Mám nebo nemám? Aneb chcete článek s inspirací na dárky?

Holky vím jak je těžké vymyslet, čím udělat radost ostatním pod stromečkem. A tak mě napadlo, že bych vám letos ukázala, co jsem nadělila sama sobě :D Může to posloužit jako inspirace. Není toho moc, ale já budu mít na Vánoce opravdu velkou radost :) Ukázala bych vám i dárky které mám pro ostatní. Ale jen ty, o kterých vím, že jejich budoucí majitelé se na můj blog určitě nepodívají :D Asi bych to podala formou videa. Bude to tak jednodušší :)) Co vy na to? Chcete? :)

P.S.: Ještě 5 členek a bude giveawayyyy :))


5 komentářů:

  1. Jo, jo, jo... :) Budu se moc těšit na video.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle! :) Aspoň to bude inspirace (asi teda až na příští rok, teď už finančně moc nestíhám shánět další dárky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥