Sephora - Ultimate moisture hydrating cream (for the thirstiest skin)

Dneska tu mám něco pro suchopleťky :D Já sama takovou suchopleťkou jsem. Dělají se mi často šupinky a pod makeupem to vážně nevypadá dobře. Ale možná bych měla napsat, že se mi šupinky DĚLALY! Našla jsem proti nim zbraň! Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet pečující kosmetiku přímo od Sephory. Takže jsem tam jednoho dne zašla a odnesla si výživný krém Ultimate moisture hydrating cream (for the thirstiest skin). Doporučila mi ho paní prodavačka v krámě a ještě jsem měla akci 1+1 zdarma, takže jsem si k tomu brala ještě něco (rozjasňovač myslím. Recenze taky bude :)). Paní mi ho namazala na ruce a já se hned zamilovala. Měla jsem je krááááásně hebké ještě dlouho po aplikaci.

Krém má 50ml, je bílý a hutnější konzistence. To ale neznamená, že by se vsáknul po 2 hodinách. Vůbec ne. Vsákne se rychle a pokožka je po něm pěkně napitá :) Pěkně mi kůži zjemnil a byla hebčí a pěknější na pohled. Asi po týdnu používání ráno i večer jsem viděla dost viditelné výsledky. Pleť byla vyhlazená a šupinek ubývalo. Používám ho už asi 2 měsíce a stále ho miluji :)) Stačí ho troška a má pleť je hned vláčnější a už nepne, jako dřív. 

Co jsme koukala na diskuze na netu, tak vyhovuje i holkám se smíšenou pletí. Což já bohužel nemohu posoudit. Já si asi po dodělání kalíšku (což bude zanedlouho) půjdu pro další. Ale počkám si zase na nějakou tu akcičku. Mám z toho pak dvojnásobnou radost :D Krém stojí kolem 350Kč. Nevím kolik přesně. Jediné co bych mu vytkla je, že nemá žádné SPF.


Vyzkoušely jste něco od pečující kosmetiky Sephora? Nebo dokonce přímo tenhle krém?

                                                                                           
                                                                                                                       Vaše Aneta ♥                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

6 komentářů:

  1. Nic od Sephory jsem zatím nezkoušela, ale už nějakou dobu mám v plánu se tam jít podívat, asi po vánocích :) Já mám takovou normální a suchou pletí, třeba v zimě s ní mám docela problémy, takže možná tento krém zkusím, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tam určitě budou nějaké výprodeje. Aspoň doufám! :D Tak toho třeba využiješ :)

      Vymazat
  2. Téhle akce jsem si v Sephoře taky všimla a dost mě lákalo ji využít, ale vybrala jsem si jen jeden produkt, tak jsem se na to totok :) Anyway nový vzhled se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude další. Přijde mi lepší než 2+1. 1+1 je rozhodně výhodnější :))
      A děkuji za kompliment :)

      Vymazat
  3. Já se do Sephory dostanu tak jednou za dva roky a ještě jsem si ani nic nekoupila :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych si dala jako novoroční předsevzetí :D :)))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥