Senzabox (listopad)

Tak dneska jsem se konečně dostala k sepsání článku o mém prvním Senzaboxu. Ty před tím jsem propásla, ale vůbec mi to nevadilo, když jsem viděla obsah. Pak jsem dostala svůj od Senzaboxu ke zrecenzování. Svůj SZ jsem otevírala v autobuse cestou domů z PRahy :D No zvědavým pohledům jsem se nevyhla. Nebyla jsem pod tou haldou papírů ani vidět :D Tak zde jsou mé názory a postřehy.

Krabička se mi tento měsíc moc líbí. Jako obvykle je bílá a má černé detaily. Hodně holek tvrdilo, že vypadá jak na pohřeb. Ale mně to přijde decentní a elegantní. To je ale věc názoru. Na stužce jsou přilepena dvě písmenka SZ a mašlička. To se mi moc líbilo :) To by bylo k balení z venku.

Zevnitř už to taková sláva není. Krabička je vystlána dlouhými pilinami, nebo co to je. Strašně práší a každý výrobek jsem musela rukou očišťovat. Takže ty půjdou hned do koše. 

A teď k obsahu. Jsem z toho celkem na rozpacích. Na jednu stranu z toho mám radost, na druhou stranu mě něco naštvalo a na třetí stranu se mi toho zdá málo :D Ale to jsem asi jen rozmlsaná z Ladyboxu. Takže v SZ jsem našla 15ml CHI Silk Infusion. Když jsme ho poprvé otevřela (a že mi to dalo dost práce!!!), hned jsem se dívala, jestli to náhodou neni pro chlapy... Smrdí to jak kolínksá pro dědu. Jednou jsme to na vlasy zkusila dát a teda nevím. Já na sobě tu mužskou vůni nějak nesnesu... Tak uvidíme.

Dále jsem tam našla šampon od Label.m. Ten voní docela pěkně. Tak čistě. Ale když jsem viděla u Plum, jak počítala kolik parabenů v něm je, hned jsem si jeho použití rozmyslela... :-/ Možná se jednou odvážím :D

Jako další plné balení LAvera korektoru. Z toho jsme měla docela radost. Barva mi sedí, je krásně sametový a pěkně se roztírá. Co mi ale vadí je, že se nedá moc vrstvit. Zkoušela jsem to párkrát a pokaždé to dopadlo stejně. Hrudkovatěl a opadal. Takže si musím vystačit jen s jednou vrstvou, když nebudu potřebovat zrovna velké krytí :)

Moc mě potěšil balzám na rty od Figs and ROUGE. Naštěstí jsem dostala příchuť třešně a vanilky (ne tea tree a peprmint). Jenže z toho vanilku ani třešeň necítím.Já prostě cítím citron! :D Ale má dokonalé balení :)

Hodně mě také potěšil odličovač od Green Line. Tuto značku sice znám, ale pokaždé ji v drogerii minu. Ani nevím proč. Asi za to mlže ta zelená. Zelenou Anetka nerada :D Ale odličuje skvěle a je to levnější alternativa mého od YR s chrpou. 

No a jako bonus jsme dostaly ještě koupelovou sůl, kterou jsem ještě ten den spotřebovala s mamkou na půl :D Jeden balíček má přijít do jedné vany, ale mně se to zdá celkem dost. Tak jsme si to rozdělily na půl. Vonět má jako levandule a citronová tráva. To na jedničku splnila. Ale za 13Kč mi to nepřijde zas jako takový hit do SB.

Ke štosu papírů se vyjadřovat nebudu a k údajným slevám 10% už vůbec ne...

Pokud bych teda měla porovnat listopadový SB a LB, vyhrává to u mě na plné čáře LB. Uvidíme s čím se vytasí oba boxy na Vánoce a to u mě rozhodne. Mám objednané oba. Ale do budoucna oba boxíky rozhodně kupovat nehodlám. Buď jen jeden a nebo žádný. Baví mě to vzrušení a čekání, co v dalším boxu bude. Ale pokud mi te'ď nebude ani jeden box vyhovovat. Končím! :D Možná pak až zase když přijde na trh nový box (snad Birdbox se má jmenovat? A pak prý ještě jeden, jehož jméno neznám...). Máte podobný názor? Těším se na ně :))






UPDATE:
Před pár minutama přidal SB na své FB stránky obrázek vánočního vydání SB. Prý ale nebude černé, ale barevné. Tohle je jen návrh :))



                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


5 komentářů:

  1. No já jsem to riskla a nakonec jsem si objednala to prosincové balení a myslím, že jsem udělala dobře:) Z toho listopadového bych byla asi dost zklamaná:( A krabička vypadá krásně!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky zvědavá na vánoční vydání, to si možná objednám i SB! Jinak CHI mám doma, ta pánská vůně se mi sice líbí, ale na mužích...:). S vlasy mi nic extra neudělal.

    OdpovědětVymazat
  3. naprosto s Tebou souhlasim!! LB u me vede na cele care!!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám na vánoce objednané oba :D Tak jsem zvědavá. Jinak zatím kupuju Senzabox, je mi sympatičtější jejich výběr značek...zatím

    OdpovědětVymazat
  5. ja som za LB, senzabox mi nie je moc po chuti..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥