Prosincový Ladybag!!!

Takže je to tu zase! Další "box" mi dorazil na poštu a já hned po obdržení SMS běžela, co mi nohy stačily! :D Mooooc jsme se těšila a že bylo na co :) Tak se pohodlně usaďte a dejte se do čtení.




Po otevření balíku jsem byla dost překvapená. Mile a nemile zároveň. Z krabice se na mě totiž "usmíval Ladysáček" :D NA jednu stranu jsem ráda, protože je to dost inovační řešení. JE to celkem příjemná změna a přijde mi to i docela vtipné :) Na druhou stranu sáčku chybí třeba zadrhovací šňůrka. Tenhle se nedá ani pověsit :-/ Tak nevím, co s ním. A také jsme měla již vymyšleno, co udělám s krabicí. Jenže tenhle plán se uskuteční asi až v lednu :) Doufám, že tohle byl jen takový vánoční pokus a příště už zase bude krabička s magnetkem. Sáček byl svázaný kusem provázku a na něm roztomilá vločka vytlačená do papíru. Moc pěkný detail :) Jo a vnitřek je zase vystlaný těma hnusnejma pilinama, který tak nesnášim! Hrozně to práší a já od toho mam vše zabordelované. Uvidíte to sami. Na tom černém sáčku to hrozně vyniklo. A jdeme na obsah :))


V krabici se povalovalo zase milion tisíc letáků. Vůbec nechápu, proč tam byly i letáky, které s obsahem nemají vůbec nic společného... Třeba jsou tam dva od značky Nobilis Tilia. Přípravky od této firmy byly přeci v prvním vydání LB, ne? Aspoň si to myslím... Naopak moc se mi líbila nová podoba dopisu od Lady. Je takový elegantní, na první pohled zaujme. I když je docela morbidně veliký :D





Co bylo pro všechny společné:

1. NevO - Dead Sea Spa Tělové máslo Milk and Honey (plné balení - 250ml, 700Kč)
První co mě zaujalo je fakt, že cena másla je opravdu vysoká. Vlastně za tu cenu máte dva boxy. Jedná se tedy o tělové bambucké máslo. Dále obsahuje oleje (avokádový, ylang-ylang a pačulový) a sůl z Mrtvého moře. Již z dávna vím, jak skvělé výsledky všechny tyhle ingredience na mé pokožce mají! Hlavně to máslo a sůl. Krásně také voní. Ale kdybych si nepřečetla co za vůni to má být, asi bych to neuhodla. Každopádně z tohoto výrobku mám ohromnou radost!

2. Inglot oční stíny (plné balení, 169Kč)
Další plné balení. A ještě k tomu stíny od značky, kterou jsem chtěla už dávno vyzkoušet. O nich napíšu asi plnohodnotnou recenzi někdy příště. Ale už teď vím, že si budu muset pořídit i freedom systém a něco pěkného si sama složit :)) Jinak já dostala černý stín se třpytkama - č.65. Takových už mám sice celkem dost, ale nevadí.


3. Dermatologica - Daily microfoliant (15ml, za 150ml 1345Kč)
S něčím takovým jsem se setkala poprvé. Přiznám se, že jsem vůbec netušila, že něco takového existuje. Na krabičce jsem si přečetla, že se jedná o exfoliant, ale když jsem lahvičku otevřela, byla jsme zmatená. Nebylo tam totiž klasické hrdlo pro tekuté přípravky, ale sypátko jako u pudrů. Až pak jsem si v dopise přečetla, že se pudr musí nejdříve smíchat s vodou a pak teprve kašičku nanášet na obličej. Tahle věcička vypadá moc dobře! Obsahuje rýžové výtažky. Dneska večer zkusím a uvidím.

4. Lavera - Basic sensitiv krém na ruce (20ml, 75ml - 249Kč)
Tohle podle mě neurazí ani nenadchne. Krém na ruce potřebuje snad každý a vždycky se hodí. Není jich nikdy dost. Tenhle obsahuje prý mandlový olej, bambucké máslo a koenzym Q10.



Co bylo v boxech odlišné:

5. Saloos - Bio Karité balzám (19ml, za 50ml 149Kč)
Tenhle produkt mě opět moc potěšil! Přímo tenhle balzám jsem už vlastnila v plném balení. A dopotřebovala jsem ho celý. Je léčivý, hojivý a velmi hydratační. A i když vůni růží nijak nezbožňuji, tahle mi nevadí. Je hodně jemná a nevtíravá. Já balzám používám na rty, i když jeho využití je víceúčelové (lokty, paty, celé tělo).


6. Fleur de Santé - Clarity maska a odličovač 2v1 (plné cestovní balení 40ml - 299Kč)
Nechci výrobek soudit předem, ale zdá se mi ta cena docela přemrštěná pokud vezmu v potaz, že se jedná o značku typu Avon, Oriflame a podobně. To balení je opravdu maličké. Ale až ho vyzkouším, třeba budu mluvit jinak. Jedná se o odličovač, který se používá "za mokra", tj. ve vaně na vlhký obličej. A nebo můžete použít jako masku, když ji aplikujete na suchý obličej a necháte 10minut působit. Má působit proti vzniku vrásek a revitalizovat pleť. To asi úplně nepotřebuju. Navíc píšou, že pokud máte suchou pleť, masku byste měly používat max. 1x týdně. Nevím, jestli to risknu... s tou mojí suchotou :))



Bonus:

*NevO - Ořezávač nehtové kůžičky (samostatně neprodejný)
Ten jsem si už dááávno chtěla pořídit, ale nevěděla jsem, jestli ho budu používat. Také jsme se bála, zda si jím neublížím :D Teď už ze mě strach opadl, jelikož jsme dlátíčko vyzkoušela na všech nehtech a vypadají teď opravdu lépe. Násadka je dost ostrá, ale krev neteče, tak je to dobré :))


*Lavera -24 hodinový intenzivní hydratační krém Bio divoká růže a bio makadamiový olej (3x vzorček 1 ml)
No o tomhle se vážně rozepisovat nebudu. Jo dobrý. Mám tři vzorky a někam je napatlám... :D





Já nevím jak vy, ale já jsme maximálně spokojená a je to jen další utvrzení v tom, že si LB na další měsíc určitě objednám. Opět je o krok napřed (možná o dva) než Senzabox. Za mě má LB 10 z 10ti :)))



Zde vidíte, jak piliny práší :-//
UPDATE:

Zkouška stínu :))
Vypadám tu jak upír, tak se nelekejte :D Fotila jsem to teď a už je tma a bohužel světelné podmínky jsou hrozné. Tak jsem to zesvětlovala v PC :D Ale to nic nemění na tom, že stíny jsou skvělé! Krásně pigmentované.

                                                                                                                                Vaše Aneta ♥


23 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. No už se nemůžu dočkat :)) Za ty prachy by to nemuselo mít špatné výsledky.

      Vymazat
  2. No tak jsem ráda, že jsem si jej neobjednala, čekala bych od vánočního ladyboxu něco víc. Zase vesměs krémy, no nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému vyhovuje něco jiného. Já jsem právě za ty krémy ráda, protože krémuju jako o život :))

      Vymazat
  3. jj, je to parada... za me jednoznacce LB vede. A moc pekny clanek!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji blonďatá kolegyně :)) A za mě má taky rozhodně bod!

      Vymazat
  4. Ty jo, super, dá se ještě objednat? A kolik kč prosím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste jich myslim par zbylo. Ale pokus se objednat co nejdrive. Jeho cena je 289,- :)

      Vymazat
  5. Tak teď jsem moc ráda, že jsem si ho objednala a už se nemůžu dočkat, až mi taky přijde :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty jo, ten stín vypadá moc pěkně. I když je černý, tak se mi v něm líbí ty třpytečky :) já osobně jsem nejvíc nadšená z toho tělového másla a právě stínů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je moc pěkný. Já mám takové ráda. Ale právě už jich mám několik. Ale i tak ho využiju :) Mně by se víc hodil ten tvůj! :D A tělové máslo je opravdová bomba!

      Vymazat
  7. no teď celkem lituju, že mám doma senzabox... tohle vypadá 100x lépe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl by se dát ještě objednat. A pokud tě lákají věci co v něm jsou, určitě se za tu cenu vyplatí :))

      Vymazat
  8. Mě se minulý Ladybox líbil o mnoho více, ale v tomto oceňuju přípravek od Dermatologicy, už se moc těším až ho vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak teď opravdu zírám na obsah balení. Až si říkám, zda to taky neobjednám. Tentokrát se jim skutečně zadařilo:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tomu říkám opravdu vánoční LB. Plné balení krému za 700,-...waw, štědrý Ježíšek. ;-) Neodolám!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  11. Ten černý stín vypadá moc dobře, já vyfasovala hnědou klasiku :D
    http://nemesisjournal.blogspot.cz/2012/12/lady-box-nebo-bag-prosinec-2012.html

    OdpovědětVymazat
  12. konečně se dočkám takhle skvělého obsahu! doufám, že mi dorazí z těch variant též ta maska a balzámek :) stíny nepoužívám, tak spíš nějaký tělový by se hodily.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Souhlasím ve všem, podle mě se fakt vytáhli :) . A taky jsem běžela večer z práce celá natěšená :D.

    OdpovědětVymazat
  14. Já šetřím na Vánoce, takže jsem neobjednala, ale jinak bych byla nadšená :).

    OdpovědětVymazat
  15. Taky mi dorazil domů, přesně na Mikuláše. Né že bych byla zklamaná ale asi sem si od toho slibovala víc. Už se těším na další :)

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥