GIVEAWAY!


Konečně je to tu! Počet sledovatelek překročil hranici 300!!! Mmmmm, co bychom s tím udělaly? Nedáme si giveaway? No jasně že joooo! :))) A budeme hrát o moji aktuálně jednu z nejoblíbenějších paletek - Undressed od MUA! A k tomu tekuté černé linky, abyste si mohly vytvořit linky, jako nosím já :D A teď něco k pravidlům:

1. Musíte být můj follower přes GFC. Tato soutěž se tedy netýká anonymů. Pokud chcete výhru získat, tak se prosím zaregistrujte. Není to zas takový problém a přinese vám to spoustu výhod a možnost vyhrát moji giveaway! Z toho vyplývá, že anonymové budou bez předchozího upozornění smazáni. Důvodem je to, že jsem čekala, až bude 300 sledovatelů a těmi bohužel anonymové nejsou :))

2. Napište mi, kde trávíte Silvestr a nebo kde byste ho případně oslavit chtěly a nebo třeba radši zůstáváte doma a oslavy jdou mimo vás? :) 

3. Připojte svůj e-mail, ať vás mohu bez problémů v případě výhry kontaktovat.




Soutěž poběží do 31.12.2012. Ještě uplně nevím, zda vítěze vybere random.org a nebo já sama. Podle toho, jestli mě nějaká odpověď zaujme natolik, že by si výhru zasloužila. Ale spíše to bude ten random, ať je to spravedlivější :)) Uvidíme! Takže good luck!

                                                                                                                             Vaše Aneta ♥



118 komentářů:

  1. Sleduji už delší dobu :)
    Silvestra budu trávit u nás v obci na soukromé akci, kterou pořádají fotbalisté...Společně s kamarády a přítelem :) Většinou jsem zůstávala doma, tak aspoň jednou ... :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Letos na Silvestra žádné plány nemám, bohužel se asi budu učit, protože hned 3. ledna mám první zkoušku a pak mi začne učící maraton :( Nejraději bych Silvestra strávila jak před dvěma lety - s přítelem v Paříži. Tehdy se mi splnil sen a hrozně ráda bych se tam zas někdy podívala.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Silvestra ešte neviem kde strávim, ale určite budem s priateľom, tak je mi to úplne jedno :)
    sona.sladeckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. sleduju dlouho :) silvestra nějak neprožívám, hlavně se nechci moc opít abych neměla celej Novej rok kocovinu a mohla se učit na zkoušky :D
    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé,tak v první řadě moc gratuluju! O takovém čísle si můžu nechat jenom zdát. Ale ty si to zasloužíš, máš super blog, takže jen tak dál :)
    Silvestr bych nejraději trávila jen s přítelem v horách na nějaké chatě a celý den bychom jenom lenošili u krbu, jedli a pili samé dobrůtky a příchod nového roku bych nejraději uvítala přípitkem ve venkovní vířivce s kráásným výhledem na hory a nějaký ohňostroj. No, realita bude asi jiná, ale tohle si snad jednou splním :)
    kubjatova.kl@seznam.cz

    not-a-perfect-girl

    OdpovědětVymazat
  6. Kde budu na Silvestra, to ještě netuším, protože nám naše dlouho plánovaná akce nevyšla. Tak si možná sedneme sami s přítelem a pesanem ke krbu, načneme dobré víno, budeme se ládovat našimi famózními jednohubkami a chlebíčky a budeme pařit nějakou deskovou hru :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Na Silvestra budu v Paříži :) Konečně se mi splnil sen a podívám se tam, takže už se moc těším! Doufám, že nebude ten konec světa :D :D
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. budu u kamarádky, bude velká třídní oslava. téma budeme mít havaj/léto, takže bude veselo
    kaca1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju ke třístovce :)) Já budu s přítelem a s kamarády, takže nic originálního, ale já jsem tak spokojená :)) Silvestr by jinak mohl jít úplně mimo mě, přijde mi to spíš jen jako omluvenka pro opilství :D Ale tak to je můj názor.

    neutral.bubble@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Co se týče mě, konečně strávím svátky v klidu od všeho zmatku v zahraničí :) Ale na Silverstra okusím nějaký ten londýnský klub! :) patissie@live.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já budu trávit Silvestr s přítelem a dalšími dvěma páry doma. Budeme pít, povídat si, hrát zábavné hry, jíst, zpívat karaoke atd. :-D Je to vlastně můj první Silvestr, kdy se nebudu muset něco učit...jedna z výhod toho, když člověk už "jen" pracuje :))
    benita.lm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Gratulace k takovému pěknému kulatému číslu. ;-) Silvestra budu trávit s kamarádkami, ještě úplně přesně nevíme kde, ale plánujeme si to pořádně užít. :D
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj,

    tak já budu jako každý rok trávit Silvestr na chalupě s přítelem a kamarády. Budeme tam už od 28.12, tak snad to přežijeme :-) Měju se krásně a krásné přožití vánoční pohody.
    sar.vesela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, já na silvestra budu nejspíš doma... S rodinou budeme pouštět rachejtle. A nejspíš přijde tradičně kamarádka...
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. ježiš, tak tu já chci, chci, chci!! Jinak silvestra moc neprožívám, tak budeme jen s kamarádama, tak posedíme, něco si zahrajem, popijeme a tak, ale nic bouřlivýho:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Silvestra strávím s manželem doma. Bude to první "klidný" Silvestr. Minulý jsem byla až do pozdního odpoledne v práci, ten předminulý jsem ještě chodila do školy a byla ve stresu ze zkoušek. Už se moc těším.
    burgetova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ta paletka je úžasná :).
    Silvestra jsem zatím pokaždé trávila doma, akorát večer jsme se šli podívat na rachejtle. Letos bych ale ráda byla s přáteli a poprvé na Silvestra pila alkohol :D.
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Jéj :) som si chcela objednať Undressed, ale odradilo ma to poštovné :/ ktoré je drahšie ako celá paletka :o)
    1. sledujem
    2. posledné roky som bývala na Silvestra doma, ale tento rok určite niekam vyrazím. Ešte neviem kam, ale určite na nejakú "pařbu" :)
    3. raspb3rrycooki3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. To je nádherná paletka :)
    Já se na Silvestra chystám za přítelem, to přece nejde nový rok bez pusy od něj :).
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduju :)
    Já ještě pořádně nevím, kde budu na Silvestra,ale doma sedět nechci.
    Můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Silvestr nejraději trávím v okruhu mých přátel a spolu s naším pejskem čekáme na půlnoc a smějeme se.....to je asi můj ideální silvestr víc ke štěstí hold nepotřebuji : maghana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Měla jsem za to, že tě sleduju oficiálně a zjistila jsem, že ne, tak jsem to hned napravila. :)
    Silvestra budeme slavit s kamarády v "šopě" u kamarádky (zní to dost divně :D) a o půl noci vyrazíme na náves na veeelký ohňostroj.

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. veronika.bejdova163@gmail.com
    dúfam, že sa mi podarí osláviť silvestra s priateľom, niekde na chate, alebo jednoducho mimo bydliska, snáď nám vyjdu nejaké tie tatry

    OdpovědětVymazat
  24. sleduji..letos jsem na Silvestra doma s mojí nejlepší kamarádkou tak oslavíme, že jsme přežili konec světa (teda jestli ho přežijeme :D ) s pistácií a Bohemkou :)
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Nazdár... Letos budu na Silvestra asi sama se sebou (což je ostatně nejlepší společnost, kterou jsem si mohla vybrat, že? :D)... Nějak mě posladní dobou nebaví bavit se "na povel", když je teda ten konec roku - všichni se usmívat! všichni tančit! všichni se radovat... ani ne, aspoň ušetřim :)
    elusive.tezz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Gratuluji k 300ce! :) Prestoze jsem jeste vekem nepresahla ctvrtstoleti, jsem nejaka unavena zivotem (:D) a svuj idealni silvestr bych nejradeji oslavila s pritelem nekde na chaticce u krbu s kakaem a filmy misto nejake divoke alkoholove party. A jestli to vyjde? Spis ne :)
    ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji poctivě :)
    Silvestra oslavím s mýma nejlepšíma kamarádama na chatě na horách - budeme tam celý víkend předtím, tak doufám, že ještě nasněží a já strávím Silvest na lyžích :)
    beauty.or.beast.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Silvestra jsem zatím pokaždé strávila s rodiči v klidu domova :-) Letos se chystáme s přítelem a našimi přáteli do víru maloměsta :-D

    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Silvestra jako vždy oslavím doma si myslím, nejraději bych však byla s kamarády.
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, sleduju jako Haňule Strakovic. Letos, stejně jako loni budu v Praze u přítele, poklidně jen o čaji. Dřív jsme s kamarádama dělali docela wild parties, ale dneska už si na to připadám nějak stará a unavená, jak padne půlnoc už zívám :)Co se mi ale na Silvestru v Praze líbí je to, že na sídlišti, kde budeme je takovej umělej kopec, ze kterého jsou vidět všechny ty úžasný ohňostroje v okolí, což je pro holku z malýho města jako jsem já naprostá pecka.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. sleduji už poměrně dlouho, tvůj blog mám moc ráda:) a gratuluji ke třístovce!:)
    já Silvestra moc neslavím, protože nemám s kým, takže doma u televize s miskou brambůrek a talířek chlebíčků :D
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Takže ani nevím, jak budu trávit Silvestra... Ale kdyby mi někdo nabídl, že mi zaplatí cestu kamkoliv, tak by to bylo asi Sydney nebo Londýn...
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj,
    tak Silvestra budu trávit buď v Praze, anebo na chatě, každopádně s přítelem .)

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Upřímně řečeno nevím, jak bude Silvestr probíhat tento rok. Je to problém, který řeším každoročně, takže mě to už nijak nepřekvapuje, nikdy se nemůžu rozhodnout pro žádnou snesitelnou variantu :D
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Gratuluji ke třístovce, určitě si to tvůj blog zaslouží.
    Silvestra budu trávit u přátel doma, jen taková malá oslava, nic velkého neplánuji. Budeme ho tak trávit už po čtvrté a lepší Silvestr si nedokážu představit.
    kenika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Já Silvestra strávím s kamarádkou, která byla hrozně dlouho nemocná a pořád ještě není úplně v pořádku, ale už je jí líp tak to snad vyjde! Přála bych si, abychom aspoň na toho Silvestra měly chvíli pocit, že už je zdravá a že je vše jako dřív, i když to už takové nikdy nebude:(
    a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Silvestra budu slavit s přáteli a s rodinou u nás ve vesnici.
    Gratuluji ke sledovatelům, blog je skvělý! :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Každý rok chci zůstat v klídku doma, ale stejně vždycky jedu s partou a přítelem někam na chatu. Jen s každým přibývajícím rokem piju míň a míň a sním víc a víc chlebíčků a česnekových jednohubek:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduju ;) A jinak já ho trávím doma ale jsem spokojená :ú vždycky máme spoustu jídla, dáváme si soutěž v poznávání sýrů (:D) a před silvestrem jdeme poušťet lampióny :D Ale do budoucna bych někdy chtěla strávit silvestra třeba s partou na horách nebo někde v teple, nejlíp na Hawai :D

    mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Silvestr hodlám strávit s přítelem na chatě :)
    christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ráda bych Silvestr oslavila nějak netradičně, ale asi budeme s přítelem doma koukat na filmy :)

    stormredhair@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. No trávení Silvestra ještě nemám nějak promyšlené, pravděpodobně to bude nějaká akce na poslední chvíli, které bývají mnohdy lepší než složitě naplánované akce. Přeji hezké vánoce

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Já budu letos trávit Silvestr poprvé na horách s kamarády. A už se nemůžu dočkat, byl to jeden z mých snů. :)
    stefankova.aneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Já už tradičně trávím Silvestra sama, protože bydlíme od všech daleko a přítel je záchranář, takže se službě na Silvestra nevyhne ani letos:( Takže já to moc neřeším, pustím si nějaký film a udělám si pohodovej večer sama doma:))) Ale na Nový rok mám narozeniny, takže si to vynahradím:)

    beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Tak moje první účast v giveaway :).
    Na Silvestra mě čeká jedna špatná a jedna dobrá událost...Budu mít pracovní službu, takže 24hod na telefoně :(, ale i tak se těším na Silvestra, kterého strávím se svým přítelem a s kamarády v soukromí..a ve stylu gangster párty :D.

    OdpovědětVymazat
  46. Noo, tak kde budu na Silvetra by mě taky zajímalo:)) S přítelem jsem byli v hospodě a jeho kamarádi se nás ptali, zda nebudeme s nima:))) A my jsme jim samozřejmě řekli, že jo... A když jsme se ráno probudili, tak menší okno a jeden druhého jsme se ptali, kam jsme to vlastně slíbili, že půjdem:)))
    Piret.J@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Gratuluji ke 300!! :)) Doufám, že v novém roce poroste počet čtenářek a bude plno nových článků :)
    Jinak giveaway MUA?! AAAAaaaa a ještě Undressed <3 Miluju jí, jen kdykoliv se dostanu k objednání z nějákého důvodu není skladem nebo se něco jiného nepovede a já jí prostě pořád nemám :( Tak třeba u Tebe :)
    Jinak Silvestr budu trávit v rodinném kruhu na horách :) Plno společenských her je připraveno, musím říct, že je stejně nejzábavnější hrát Aktivity nebo Česko s babičkou. Vůbec nevím, kde se v ní ta dravost o výhru bere :D A její pantomima?! :D zaručeně nás všechny pobaví..Těším se! A přeji příjemné svátky B.
    bjk.baju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Silvestra strávím asi s přítelem v posteli - možná se uvidíme i s kamarády, ale chceme být co nejvíce spolu a užít si jeden druhého, než mi odjede na stáž do Belgie <3
    anna.repikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. sleduju :)
    na silvestra budu s přítelem
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, sleduju tvuj blog uz pekne dlouho:) Ja na zadne velke silvestrovske akce nejsem, takze letos to bude zase pekne v poklidu u pritele:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, Tvůj blog je superní a moc se mi líbí Tvá líčení.
    letos budu na Silvestra s přítelem na jedné chatičce a máme v plánu navštívit i termály v Rakousku:)

    Kéž bych vyhrála, nikdy se mi nic vyhrát nepodařilo :)
    Krásné svátky!

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Já budu nejspíš doma s přítelem, posledních pár let to byly samé silvestrovské akce, takže si dávám poklidnou změnu :D

    dolliis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. jůů ta paletka je úžasná:) No letos budu trávit s přítelem Silvestra na horách, zní to skvěle, ale nebude to parta mých snů, to mě trochu mrzí. Nejraději bych byla doma a udělal bych si s přítelem příjemný večer..:)
    paaja.pokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Krásné ceny..platku ybch moc ráda..:) Na Silvestra budu s přáteli a přítelem na chatě..plánujem běžky tak snad bude sníh..:D
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Na Silvestra jsem s přáteli a oslavujem :)
    ilonaantonovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Silvestra trávím doma s rodiči, vždyť opít se a oslavovat můžu kdykoliv, nejen na Silvestra =]
    nesplnitelneprani@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Bud slavim Silvestra s pritelem u me doma nebo u nej
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Silvestr bude tentokrát jiný, protože je naše babička v nemocnici :( Tak aspoň půjdem k dědovi a bouchnem pár rachejtlí.
    kleimodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. 1) sleduji
    2) Silvestr asi oslavim s pritelem a kamarady :)) O pulnoci si zavolam s nasima a myslim, ze to bude fajn :))
    3) lenka.hadravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Silvestr strávím se svým přítelem a uděláme si celovečerní pohodičku. Přeci jenom už to bude náš 3. Silvestr. :)
    Andrea.Zibarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. my se vždycky slezem s kamaarádkama a pak jdeme do našho místního baru.. :))
    te.vybíralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. sleduji
    silvestra stravim s pritelem v lux restauraci
    dayelegant(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduju :))
    Silvestr už asi nebudu slavit nijak.. Měla jsem ho slavit s přítelem, ale s tím jsem se dost krutě pohádala.. Tak se ze smutku ze samoty ožeru jak prase nebo zůstanu doma a budu čučet z okna
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Sleduji:)
    Silvestr budu trávit doma:DD
    makyna.poalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Sleduji :)
    Silvestra budu trávit s mým přítelem a to buď u našich nebo na nějaké chatě to se ještě uvidí :)) Jinak přeji pěkné Vánoce a šťastný Nový rok :)
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. gfc: christina deneuve
    tak silvestr jako vždycky trávíme s rodinou na chalupě a sledujeme televizi, občas se k nám připojí sousedka a máme takovou pohodičku :D
    Do teď si ale pamatuju na jednoho silvestra kdy jsme vytáhli boby, všechny je zahákli do sebe a sjížděli jsme o půlnoci kopec :-D:-D.
    Jedině minulého silvetsra jsme trávili v nemocnici jelikož ten den táta čistil odpad..:D a moc dobře to nedopadlo protože ta kyselina mu poleptala oči a obličej.. tak jsem zvědavá co přijde letos! :D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. GFC:Nat
    Tak já silvestr trávím doma :)
    n.kej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Krásne darčeky! :) Silvester budem tráviť s mojou polovičkou u neho, skočíme niekam do mesta na silvestrovský program a potom si dáme teplé kakauko pod dekou pri telke :-)

    Sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Silvestra budu trávit jako každý rok doma s rodinou, chtěla bych někdy spár u kamarádky ale to mi rodiče nedovolí, prý jsem na to dost malá :D

    verifash@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Silvestra budu slavit ve svých dvaceti letech úplně poprvé s kamarády, které jsem si konečně našla na VŠ ... takže asi budeme okupovat koleje :-)

    mayigo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. budem doma, ale urcite by som nepohrdla dovolenkou niekde v teple :)
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. tento rok ostanem doma a takýto spôsob silvestra mi vyhovuje..možno o rok niečo vymyslím:)
    silviau21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. silvester budem tráviť najprv doma u priateľa, potom u nás doma a o polnoci v meste :)takto to mám najradšej :)

    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Silvestr trávím vždy se svým přítelem a s kamarády a kamarádkami...letos pojedem na chatu daleko od našeho města, abychom měli takové zpestření. Tak doufam, že to bude ten nejhezčí silvestr:) Ale myslím, že ani nezáleží, kde budem, ale kdo tam bude se mnou.
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. sleduji tě přes GFC :)

    Silvestra budu letos trávit na chatě na horách s kamarády :D Máme v plánu i lyžovat :D :D

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. silvester doma s rodinkou :))

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Silvestr se svým přítelem sami :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Nový rok slavím nejradši se svými přáteli a někde v soukromý, plno chlebíčků, prskavky a nějakej ten alkohol :-)

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. ver.popelkova@gmail.com
    Silvestra trávím s rodinou, v obležení brambůrek, chlebíčků a jednohubek. Myslím že by mi naši nedovolili jít někam ven, ale ani mi to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  80. Zatiaľ Silvester oslavujeme tak rôzne, zväčša doma, ale určite neskôr to bude mega, že si ani nebudem pamätať kdo som:D a to dúfam nie:D

    little.liz.dreamer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Jako každý rok pojedu na Silvestra zase ke kámošce :)
    monihubackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. My ako každý rok budeme rodinka pekne spolu, o polnoci ideme von, kde sa so všetkými susedmi z ulice a okolia vyboškávame, zaželáme si šťastný nový rok, s každým si pripijeme. Potom sledujeme ohňostroj, brat si púšťa pyrotechniku a okolo jednej ideme k tete vinšovať, pripíjať a šup domov dopiť šampus a pozerať televíziu. Medzitým samozrejme kopu telefonátov a sms kamarátom :) A keď sa podarí,aj si hodinku- dve pospím.


    sunnytear@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  83. Gratuluju ke krásnému číslu a věřím, že se bude stále zvěšovat :)!
    Co se týká toho Silvestru, tak ho strávím doma s rodinou. Ani ho nechci nějak více slavit, nepříjde mi důležitý. Ale to neznamená, že by byla u nás doma nuda! Dovezeme babičku, naděláme chlebíčky a napečeme cukroví, pouštíme petardy, sledujume námi oblíbené silvestrovské televizní zprávy, bouchneme šampus, popřejem si a jdeme spát :D.
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Užasná giveaway. Jinak já strávím Silvestra s rodinou, V klidu si doma uděláme chlebíčky, dáme si brambůrky, cukroví a vínečko, zapneme telku a užíváme si pohody. :)

    habart.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Sleduji :)
    Silvestr strávím na chatě s rodinou. Takže to vidím na tradiční pojídání chlebíčků, pití dětskýho "šáňa" a přemítání na tom jak ten rok zase stál za ---no a že ten příští nebude o nic lepší.
    SO HAPPY NEW YEAR!
    hanasormova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Gratuluji k té 300, ale myslím, že si rozhodně zasloužíš vice!!
    Tvoje články čtu moc ráda, doufám, že budeš takhle pokračovat i v dalším roce! :))
    Silvestra strávím s rodinou na horách v Rakousku. Nějak extrémně to neprožívám, ale s kámoškama doma ty vždycky oslavíme dodatečně :D
    Nakoupíme petardy, někde se sejdeme a už jedem. Pak si zajdeme do cukrárny a nebo k některé z nás domů na chlebíčky a zapijeme to friscem :DD
    PŘEJI TI KRÁSNÝ NOVÝ ROK :)
    aniexm@email.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Silvestra strávím s největší pravděpodobností tam, kde jsem teď - tedy v jedné hostitelské rodině uprostřed Finska (a taky uprostřed divočiny na břehu jezera) . Ale kde konkrétně (jestli v obýváku, v lese, na zamrzlém jezeře nebo v jejich kostele (sektě) to netuším a zatím nemám odvahu si představovat...jedno vím jistě: že to nebude v obýváku před televizí, protože žádnou nemají (to by je totiž až moc přibližovalo k civilizaci a k realitě a to oni přece nechtějí :))
    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. gratulujem k 300, práve som ťa začala sledovať :)
    Silvestra strávim s rodinou, budeme popíjať, hrať aktivity, takže sa nasmejeme, a po polnoci vypustíme nejaký ten ohňostroj. Minulý rok som trávila Silvestra u kamaráta na chate a to tiež bolo fajn :).
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  89. Moc pěkná stránka a hlavně užitečné tipy:) No takže zatím jsme Silvestra slavili (já+ségra+rodiče) u našich známých. Ale letos se těším speciálně- rodiče a sestra odchází k těm známým, a já si můžu pozvat svojí kámošku, která bydlí docela daleko a přijede k nám už 2 dny před Silvestrem, prostě se teším jako blázen :D
    Přeju hezký zbytek vánočních svátků a super Silvestra!

    OdpovědětVymazat
  90. -sledujem cez GFC ako nickyclaire
    -silvester trávim už 4 roky po sebe s kamarátmi.Len tento rok je prvýkrát čo pojdeme do mesta od 20:00 do druhej a potom pojdem spať ku kamoške :)
    -Suprise.for.you@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  91. tento rok som myslela že zase ho oslávim na nejakej tej chate ale to sa asi nekoná ale asi pôjdeme s kamoškou do LM kde má byt na čo sa velmi teším lebo sa nechcem nudiť doma :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Na Silvestra budu někde s kamarády, jako každý rok a nebudem to přehánět se slavením :D

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Sledujem ako Lauritta.

    Ešte netuším čo budem robiť na Silvestra, ale asi budem u maminy, keďže som s ňou nemohla byť na Vianoce. :)

    Laurittaa16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Na Silvestra budu u přítele doma spolu s dalšími lidmi:) Snad to letos dopadne nějak líp než loni!:)

    nela.balcarkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. silvestra oslavím jen velmi decentně (vidím to tak na jednoho panáčka Baileys), protože první lednový týden na mě jako vždy čeká spousta náročných zkoušek :/
    privratka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Na Silvestra budu asi letos doma. Minulý rok jsem byla s kamarádkami ve víru velkoměsta, ale teď to asi vynahradím zase rodince :)

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. 1. splněno
    2. na Silvestra budu doma, jako každý rok :D
    3. terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Letošního Silvestra budu nejspíš trávit s přítelem a našim pejskem. Budeme se válet v posteli obložené dobrotami a dívat se na pohádky:)
    mylifestyleblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Silvester vačšinou travim s priatelmi najprv u nas doma sa zabavime a potom ideme niekde von, tento rok to asi inak nebude..ešte uvidime :o)
    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  100. Silvestr budu trávit s rodiči :-) budeme doma a pak půjdem dělat ohňostroj :-D
    bejsysimpson@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Já, přítel, dobré víno, spousta dobrého sýra, sušená šunka a přípitek dětským šampáněm...naprosto ideální Silvestr

    OdpovědětVymazat
  102. Ahoj, tak Silvestra bych samozřejmě chtěla trávit s přáteli nebo rodinou, ale jelikož mám tento rok tolik různých pozvánek, ještě teď nevím, kde půjdu, což se docela depresivní :-D
    lamzulin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Silvestr strávím s nejlepší kámoškou u ní doma :) Minulý rok, jsme to tak dělaly taky a do teď vzpomínáme na legendární silvestr ! :)
    aagakozlowska@gmail.com
    http://agaandaga.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  104. SDilvestra budu trávit se svou rodinou na chatě v jizerkách. Moje sestřenice bude poprvé lyžovat a já s strašně těším až ji uvidím.
    Annazuzanova@gmail.com
    lovemystylee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Už niekoľko rokov sme doma s rodinou a pečenou kačicou. Nič iné mi ku šťastiu na Silvestra nechýba.
    eva.bacigalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Silvestr budu trávit se svojí kamarádkou v divadle a na následné afterparty a později půjdeme asi na pražský václavák,..pozdravit turisty :D
    taky si silvestra pořádně užij,..blog máš skvělý a přeju ti dalších 300 čtěnářů ;)
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Silvestr strávím s přáteli :) Bude domácí párty:))

    anulinka@post.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Na silvestra budu s přítelem a našimi kamarády u kamarádů v bytě. Nebude nás tam moc, takže to bude taková krásná pohodička. Hrozně bych ho ale chtěla strávit třeba v New Yorku, Paříži nebo nějakém podobném městě...ta atmosféra tam musí být úžasná!

    Pajinka.Ned@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Na silvestra budu, podle všeho, s přítelem a s kamarádkami a kamarády u mě doma, posedíme, popijeme, pobavíme se u společenských her, při troše alkoholu v krvi je to celkem zábava:D pak asi vyrazíme do města a kouknout na náměstí na ohňostroj.
    tinka.linka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Ja Silvester beriem ako normálny deň,akurát po polnoci už si budem musieť zvykať na písanie 13 namiesto 12.Najradšej by som ho strávila niekde mimo,ale úplne mimo.Ďaleko od ohňostrojov a hluku.
    Lizzy
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  111. Ja som rada, že mi už ohňostroj nerobíme, lebo akosi som po jednom roku, čo nám tak čudne zrejme vadne vyletoval popri zemi :D mám akúsi fóbiu a chytám paniku. Tak si vždy len vezmem foťák, obzerám sa na strany a čakám či niekto ten ohňostroj pustí, pofotím teda cudzie ohňostroj a zaleziem dovnútra spať, lebo ja neviem čím to je, ktorýkoľvek deň dokážem byť hore aj do 3, ale akonáhle príde 31. tak som schopná zaspať už o 11-tej :D.
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  112. Silvestr budu trávit s rodinou a přáteli na chatě, moc se těším tak jsem si ho i představovala :)

    rad.paj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Silvestra budu trávit doma..no aspoň mi bude na druhý den ráno a dobře a nebudu se muset trápit kocovinou :D
    Pipeta5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Letos budeme pohromadě se třídou, rozhodli jsme se, že ten poslední rok budeme spolu, když už každý půjde do jiného města a kdo ví, jak to s námi bude dál. =)
    Hanysek.w@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Už nejsem anonym :)Dneska jsem byla ráda,že jsem vylezla z postele.Mám rýmu,pořád kašlu a na slavení nemám vůbec pomyšlení.Proto asi budu doma,ach jo.Jinak u nás probíhá Silvestr neplánovaně,ale o to je hezčí a zábavnější.
    L.vecerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Ahoj, sleduji jako greenmagritte(@gmail.com) A Silvestra budu trávit doma s přítelem :)

    OdpovědětVymazat
  117. No tak na Silvestra budu doma jako vždy :) A nevadí mi to :) Užívám si sledování televize a pak jen ven kouknout na ohňostroj :))) zuzana.bradlerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥