Vánoční přání + zabalené dárky

I já vám chci popřát krásné Vánoce 2012! Moc vám děkuji za přízeň. Motivuje mě to k psaní dalších článků a vymýšlení nových témat. Baví mě pro vás natáčet videa, protože se na ně pak díváte a myslím, že se vám docela líbí :)) Dostala jsem od vád dárky v podobě pravidelných čtenářů. Toto a vaše komentáře jsou pro mě velkou odměnou. Doufám, že i nadále zůstanete se mnou v mém kosmetickém koutku a že si budeme stále povídat a diskutovat o kosmetických výrobcích, jako do teď. Strašně mě to díky vám baví a blog je pro mě velkým koníčkem! Teď už teda spíš koněm! I nadále se zapojujte do mé giveaway, protože aspoň jednu chci odměnit pěkným povánočním (nebo spíš teda už novoročním) dárečkem :) Šanci má každá.

Jinak já jsem si stáhla všechny díly Shreka, takže plán mám jasný. Udělám si k tomu kakao, čaj, nebo horké jablko a budu relaxovat. Průběžně také čtu komentáře, které chodí ke giveaway článku a některé mě dost inspirujete, jak Silvestr strávit. Baví mě vaše malé a milé příběhy číst :) 

Jako poděkování jsem ještě vyrobila malé vánoční "pé-ef-ko". Mimochodem toho andělíčka jsem vyrobila já sama :D Tak snad se vám líbí :))



Plus vám chci ukázat, jak nakonec vypadají mnou zabalené dárečky :) Včera večer jsem si zapla muziku a dala se do balení. Tak zde máme výsledek :)



A tady už dárečky i s medvídkem čekají na přepravu k babičce. Už aby byl zítřejší večer a všichni jsme se sešli u stromečku (je nás vždy 9).



Mějte se krásně, nikam už se nehoňte. Sedněte si, udělejte si pohodlí a relaxujte u toho, co vás nejvíc baví :))

                                                                                                                             Vaše Aneta ♥


6 komentářů:

Děkuji za vaše komentáře ♥