Bilance

Ostatní blogy mě inspirovaly k tomu, abych i já provedla jakousi bilanci. Moje nebude přesně roční, ale jelikož byl blog založen 29.8.2011, tak bude za uplynulý 1 rok a cca 3 měsíce. Poprvé jsem si od založení detailně prošla statistiky a vyšla celkem zajímavá čísla a údaje, o kterých jsem neměla ani tušení :)) Takže jak si můj blog vedl?

Celkový počet čtenářů činí k dnešnímu datu 383!
Celková návštěvnost je 141 183 lidí!
Celkem bylo publikováno zatím 239 článků!
Celkem jsme napsali 2 447 komentářů :-O (Neuvěřitelné!)


Nejvíce navštívenými články jsou:

LadyBox - Listopad 2012
Maybelline - Colossal volume expres - Smokey eyes
Prosincový Ladybag!!!
Essence pigmenty - 10 Fairy dust
Lucerna

Nejvíce lidí mě sleduje z těchto zemí:

Česká republika
Slovensko
Spojené státy
Německo
Rusko

Nejvíce hledanými výrazy byly:

Alverde korektor
Dermacol imperial long lash mascara
Natural cream just
Beauty reviews
Ladybox listopad

Výrazy, které nechápu, proč odkazují na mé stránky :D :

Převlek vosa (asi budu muset udělat nějaké vosí líčení :D)
Špunty do uší (vážně? :D)
Čočka recept (google má asi nějaké tušení, že Anetka ráda čočku s párkem a vajíčkem :D)
Citrónová kosmetika (kdo to vyrábí? Ráda se poučím :D)
Jak rychle zhubnout (tak o tom jsem určitě nepsala, ale sama bych uvítala nějaké tipy :D)

Co se týče YouTube, zde mám 364 odběratelů a 35 629 zhlédnutí!!!


Tyto čísla a údaje pro mě znamenají opravdu hodně a jsem moc ráda, že spousta z vás si k mému blogu našlo cestu. Jsem teď nakopnutá k tomu, aby se blog neustále zlepšoval a budu se snažit přispívat co nejvíce.  Takže víte co, děkuji! :))))

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


15 komentářů:

  1. Gratuluju ke krásné statistice. Ať čísla jen rostou! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá čísla! :D Ale takový převlek vosa nemá chybu! :D

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju a přeju ještě další počty v následujícím roce :)


    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta část s hledanými výrazy mě fakt pobavila :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky se pobavím u výrazů :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, tak nech sa ti darí aj naďalej :)


    PS: Pozývam ťa na moju tretiu GIVEAWAY:
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/01/46-giveaway-3.html

    S pozdravom Zuzana Stanko :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jen tak dál :)! Opět mě pobavily hledané výrazy :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Holky dekuju za gratulace :)) A ano, hledané výrazy dokáží někdy hodně pobavit :D:D

    OdpovědětVymazat
  9. převlek vosa je nejlepší :DD jinak moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování.
    Také jsem začala rozjíždět takový malý menší projekt, tak pokud máš zájem určitě mě navštiv... :)
    Pokud se ti u mě zalíbí, samozřejmě budu moc ráda, když se staneš mým pravidelným čtenářem!:)
    Přeji příjemný sobotní večer, Jíťa :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥