FUSION BEAUTY - Ultraflesh Shine Box Highlight and Shimmer Collection

Nedávno jsem si udělala radost jednou roztomilou věcičkou. Jelikož jsem v minulém životě byla nejspíš straka, miluji vše třpytivé a blýskavé. Nejradši bych měla třpytky úplně všude! :)) Jednu výjimku však u mě najdete. Nemám ráda třpytky v rozjasňovačích! Můj rozjasňovač musí být velmi jemně namletý, aby se spíše blýskal, než třpytil. Angličtina na to má krásný výraz - glowy effect :) Česky mi to zní tak nějak divně a proto spíše používám toto anglické spojení. No ale lingvistickou lekci vám tu dávat nebudu. Vždyť jsem tu od psaní recenzí :) 

Tááákže. Jak už jsem psala výše, udělala jsem si něčím radost. Je to malý boxík plný blýskavých pudříků a tužtiček. Omlouvám se za ty zdrobněliny, ale jinak to napsat nejde. Vše je tak malé a roztomilé :) Čili tenhle box má řekněme tři patra. V Prvním se ukrývá nabronzovělý lesklý pudr, který obvykle nanáším nad tvářenku. Dodává právě již zmiňovaný glowy effect. Žádné přehnané třpytky, jen krásný lesk. Na swatchi se může zdát dost oranžový, ale zdání klame. Na tváře ho nikdy nedáte v takovéhle vrstvě, jako když jsem zde použila na nabrání prst. Na tvářích je spíš takový růžovo zlatý a je prostě nádherný! Nejpoužívanější "patro" tohoto boxíku :))

Ve druhém patře najdete dvě malá okénka. Ty obsahují jakousi gelovo krémové barvy. Trošku mi připomínají strukturou Colour Tattoo. Ale samozřejmě nejsou tak intenzivní. První barva je taková jemně růžová se zlatými třpytečkami. Je to jediná barva, která trošku třpytek má. Nejsou však nijak obrovské, takže je skousnu :) A jelikož tuto barvu dávám pod obočí, zas tolik mi to nevadí. Na tváře ji však nedávám.

Ještě stále zůstaneme ve druhém patře. Je zde ještě jedno okénko a v něm barva se stejnou strukturou. Je však více taková do lososova a neobsahuje žádné třpytky. Barva je trošku výraznější než v okénku předchozím. Dodává neskutečný lesk jako blesk a používám ho buď do vnitřní strany koutků pro highlight effect nebo pod obočí. Ale to záleží na barvě celého líčení. K bronzovému líčení se hodí úžasně!

A už se dostáváme do posledního patra.v něm se ukrývají dvě mini tužtičky. S těmi se dá výborně manipulovat a dostanete se s nimi i do těžko přístupných míst. Pro mě jsou to právě vnitřní koutky oka. Dále je používám i pod obočí, na hranu nosu a srdíčko rtů. První barva je téměř totožná s gelovým rozjasňovačem ve druhém patře. Rozdíl je asi jen v tom, že k nanášení nepotřebujete prsty ani štětec. Stačí vám pouze ta tužka. A druhá barva je taková klasická bílá lesklá a rozjasňující. Miluji obě! :))

Vlastně miluji celý tenhle set :) Strašně se mi lbí balení. Je to skvěle vymyšlené a vše je při ruce v jednom boxu. I potisk se mi moc líbí! Nevím co přesně má znázorňovat. Nejdříve jsem myslela, že je to černý podklad se světle fialovou krajkou. Ale teď si tím nejsem už tak jistá :D




Co se týká ceny... Koupila jsem tenhle set na mojí oblíbené stránce Strawberrynet.com, kde naleznete spoustu slev a akcí. Pokud se vám tam něco líbí, doporučuji sledovat jejich stránky tak jednou za týden. Akce a slevy se zde každý týden mění. Já si vždycky něco vyhlédnu a pak čekám. A jakmile to zlevní, ulovím to! :D Slevy jsou zde však různé. Ukážeme si to právě na tomhle boxu. Původní cena je 785Kč. Cena za kterou jsem box koupila byla asi 220Kč. Nyní je také ve slevě, ale za podstatně vyšší cenu, a to 624Kč. Pokud jste tedy po setu zatoužily, vyčkávejte do doby, než ho zase zlevní :) Toť má skromná rada!

Sledujte ZDE! 


A co vy? Také jste takové straky jako já? :)

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. Nejdřív jsem si myslela, že budeš recenzovat nějakou dobrotu :). Box se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku to tak vypadá :D Ale jinak jo. Je k nakousnutí :))

      Vymazat
  2. Vypadají krásně, škoda že fotky nejsou trošičku větší:-( A teda koupit ho za ctvrtinovou cenu, to opravdu kumst!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plum, když na ně klikneš tak se nezvětší? :-O Já je mám přes celou obrazovku.
      Jak se říká - Kdo si počká, ten se dočká :))

      Vymazat
  3. Jó, jakmile se něco blejská, tak to musím mít :). Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné! :)Jdu vyhlížet slevu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥