Catrice - Pure Chrome + MOTD

Ahoj holky. Tak se opět hlásím a nyní s článkem (nebo spíš fotoreportáží) makeup of the day. Navíc do toho chci zapasovat i takovou mini review o nových stínech od Catrice. Tak se na to rovnou vrhnem :)

Takže nedávno jsem byla nakupovat v DM a ja si vzpomněla, že už asi před 14ti dny se mi v jiném DM líbily stíny od Catrice. Šla jsem mrknout ke stojanu a "HURÁÁÁ" - byly tam :) Tentokrát jsem byla rozhodnutá, že si je vezmu. A dobře jsem udělala. Barva je naprosto úžasná! Jinde jsem takovou neviděla. Odstín se jmenuje Pure Chrome. Jedná se o kovově zlatavě zelenou. JE to perfektní kombinace a nikdy bych nevěřila, že mi tak skvěle sedne. S bází od Too faced mi vydrží celý den. ale s tou snad úplně všechno :))

Nosím jí teď každý den a nemůžu se jí nabažit. Nejlépe se mi osvědčila v kombinaci s leskle šedou barvou z paletky od MUA Undressed - Shade 12. Stín od Catrice jsem nanesla pouze doprostřed víčka. A já se ptám: Mám natočit na dnešní líčení tutorial? Líbil by se vám?


Přirozené světlo s bleskem

Přirozené světlo bez blesku

Umělé světlo bez blesku




                                                                                                                                   Vaše Aneta ♥

37 komentářů:

  1. téda když jsem viděla na ruce ty dva stíny, tak jsem si řikala, jak se mi to k sobě nehodí, ale na oku to vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá super! Vůbec jsem to v drogérkách nepostřehla, ale v nejbližší době tam asi zajdu... kolik stály? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají asi 5 barev a všechny jsou úžasné! Stály něco kolem 100Kč

      Vymazat
  3. Vypadají krásně:-)) kolik že stály? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Stíny vypadají krásně a líčení ti moc sluší :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné barvy, máš hezky výrazné oči :))

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ty stíny vypadají skvěle, a k tobě se opravdu dokonale hodí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se do těch stínů zamilovala už když jsem je poprvé viděla na internetu :D musím se už vydat tuhle kolekci okouknout :) a šup sem s videem! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já. Ale sama sebe jsem přesvědčovala, že je nepotřebuju :D

      Vymazat
  8. licenie ti nadherne pristane!:)

    OdpovědětVymazat
  9. už sa chystam dlho na tuto novu catrice limitku do dmky len pokym sa tam ja vychystam bude to aj vypredane, krásne ličenie !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsi z Prahy, tak na Budějovické jich před týdnem bylo ještě plno :))

      Vymazat
  10. Kombinace vypadá fakt moc krásně. A ty tvé oči! Nechceš mi je půjčit? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak jo. Ale jen půjčit! A na jeden den :D

      Vymazat
  11. já bych nutně potřebovala na vánoční líčení zlatý stín a nemůžu ho sehnat :( Ten catrice vypadá skvěle, celé líčení je povedené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meduň tenhle je ale docela do zelena :) Tak nevím, zda by to bylo to pravé ořechové. A ten z Undressed ti nevyhovuje?

      Vymazat
    2. no, to je pořád málo zlaté...potřebovala bych víc :) a nejlíp se třpytkama :)ale z nás nic neseženu, kdybych se rozkrájela

      Vymazat
    3. catrice má fajn zlatý stín se třpytkami, v názvu je něco s egypťanem :)

      Vymazat
    4. když já u nás catrice neseženu :(

      Vymazat
    5. Meduuuuu, ja ti ho klidně koupím a pošlu a pak se můžeme nějak vyrovnat. Ráda to pro tebe udělám :))

      Vymazat
  12. teda foto na ruce mě tak nepřesvědčilo, ale na očích to vypadá fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí i na ruce. Ale na očích vypadá ještě lépe :) Líbí se mi i ten co máš ty. Vlastně se mi líbí všechny! :D

      Vymazat
  13. Já bych stíny z téhle limitky moc chtěla, ale nevím, jestli je v DMku ještě budou mít, do Prahy se dostanu až koncem týdne. Nevíš, kdy si je cca kupovala? Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus to pak třeba na Budějovické. Tam jich měli ještě celkem dost :) A já je kupovala cca před týdnem. A od té doby je nosím každý den :))

      Vymazat
  14. mas pravdu, sednou k sobe skvele!!

    OdpovědětVymazat
  15. nádherná kombinácia...a to ich mám oba doma, nikdy ma nenapadlo ten tmavý z MUA paletky použiť či vyskúšať, je mesiace nedotknutý, ale už určite nie nadlho :) vďaka za inšpiráciu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥