Bobbi Brown - Shimmer Brick Compact in Nectar (part 2)

Takže příběh z minula jste si už přečetli a nyní se můžeme vrhnout na recenzi. V článku se dozvíte i odpovědi na vaše komentáře. Napsali jste mi jich mnoho a mně vaše reakce strašně potěšily, pobavily a některé i rozčilily :D Ne že by mě rozčilil nějaký komentář, ale situace, které jste si s ČP sami zažili :)) 

A ještě něž začnu psát, tak mam jednu technickou... Do teď jsem psala slovesa na konci s tvrdým Y. Ale jelikož mám i pár čtenářů mužů, budu psát od teď s měkkým I :D Tak jen abyste si nemysleli, že jsem nějaký analfabet :) 

______________________________________________________

Takže jak již víte z názvu, na jahodě jsem si objednala Shimmer Brick v odstínu Nectar. Trošku jsem vás mystifikovala, jelikož jsem psala, že mám tvářenku. Je to spíš rozjasňovač, který ale skvěle plní i úlohu tvářenky. Má totiž krásný broskvový nádech a spoustu shimmeru. Krásně tedy pleť rozjasní a napumpuje ji zdravým nádechem korálové barvy. 

Na sluníčku vytvoří dokonalý třpytivý efekt. Takže milovnicím matné pleti ho rozhodně nedoporučuji. Ale vy byste asi po něčem co má v názvu "Shimmer" asi nesáhly :)) Na umělém světle se chová podobně, jen je barva jakoby intenzivnější. Zdá se mi, že sluníčko trošku barvu "sežere" a ukazuje více třpytek. Umělé světlo naopak barvu zvýrazňuje, ale třpytky jsou také velmi viditelné. Pokud je venku trošku zataženo, shimmer není skoro vůbec vidět a tváří se, jako téměř matná broskvová tvářenka. Už jen pro to, že má tolik tváří, ji miluji :) Vím, že v baru bude krásně vyrazná a lesklá. Pokud venku prší, budu mít korálová líčka a pokud bude letní den, budu házet lesk jako blesk na všechny strany :)

V paletce najdete 5 proužků z barevné korálové škály. I když jeden proužek je vlastně spíše zlatavý. Barvy jsou velmi teplé. Podle mě je tento odstín vhodný jak pro bledulky, tak pro snědší typy. 

Co se týče výdrže, ta je výborná. Vydrží na tváři celý den. Na rozdíl od  většiny jiných tvářenek/rozjasňovačů, které mám. I když po makeupu už není ani vidu, ani slechu, Bobbi Brown tam prostě stále je! 

Balení vypadá velmi luxusně, ale mohlo by být o něco menší. Plastu je zde na můj vkus příliš. Obsahuje však velké zrcátko, což je plus. Obal je lesklý, a tak jde na něm vidět každý otisk prstu :-/ Ale já mu to odpustím!

Cena. Ta vás jistě zajímá. Před tím, než jsem zaplatila všechny poplatky na celnici, stála tvářenka 555Kč. I po zaplacení poplatků se mi tedy stále vyplatil nákup ze zahraničí. Jelikož u nás vyjde tuším kolem 1200Kč. Mám však i jednu skvělou zprávu! Jahoda totiž je tak hodná, že pokud zašlete doklad o zaplacení DPH, vrátí vám tuto částku na účet!!! Je to od nich skvělé gesto a rozhodně to nedělá každý zahraniční e-shop. 

Momentálně je Shimmer Brick na jahodě vyprodaný. Mají zde pouze set v jiném odstínu, ještě spolu se štětcem Ale za vyšší cenu a to 959Kč. Doporučuji si počkat zase na nějakou výhodnou akci, až ji budou mít opět na skladě. Sledujte ZDE.

Jinak já ze zahraničí nakupuji celkem dost často. A toto se mi stalo poprvé. I když to byla velmi nemilá zkušenost, od dalšího nákupu ze zahraničí (a také konkrétně z jahody) mě to neodradí :)) Jak jste psaly i v komentářích, nebudu kupovat u nás něco, co je šíleně předražené. U některých věcí se to nevyplatí, ale pokud jde o něco nákladnějšího, asi to podstoupím klidně znova :D Ne že bych chtěla, ale když teď už vím co a jak, zvládnu to :) Jen mě prostě mrzí přístup naší jedniné české pošty: "Naúčtujem si za blbosti, však oni to ti blbci stejně zaplatí!". 

A po dočtení recenze pár fotek, swatchů a tvářenky v akci :))







V akci:



Jak se vám můj těžce vydobytý poklad líbí? Vlastníte Shimmer brick v jiném odstínu? Toužíte po tomto výrobku? Napište mi komentář, na všechny se těším :))

                                                                                                                      Vaše Aneta ♥



27 komentářů:

  1. To je krasa, mam ju na wishliste uz nejaky ten piatok, tak snad sa k nej raz dopracujem :) idem mrknut na tu jahodu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj celá ta pakárna mi za to stála. Je opravdu přenádherná! Určitě s ní neuděláš chybu. A na jahodu merkni. Dá se tam narazit na cenové akce, o kterých se ti občas ani nesní :D

      Vymazat
  2. Vypadá moc krásně, fakt že jo, Tvůj boj za to stál... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera :-) Hmmm, že bych jí také potřebovala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám takový pocit, že tuhle potřebuje každá :-X :D:D

      Vymazat
  4. Tak na pleti vypadá fakt úžasně, i když tvoje pleť vypadá úžasně sama o sobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeejej! Děkuju moc za kompliment :)

      Vymazat
  5. ja osobne velmi nie som na tvarenky..vlastnim len jednu a ani tu nepouzivam...ale tato je nadherna :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem zas tvářenkovej maniak :D Děkuju :)

      Vymazat
  6. aaaaaaah, vyzerá luxusne na tých líčkach

    OdpovědětVymazat
  7. Normálně mě tolik nezaujal, ale swatch krásnej a rozhodně Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Čtvrtý proužek mi pripomíná Nars Orgasm a ten první zase tvářenku od Sleek v odstínu tušim rose gold. A moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu! A druhý High Beam :)) Všechny tři věci jsem vždycky chtěla. Takže tohle je ideální!

      Vymazat
  9. chybka se přece jenom vloudila ->zvÍrazňuje..
    jinak ti moc sluší na tvářích, ale co ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za upozornění, teď se stydím, že bych ani tvářenku nepotřebovala... :D :)

      Vymazat
  10. Je dokonalá nebo dokonalej? A na pleti vypadá božsky... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ to je! Ať už "ej" nebo "á" :)) Děkuji!

      Vymazat
  11. vobec sa necudujem, ze ho tak zboznujes, vyzera na tebe uzasne!

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá krásně a moc ti sluší! Já jsem ale spíš ten matný tip, takže pro mne by to nebylo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě neni pro každého :) Děkuji :)

      Vymazat
  13. ahoj, natočíš update tvojí makeup kolekce? to první video se mi strašně lbilo(viděla jsem ho asi 50x) :D zajímalo jak máš ted vyřešené skladovací prostory apod. -přece jenom toho trochu přibylo.paap

    OdpovědětVymazat
  14. Tady jsi úplně nádherná! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥