Drama pokračuje!

Poslední dobou mám dost akční život. Pokud jste četli článek o Retardovi a Úchylákovi, víte o čem mluvím. Drama však ale nekončí! :D Dnes mám pokračování, i když je to úplně z jiného soudku. Už delší čas (tak půl roku :D) mě bolely zuby. Před tím mi rostly osmičky a teda řeknu vám, nebyl to žádnej med. A jelikož se zubaře bojím jako čert kříže, návštěvu jsem hodně dlouho odkládala. No nebyl to zrovna nejlepší nápad :D 

Jenže včera to dosáhlo nesnesitelného vrcholu. Vzala jsem si dva 400mg "ibáky" a svíjela se u stolu jako zvíře! :D Začala jsem tedy obepisovat své mobilní kamarády a prosila, aby mě vzali na zubní pohotovost. A bylo mi vážně zle. Jinak bych s návštěvou otálela dál a ještě k tomu tam jet v noci? No vůbec! :D Měla jsem štěstí hned na podruhé a kamarád tu byl opravdu rychle. Svezl mě tam a čekali jsme, až přijdu na řadu. Nějaká paní už byla vevnitř. Klepala jsem se jak ratlík a oddaně čekala. A v tom to přišlo. Neksutečný řev zevnitř. Byla jsem totálně v šoku! :D Tenhle neuvěřitelně umučenej řev se ozval ještě asi 5x... To už to moje nervy nevydržely a začaly se mi kutálet hrachy po tvářích :D No něco neuvěřitelnýho... 

Pak jsem přišla na řadu. Sestra mě zkasírovala hned mezi dveřma :D Pak jsem zahlídla doktora... PRo mě to bylo ztělesnění ďábla. Už jen ty rohy mu chyběly... Vážně měl takovej zlej výraz. To mě moc neuklidnilo. Sedla jsem si na křeslo, pan doktor se podíval a řekl že tam nic nemam :D Naléhala jsem tak dlouho, až mi udělal dren do šestky. V tom místě mě to bolelo nejméně. Pak se mě zeptal, jestli nechci vytrhnout i tu osmičku. Já se zeptala jestli to je nutné a on, že jak chci. Tak jsem si ji nechala a jela zase domů. Tome vážně děkuju! :D

Doma to bylo už v pohodě, šla jsem za chvíli spát. Jenže ještě než jsem usnula, začala druhá vlna nesnesitelné bolesti. Trpěla jsem asi hodinu a půl, než jsem usnula. Ráno to jen pobolívalo, ale stejně jsem byla rozhodnutá a odhodlaná, že si je pojedu nechat vytrhnout.

Vstala jsem opravdu brzo, abych přijela k zubaři včas. Rozumějte - byla jsem akutní případ :D Nasedla na tramvaj a vyrazila. Zjistila jsem, že mam tak 10% baterky. Skvěle... 10 minut mi ještě teda vydrží :D Přijela jsem do ordinace, kde už čekal pán. Doktorka ho vzala a ten chudák, tam byl jednu hodinu a třicet osm minut!!!! :D Celou dobu jela vrtačka... No bylo mi na omdlení, co vám budu povídat. Nemohla jsem se ani hnout. Když jsem šla do ordinace já, řekla co mám za problém, předložila zprávu z noci, tak mi paní doktorka sdělila, že osmičky netrhá :D Poslala mě na stomatochirurgii.

Tak jsem byla opět na cestě a bolest už opravdu nešla vydržet. Dorazila jsem tam, hledala ordinaci, našla ji a čekala. Sestra vyšla a řekla že mě vezmou, ale musím počkat až vezmou ty přede mnou  Následovalo 5 krutých hodin... PĚT! Bez mobilu, knížky nebo časopisu. Bylo to pekelný! :D Celou dobu jsem se třásla a bylo mi nevolno a na omdlení. Sestry zamnou několikrát byly, jestli nepotřebuju prášek na uklidnění, nebo si nechci lehnout. Odmítla jsem. Pak jsem konečně přišla na řadu... Sedla si na křeslo a čekala, až pan doktor ošetří nějakého dědu. V ordinaci jsou totiž dvě křesla a pan doktor běhá od jednoho k druhému :D No bylo dost hrozny koukat se, jak pan doktor na dědovi pracuje... Vůbec nechápu, že to můžou takhle dopustit...

Pak přišla řada na mě. Verdikt zněl jasně. Ta osmička půjde ven! A vememe hned obě! No já myslela, že mě vomejou :D Tak jsem dostala 4 injekce a šlo se na věc. Sestra mi držela hlavu, já supěla a pan doktor zabíral. Byla to chvilka. Něco křuplo a zub s ohromným kořenem byl venku. Pan Dr. mi ho nadšeně ukazoval, ale když viděl můj výraz. Radši ho hned zahodil. Pak se šťoural ve druhém a šup, byl taky venku. Ten už mi radši neukazoval :D Zaplatila jsem 30Kč, dostala dva tampony do pusy a šla. Ještě že jsem se cestou ven stavila na wc. Celou spodní část obličeje jsem měla rudou, jak mě doktor držel a byla jsem celá zapatlaná od krve... Kdybych takhle vyšla na ulici a jela přes celou Prahu, lidi by se asi dost divili :D 

No a to je můj příběh :) Teď po pár hodinách už to celkem jde, dásně se trošku probraly, ale neni to taková bolest, jako když mě bolely zuby od té osmičky. Jen se celkem bojím jíst, aby se mi tam něco nedostalo. O zánět vážně nestojím. Proto se mé dnešní jídlo sestávalo z jogurtu (to ještě než jsem vyjela), pak jsem měla přesnídávku a teď dojedla polívku... No mám docela hlad, ne že ne :D 

Musim si dát pozor, aby se mi tady z toho nestal deníček :D Jinak omluvte dnes mou nespisovnou česštinu. Ale tohle prostě kultivovaně napsat nešlo :)) A co vy? Máte ještě osmičky, nebo už jste zažili také extrakci? Nebo dvě, nebo tři nebo dokonce čtyři? :)) 


                                                                                                                               Vaše Aneta ♥


38 komentářů:

  1. Mě tedka osmičky rostou a takovou bolest jsem nezažila :D Moje mamka sněma má problémy a jestli dopadnu jak ona tak asi umřu :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem si tim prošla :-/ Tak já držim palce aby to bylo všechno OK a moc tě to nebolelo :))

      Vymazat
  2. Jaaaaj, uplne s tebou soucitim. Ja mam venku vsechny ctyri a byl to celkem porod, takhle jsem na kresle brecela naposled kdyz mi byly 3 :D Tak hlavne ted hodne leduj a at se ti to rychle uzdravi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuju si, když jsi o svých moudrácích psala ty... Teď už vim jaký to je! Uvidíme, jak to dopadne s těma spodníma. Ale myslim, že zatim dobrý. Bolely mě jen horní. No ty toho máš za sebou taky dost s těma zoubkama :))

      Vymazat
  3. Jezis chudacku, to je ale desivej pribeh...me strasne bolely osmicky pred 4 lety na jare, pak prestaly, dalsi jaro zase trochu a ted je klid tak snad se hodne dlouho neozvou. A s tim trhanim je to takova brnkacka jo, jakoze krup krup a je venku? To me prekvapilo, ja to mam v hlave jakoze dokrou ty zuby vykrucuje do vsech stran, taha, taha, nic...vykrucuje, pacient pada do mdlob a doktor teprve vyrze zub. Jeste si jdu precist pribeh o uchylakovi a retardovi.
    ♥Jeanny♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už by mohlo být dobré. Ale zlo nikdy nespí! :D Ale přeju ti, aby se už nikdy neozvaly :)) Bolest zubů je pro mě totiž mnohem horší, než kterákoliv jiná.
      Jinak já měla představu úplně stejnou. Ale nakonec to nebyla taková hrůza. Ale je to dost individuální. Já četla spoustu příběhů a zkušeností na internetu ohledně trhání osmiček. A některé byly vážně jak z hororu... Můžu být ráda, že jsme ráda :D
      A přečti si můj první příběh. Ten je ještě horší... :D :-//

      Vymazat
  4. mě pobolívá moudrák už hrozně dlouho, půlka se zlomila, ale já se prostě hrozně bojím jít k doktorovi, to tě obdivuju, že jsi v tý čekárně tak dlouho vydržela. Já když už se odhodlám jít k zubaři, tak musí jít někdo se mnou, abych z tý čekárny ještě nakonec neutekla strachy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt zlomila? :-O to muselo bolet ne? Když uvnitř toho zubu jsou nervy.
      I já jsme měla na mále. Ale spíš že bych utekla jsme málem omdlela :))

      Vymazat
    2. ne, právě že to vůbec nebolelo. Normálně jsem jedla a vyplivla kus něčeho tvrdýho a pak jsem si přejížděla jazykem po zubech a zjistila, že mi kus chybí

      Vymazat
  5. Mně trhali dvě osmičky před pár lety, bylo to taky takové křup, křup - a byly venku. Teď jdu za pár dní k zubařce a asi dojde i na ty zbývající dvě, už teď se moc těším :-/ Tak ať se Ti to dobře hojí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň už víš, co tě čeká :) I když prý ty dolní jsou horší :(( Ale to tě nechci vůbec strašit! Držím palce:)

      Vymazat
    2. No, tak uvidím, právě dolní mi už vytrhli a naštěstí to nebyla žádná hrůza :) Teď mě čekají ty horní mršky - těch se trochu bojím, protože si nějak nedovedu představít, jak se k nim bude zubař dostávat, přece jenom ty spodní mi přijdou dostupnější. No, brzo budu mít šanci to zjistit.

      Vymazat
  6. Jééé, hororový příběh. Já se taky šíleně bojím zubaře, takže s tebou soucítím. Mně zatím narostla jen jedna osmička, teď začala i druhá, ale nějak se zasekla, tak uvidíme. Včera jsem se ale koukala do zrcadla a všimla jsem si, že mám asi čtyři přední zuby už skoro zničené (od předchozích ošetření a pravděpodobně kazů pod plombama), tak jsem se musela objednat hned na příští týden. A klepu se už teď!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud zůstane tam kde je a nebude s ní problém, dobře pro tebe :) Já jsme si je chtěla nechat všechny. Ale prostě to nešlo. A snad pro tebe bude mít paní doktorka/doktor dobré zprávy!

      Vymazat
  7. ahoj ahoj :)) mne dnes trhali osmicku a dost to boli ale chcem si dat vytrhnut aj dalsie nech mam pokoj. no u mna to nestalo 30 kč ale nieco cez 1600 kč :(( taakze mam po nakupoch a jednom zube :D
    pekne odpuchanie a liecenie! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je hrozna suma! To chodíš někam k soukromé zubařce asi, že?
      A děkuji, tobě též :))

      Vymazat
  8. Řezali mi dvě, z dásně, nešly ani vidět, humus ale přežít se to dalo, spíš pak ta půlka obličeje napuchlá byla srandovní:D ale měla jsem skvělého doktora, lepší snad není:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíst jsem teda nemohla, jen ledovat a odpočívat, dcla mega zásah do pusy no :/

      Vymazat
    2. To tě vážně lituju :-/ Kdyby mi ještě do tý pusy řezali, to bych se vážně už složila! Jsi statečná :))

      Vymazat
  9. Za sebou mám už 4 extrakce..nic pěknýho, ale zvládla jsem to :) sice jsem vypadala jak sysel když sežral tenisáky, ale přežila jsem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ti je dělali najednou? Jestli jo, tak to muselo být dost náročný pro tebe :-/ Já kupodivu ani moc napuchlá nejsem. Téměř vůbec.

      Vymazat
  10. Oooh moja, toto ti fakt nezávidím.. Bolesť zubov je jedna z tých najhorších bolestí vôbec, teda aspoň pre mňa :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PRo mě taky. Ještě mi na to skoro žádné tišící léky nepomáhají :-//

      Vymazat
  11. Ty se teda nenudíš :) Já pořád odolávám, pan doktor mi taky navrhoval, že by jako mohly ven, ale já si holky ještě nechám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, taky si říkám :D Doufám, že podobných článků moc nebude... Nejsou zrovna mé oblíbené :D A holky si nech, pokud nezlobí :D

      Vymazat
  12. Panebože, teď jsem totálně vyděšená. Taky se mi ty parchanti pár let klubou a čekám, jestli pořádně vyrostou či ne. Bojím bojím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě se to taky táhlo pár let. A dnes nadešel jejich čas :D A zbytečně se nestresuj, pokud ti neubližují :))

      Vymazat
  13. Jako jo, osmičky zubaři jen tak na potkání teda neškubou ven. Stejně by tě poslali na chirurgii. Ale jak ti mohl nejdřív říct, že jako nikde nic? To neviděl, že ty zuby jsou zralé na vytržení a že teda tě musí někam poslat? Asi když tě to bolí, tak si to nevymýšlíš. Mému příteli se prořezaly všechny čtyři, to ho nebolelo, paradoxně, všechny čtyři moudráky v pohodě venku (někdo už v téhle fázi trpí jak zvíře) a měl je stejně tak špatně rostlé, že mu je trhali. Všechny. Dva a dva asi po čtrnácti dnech. (Netuším, jestli se to dělá naráz, u něj teda bylo jasno, že ven půjdou všechny a brali mu to po dvou.) Jestli to bolí nebo nebolí, na to bych se nespoléhala, moc subjektivní ukazatel, radši si najít schopného zubaře, který je ochotný se s váma bavit a poslechnout ho, když praví, že zuby musí ven, tak ven.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byl to asi nějaký pofidérní zubař. Právě druhý pan doktor co mi osmičky trhal se ptal na věk svého kolegy. Neznal ho. Ale když jsem mu řekla, že mu mohlo být tak 45-50, kroutil hlavou.
      No a jasné. Jen tak z rozmaru na tu pohotovost v jedenáct večer opravdu nejezdím... :D

      Vymazat
    2. Tam už by mě ten doktor neviděl. Kouknout do pusy, naznat, že se tam nic neděje a pak skončit se dvěma vytrženými moudráky... Ty zbylé dva ukaž někomu, kdo tomu skutečně rozumí, ať zhodnotí jejich stav a radši včas běž. :-) Fakt nevím, jestli někomu naráz vytrhli všechny čtyři, možná se to nepraktikuje, protože to musí být hrozný mazec. Strašně rádo, cokoli je v puse, docela brutálně oteče. :-)

      Vymazat
    3. Všechny 4 řezat najednou? Rozhodně NE! :) Mě řezal pa doktor jednu a další mi doporučil až za 3-6 měsíců. Takyže jsem měsíc měla tu pusu pořád citlivou, šílené..

      Vymazat
  14. Co bych dala za vytrhávání osmiček. Ještě mě čeká jednou procedura rořezat, rozesekat a dlátkem dostat ven po kouskách. Minimálně tři hodinky v křesle, pár stehů, týden klid a antibiotika.
    :o/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kriste pane :-O Chudinko :( To musí být otřesné. Přeju hodně síly a zdaru při překonávání bolesti :(

      Vymazat
  15. tyjo, tak to je celkem masakrt :-( jsi teda statecna, zes to vydrzetla... myslim i ty cekarny a tak..!

    OdpovědětVymazat
  16. taky jsem o trhání psala...čeká mě to naposledy a nikdy bych to nikomu nepřála :/ fuj :D

    OdpovědětVymazat
  17. já mám osmičky dvě, pouze dole. doufám, že to tak i zůstane, protože jsem docela trpěla, když rostly. dva pacienti v ordinaci , to je fakt děs

    OdpovědětVymazat
  18. Ani nevím proč si to čtu, když zubaře taky bytostně nenávidím. Při čtení tvého příběhu jsem s tebou doopravdy soucítila :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥