Video - Vánoční inspirace a nápady na dárky / Christmas ideas

Tak jsem nechala nahrávání videa běžet přes noc a konečně se podařilo. Považuji za zázrak, že ani jednou nevypadl net. Opravdu každý den nám padá a včera nějakých 15-16 hodin ne! To je osud! :D Jinak video se týká tedy dárků, které jsem si koupila já. Je tam i pár dárků, které jsem koupila ostatním. Některé dárky nemohly být prozrazeny, jelikož členové rodiny sledují můj blog... :D Na konec videa jsem zařadila i nepovedené záběry, neboli bloopers :)) Užijte si video :)



Sledujte v HD :)


Zdroj


                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. Super video, ty bloopers mě fakt pobavily!! :) A těch medvídků je mi teď tak líto, že si je nikdo nekupuje, že si ho snad taky poběžím koupit :D :D A dárky dostaneš krásný, i to co si vybrala ostatním se mi líbí, hlavně ten Mamut:))) Já dostanu štětce Real Techniques a paletku od Urban Decay, to jsem si vybrala sama a strašně se těším:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké video, dobře se na tebe dívá a poslouchá :) Bloopers pobavily, žádné trapné chvilky, fakt jsem se pousmála :D
    Jen k úvodu bych měla připomínku: víc úsměvu :))

    OdpovědětVymazat
  3. Suprový video, hrozně rychle mi uteklo... Moc jsem se (hlavně při bloopers) pobavila :D
    Taky přeju krásné svátky =)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. tak to videou je boží :-D moc hezký dárky si vybrala jak pro sebe tak pro sotatní ten mamut je nej škoda, že nemám malýho sourozence já bych taky kutala :-D Ivet

    OdpovědětVymazat
  5. Video suprový, hlavně mě nejvíc baví zavěrečné přeřeky a nehody :D A mamuta si snad koupim pro sebe :D!!

    OdpovědětVymazat
  6. Fajn video, ty Clinique tužky mě hrozně lákají, že by to byl další dárek pro mě samotnou? :) no uvidíme,...

    OdpovědětVymazat
  7. Holky díky za pochvaly :) A toho úsměvu na začátku si jsem vědoma. Já byla přesvědčená, že se směkju... ale asi to byl jen muj subjektivní pocit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Video povedené a některé nápady na dárky jsou vážně dobré, navíc ti to sluší :=) Ta promarněná sleva 30% by mě teda asi zamrzela.

    Bára

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥