Všechno a nic :)

Dneska přispěju článkem, který se vymyká normám mých obvyklých článků. Nebude vlastně o ničem :D Jen jsem se chtěla ozvat a přispět troškou do mlýna. Dneska jsem totiž celý den relaxovala. Pak jsem šla s tátou na procházku, předali jsme si dárky k Vánocům, šli na oběd a pak jsem doma něco poklidila a teď se dívám  na Zhubni nebo přiber. Díváte se na to? :D Strašně mě to baví. Ani nevim proč. Ale je to docela poučný a informací o správné životosprávě není nikdy dost :) Vlastně mě baví všechny pořady, kde se vaří. Ještě koukám na Jamieho Olivera a jeho pořady. Pěkně se na něj dívá a to jídlo? No comment! :D Snědla bych to všechno! No a pak je to taková ta klasika jako Prostřeno, Ano, šéfe! a Fantastické dorty. Je úžasný, co dokážou cukráři vytvořit!

No a jelikož mě můj brácha (8) požádal, abych mu stáhla Shreka, zítřejší plán je jasný. Ty 4 díly se samy nezkouknou... :D

A ještě něco pro zasmání. Ukážu vám takovej muj Home makeup of the day a Home outfit of the day... :D Takhle nějak vypadám, pokud se zrovna neukazuju mezi lidma :))



Mějte pěkný večer a zítra už vás čeká zase normální příspěvek :))

P.S.: Dneska tu mám nějak přesmajlíkováno :D Ale prostě....je mi dobře, tak se na ten svět tak nějak víc usmívám :) Co víc si přát!

P.P.S.: Holky jsem ráda, že se tak hojně zapojujete do mé giveaway! A neblázněte! Tímhle tempem nás tu bude 400 a já budu muset vymejšlet novou soutěž!!!! :D

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

9 komentářů:

  1. Zhubni nebo přiber mě šíleně baví...hlavně ty začátky, kdy si prohodí stravy :D fuj fuj! Jinak suprový brýle, ani jsem nevěděla, že je nosíš..Těší mě, že nejsem jedinej slepoň :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O brýlích bude brzy článek :)) A taky mě to baví! Ale teď začali dělat výměny jídelníčků u dětí a to mě zase už tak moc nebere :D

      Vymazat
    2. tak to se těším :) Brýlových článků je docela málo, hlavně třeba i s líčením, protože přece jen pod brýle se nedá dát úplně všechno :))

      Vymazat
  2. jé, koukáš taky na ZnP a na Prostřeno, super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, prostě vše, kde je jídlo... :-X :D

      Vymazat
  3. Na Prostřeno se taky sem tam podívám. Ta fotka se mi strašně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To mělo být pro zasmání ale :)))

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Jééé, děkuju :) Ale venku by se mě takhle lekli. Prý vypadám jak šílená chovatelka koček :D:D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥