místo ní se vysypalo z obálky spoustu papírů. Usedla nad ně tedy a s plným soustředěním začala číst. Prý byla její vysněná tvářenka zabavena celnicí a buď se má nechat zastupovat v celním řízení poštou, nebo si má přijet sama. Anetka byla již velmi ale velmi (řekla bych až převelmi) vytočená. A byla odhodlaná si dojet pro tvářenku, ať to stojí co to stojí!

Když tedy měla pár zkoušek z krku a měla chvíli čas, nasedla na tramvaj a se strašným pocitem křivdy jela na celní poštu 120. Našla ji celkem rychle. Byla to ta nejhnusnější budova v okolí. Indicie byly také jasné. Venku poštovní auto, vzadu stál pán a se vší silou vytahoval balíčky z nákladního prostoru a házel je velmi necitlivě na nákladní vozík. Počítám, že ty věci nepřežily bez újmy...

Podle instrukcí v dopise vyjela Anetka do třetího patra. Naštěstí nestála frontu a ihned byla přijata kyprým celníkem. Anetka se chtě nechtě musela soustředit na jeho vzdouvající se břicho a také na škvíru mezi dvěma knoflíky, která odhalovala mužův břuch... I odtrhla Anetka svůj pohled od této naskytnuté podívané a začala vnímat, co jí muž říká. Prý musí jít do nějaké kanceláře, kde jí vystaví fakturu a s tou má jít opět k němu. Že prý mezi tím začne objednávku vyřizovat. Šla tedy odevzdaně do kanceláře, kde ji byly předány další papíry. Šla zpět za celníkem. Ten jí vyzval, aby se posadila, že jí zavolá, až bude potřeba. 

Seděla tedy asi 10 minut. Pak ji zvoláním: "Už můžete!", zval k sobě a vydal ji jakési ústřižky  Má jít k pokladně zaplatit DPH. To musela opět k jinému okýnku, zde zaplatila 120KČ DPH. Opět šla k celníkovi. Ten ji vydal další papíry a že má Anetka jít opět tam, kde byla poprvé, že tam už ji řeknou co dál. Kráčela opět chodbou k přepážkám, kde po ní ta "milá" paní chtěla, aby zaplatila dalších 100 Kč! Při dotazu za co, odpověděla, že prý za to, že jí zásilku tak ochotně uskladnili v jejich skladu... To Anetku rozžhavilo do běla! Mrštila po paní penězi, vzala si doklad a šla do skladu... Věděla, že se nechovala již moc slušně, přeci jen to je dobře vychovaná dívka (:D), ale když se oni chovají tak nespravedlivě a vyděračsky, ona přeci také nemusí být milá. 

Ve skladu byl jakýsi upocený teenager, kterému podala údaje o poloze jejího balíčku. Sebral ho bez mrknutí oka a odešel kamsi do útrob obrovského skladu. Anetka mezí tím čekala a prohlížela si všechny ty žalostně vyhlížející balíčky. Byly rozbalené a znovu nešikovnýma rukama zabalené, přestřižené a ušmudlané. Zmocnila se jí veliká lítost nad službami České pošty... Zatímco Anetka rozjímala, přiběhl puberťák zpět a křikl na ní na jaké že je to jméno. Řekla mu tedy své příjmení. Jenže uchu to nestačilo a požadoval i křestní. Vyštěkla ho tedy, popadla balíček a upalovala co nejrychleji z pošty pryč!

Venku si balíček lépe prohlédla. Byl prořezaný, mašle, se kterou si někdo v Norsku dal velmi záležet byla přestřižená a obsah byl celý převrácený. Byla celá dopálená a tak si vzala jen doklad a tvářenku a krabici zahodila.

Ten den bylo 17.1.2013. Uběhl tedy přesně měsíc od objednání balíčku a 25dní od příchodu tvářenky do ČR! V ruce svírala malý balíček, zabalený v krásném obalu s jahůdkami. Taková "blbůstka" a jak ji v tu chvíli dokázala zvednout náladu. Už se moc těšila, až přijede domů a ten těžce vydobytý poklad si otevře!


Zde prozatím náš příběh končí a příště se dočtete, co v balíčku našla, jak se jí to líbí a jak vypadá v akci :))

                                                                                                                               Vaše Aneta ♥


21 komentářů:

  1. Ach jak dobre toto znam....a s obchodnimi zasilkami je to jeste horsi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéžiš, takhle přesně jsem to měla jednou i já, když jsem si objednávala z USA, za to "uskladnění" jsem jí málem jednu napálila! Hrůza!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám s Českou poštou jen ty nejhorší zkušenosti :(. Bohužel mi zabavili balíček, který byl navíc pod limitem 22 EUR a jelikož nastal šum v komunikaci, tak jsem za něj musela zaplatit navíc asi 300 Kč. Byla jsem dost naštvaná.

    OdpovědětVymazat
  4. Článek je srandovní, ale v té situaci bych opravdu byla nervák:)).

    OdpovědětVymazat
  5. Dobréé:)) takový zážitek s tvářenkou:D snad bude stát za to všechno usílí:))

    OdpovědětVymazat
  6. ještě že jsem tak neschopná objednávat v zahraničních e-shopech, tuhle proceduru bych asi nevydejchala :) Vyplatila se cena po slevě i s přidáním těch poplatků víc než u nás v prodejně? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Juu tak po tomto napinavom clanku som na ren poklad zvedava jak delo :D

    OdpovědětVymazat
  8. No, moc krásný příběh to teda není (ale skvěle napsaný). Já si právě kvůli takovým zkušenostem všech, z mého okolí skoro nic z netu neobjednávám, protože na tohle bych neměla nervy a asi bych je tam musela všechny pozabíjet :D

    OdpovědětVymazat
  9. Joo, Česká pošta, to je záruka kvalitně odvedené práce... vždy a všude. Fakt, škoda mluvit... :(

    OdpovědětVymazat
  10. Jó Česká pošta.. Pro zaměstnance ČP, který stojí vedle celníka a ukazuje mu, které doručené balíčky má zkontrolovat (opravdu to tam tak funguje) je Jahoda zlatý důl. Podle telefonátu slečny z pošty na celnici už mají balíčky s fialovou stužkou vyčíhnuté, ví, že i když je balíček poslaný ze Švédska (= v rámci EU), firma jako taková ve Švédsku sídlo nemá, jen P.O.Box a tak se na ně prý nevztahuje EU bezcelní zóna (*) a dávno zjistili, že z Jahody posílají fakturu bez uvedení zaplacené částky, takže mají jistých aspoň těch 96,- Kč výpalného za "uskladnění". Říkala mi : "No ano, to je strawberry.net, to není švédská firma, to se musí proclít a v balíčku faktura není." Doklad tam byl (bez cen), ale tyhle balíčky se (konkrétně já teď mám dvě takové zkušenosti) ani nenamáhají otevřít, aby se přesvědčili. Balíček se stužkou je prostě taková sázka na jistotu plnění kvóty bez velké námahy.
    * - Wtf? Copak musím být občanem EU nebo firmou s oficiálním sídlem v EU, abych mohla ze státu Unie do jiného poslat balíček a využít místní pošty za stejných podmínek jako kdokoliv jiný? Krutě se mi to nezdá, ale nejspíš to tak bude, ať žije Absurdistán.

    OdpovědětVymazat
  11. Já objednávala loni ségře šaty z nějaké stránky z Číny. Když mi mamka volala (velmi vytočená), že ji napočítaly clo 10.000,-! tak jsem málem padla. Byla to evidentně jejich chyba, ale co je nejhorší, tu zásilku nám ani nechtěli dát. Tak mamka udělala povyk na poště, šaty ji daly a clo zaplatily nějakých 900,-, což bylo taky hodně podle těch jejich tabulek, ale asi tak!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, na mém blogu je giveway.. Byla bych ráda, kdyby jsi se přihlásila.. :)
    http://beautyandcosmeticcz.blogspot.cz/2013/01/1-giveway.html

    OdpovědětVymazat
  13. to je děs. a taky důvod, proč objednávám jen z českých e-shopů (které místo mě toto podstoupili a nakoupili zboží ze zahraničí) nebo rovnou nakupuji v zahraničí. Kam se naštěstí dostanu často. Toto je fakt příkladná ukázka toho, jak je ČP monopol a z lidí jen ždímá peníze!

    OdpovědětVymazat
  14. No mě by z toho asi vážně kleplo a neodpustila bych několik nevhodných slov. Chtějí se na tom vyloženě napakovat ho*ada. Udělají povyk kvůli takovým prťavým balíčkům a člověka to akorát zbytečně stojí nervy :(

    OdpovědětVymazat
  15. super post :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  16. Bych jim tam ty papíry omlátila o hlavu :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tyjo, tak to ti nezávidim :(. Já objednávám jenom ze zahraničí (nepotřebuju objednávat věc z ČR kde je třikrát tak drahá), ale tohle jsem naštěstí nikdy nezažila...

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  19. Ach bože.. před pár dny jsem si objednala rtěnku YSL a pokud mě čeká tohle... měla jsem si ji snad koupit tady :(

    OdpovědětVymazat
  20. a zkoušela jsi požádat o to vrácení DPH od jahody? teď jsem na to narazila a vzpomněla jsem si na tebe, tak by mě zajímalo jestli s tím nemáš zkušenost

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥