Dermacol Black sensational řasenka

Dneska mám pro vás recenzi. Konečně, že? :) Zkouškové je totiž skoro za mnou. Už mi zbývá jen opravit tu svou slavnou nepovedenou zkoušku. Takže mám teď více času. Sice jdu za chvíli do práce, ale už se mi po blogu a psaní recenzí strašně moc stýskalo :) Takže dneska jedna řasenková.

Když jsem takhle jednou zase pendlovala po DM, všimla jsem si stojánku s produkty v zebrovaných obalech. No to zalahodilo mému oku a šla jsem to omrknout. A to bych nebyla já, abych si něco neodnesla :) Takže stojan patřil značce Dermacol a tato kolekce se jmenuje Black sensation. Kolekce obsahuje různé druhy linek (tužky - malé, jumbo, pudrové, tekuté a ve fixu) a řasenku. Tu jsem si vzala já. Sice jsem velký fanda do linek, ale tužek mám dost, pudrové mě nezaujaly (musí to prášit si myslim) a s tekutými se mi dobře nepracuje. Mými favority jsou prostě buď fixy, ale hlavně gelové linky! A taky tak nějak zastávám názor, že řasenek není nikdy dost :D A že jich teď můj šuplíček obsahuje opravdu dost :) 

Co o řasence říká výrobce?

  • BENEFITY - Oftalmologicky testována - vhodná pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček
Intenzivně černá prodlužující řasenka 

Viditelně prodlužuje řasy již od první aplikace a dodává pohledu svůdnost. Krémová textura s vitaminem E a panthenolem chrání a vyživuje řasy.
Inovativní kartáček rozčeše řasy a zajistí, aby i ty nejmenší řasy byly dokonale nalíčené. Přírodní včelí vosk fixuje tvar řas po dlouhé hodiny. Nerozmazává se a neopadává. Intenzivní černé pigmenty zajistí hlubokou ultra černou barvu.

Co o řasence říkám já?
Jak už i výrobce řekl, řasenka je prodlužující, určitě neočekávejte objem. Já si zásadně kupuji řasenky objemové, jelikož dlouhé je mám i tak. Ale u téhle jsem si toho všimla až doma. Ale to nevadí. Jak uvidíte na fotce, opravdu krásně prodlouží, ale díky ní se ztrácí právě můj přirozený objem řas. Což mě na jednu stranu štve, ale beru to jako příjemnou změnu. Nemusím přeci vypadat pořád stejně :)) Takže mi to ve výsledku moc nevadí.
Kartáček je řekla bych klasický, se štětinami hodně blízko u sebe. Od špičky se směrem ke konci rozšiřuje. Řasy zachytí pěkně. Jen je pro mě docela úzký a tak mi někdy ruka ujede a řasenku si naplácnu na horní víčko :D Ale to je chyba mé ruky :))
Co se týče výdrže, tak ta je velmi dobrá a navzdory tomu jde večer pěkně odlíčit. S některými řasenkami s takovou výdrží mám následně problém je odlíčit. U téhle je to v pohodě.
No a ten obal? To už je jen třešnička na dortu. Hezky se v mé sbírce vyjímá :D Stojí 199Kč.
Když to shrnu, hodnotím řasenku 7mi body z 10ti možných.







 Líbí se vám tahle řasenka, máte ji, nebo něco z téhle kolekce, co byste mi mohly doporučit?

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥

13 komentářů:

  1. Kolem téhle edice chodím často, ale zatím nic nemám. Líbí se mi ten desing, to Dermacol krásně vychytal...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od Dermacolu nejradši tu jejich Imperial Long Lashes. Nejlepší řasenka, kterou znám! :)

    OdpovědětVymazat
  3. řasenka vypadá hezky, ale mám raději objemové, protože pak mám řasy až moc dlouhé a zbytečně se mi obtiskává řasenka na horní víčka (mám totiž tzv. hooded eyes :))

    OdpovědětVymazat
  4. Udělá vážně strašně pěkný řasy!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. má krásny obal, kartáčik a ako riady urobí...mmmm♥

    OdpovědětVymazat
  6. řasenka má krásný design :) a tobě to moc sluší, máš krásné oči, vlasy a pleť :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak tato špirala vyzera skvelo, od dermacolu som ešte neskušala žiadnu a myslim že už je nato spravny čas:D

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu krásně řasy prodlouží :). Já kolekci ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím, že řasenek není nikdy dost :) Mě ta kolekce taky zaujala a hned jsem se hnala k Dermacol stojanu, když jsem ji v Rossmannu viděla.
    Řasenka vypadá parádně, já mám obecně řasenky od Dermacolu ráda a jsem jim věrná, protože myslím, že řasenky Dermacol fakt umí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kartáček mi není moc sympatický, ale řasy Ti dělá pěkné. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tahle kolekce mě fakt láká - ale spíš ty tužky než řasenka, navíc se mi líbí super "zebrované" obaly:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten kartáček je divný, ale ve finále to vypadá moc dobře. Řasenek mám teď mraky, ale až bude nějaká potřeba, budu muset nějakou Dermacoláckou zkusit (a tenhle obal ve mně probouzí předzvěsti favorita) :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jednu řasenku od Dermacolu jsem měla :)
    Byla voděodolná a už se myslím ani neprodává :D
    Byla super, voděodolná, držela jako přibitá :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥