Brejlounka :)

Dnes napíšu o brýlích, které jsem měla možnost vyzkoušet díky firmě Firmoo, která mimochodem sídlí až v Americe. Vůbec nevím, jak na mě přišli, ale mám z toho velkou radost. Strašně jsem toužila po brýlích, které bych mohla občas nosit i ven. Jedny už doma totiž mám. Ale jsou spíš takové...jak to říct... profesorské? Prostě ne moc moderní a ne moc pro denní nošení. Proto jsem po téhle spolupráci hmátla všemi deseti  :)) 

Nejobtížnější bylo vybrat ty správné rámečky. Vůbec jsem nevěděla, který typ by mi mohl slušet. Výběr mi naštěstí usnadnil generátor. Do něj vložíte svou fotografii a brýle se vám zobrazí přímo na vašem obličeji. Nesedí to sice úplně přesně, ale jistou představu získáte. Takže za to má Firmoo.com určitě velké plus! 

Dalším plusem je komunikace. Ihned na vše odpovídají a podávají vyčerpávající e-maily. Opravdu se o své potencionální zákazníky starají. Pan Antonio byl velice milý a trpělivý :D Zvláště když jsem neuměla vyplnit dioptrie v jejich dotazníku. O dioptriích tam nebyla zmínka a co já vím, jak se v Americe měří a označují dioptrie? :D Takže jsem napsala e-mail opět p. Antoniovi s tím, že si nevím rady ale že mé dioptrie jsou takové a makové a že potřebuju brýle pro dalekozrakost. Nebyl s tím absolutně žádný problém. Pan Antonio vše vyřídil za mě a já měla o starost méně :)) 

Poté mi přišel e-mail, že brýle jsou již na cestě. Dostala jsem číslo pro sledování zásilky. Ta letěla přímo z Číny, kde mají asi výrobní halu :D Trošku jsme se toho lekla a bála se kvality brýlí. Brýle přišly ani ne za 10 dní. Přivezla mi je společnost FedEx až do práce :D Se změnou adresy také nebyl žádný problém. Vše probíhalo na velmi profesionální úrovni.

Po otevření balíku jsem byla nadšená! Brýle v super kvalitě, zabalené do pevného obalu. Uvnitř byl ještě hadřík a malý šroubováček se dvěma náhradními šroubky. No pastva pro oči. A to doslova. Jen co jsem si je nasadila, uviděla jsem jiný svět :D Poprvé jsme viděla své pracoviště v jasných a sytých barvách :D Všichni se mi smáli, když jsme po několikáté pronesla větu : Tak to jsem ještě neviděla! :D Ta věta byla ten den u všech velmi frekventovaná :D

A teď jedna velmi důležitá informace! Firmoo.com má speciální akci (ketrá není časově omezená a paltí pro každého kdekoliv na světě!). Takže ne akci, ale spíš program. Každý si může první pár objednat zdarma!!! Platíte pouze poštovné. Brýle si můžete vybrat ZDE!

A jaké jsem si nakonec vybrala já? Mrkněte se :))






V některém z dalších článků se budu věnovat i očnímu makeupu pod brýle :) A co vy? Nosíte brýle? Láká vás si z Firmoo. com něco objednat? Nebo nosíte brýle jen jako módní doplněk s čirými skly bez dioptrií?

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥


21 komentářů:

  1. Tyhle se mi moc líbí a sluší ti. Které to jsou? Dáš sem odkaz prosím? Díky moc.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já bych je sem moc ráda dala, ale bohužel nyní na stránkách nejsou. Asi jsou vyprodané :(

      Vymazat
  2. Nosím brýle a po podobných pokukuji už nějaký ten pátek :) moc ti sluší :) výhoda je, že se můžeš pod brýle relativně zmalovat, protože to utlumí :D
    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak směle do nich :) Tyhle stejné už tam sice nejsou, ale mají spousty podobných :) A s tím makeupem máš pravdu. S intenzitou si nemusíme pak dělat moc hlavu :))

      Vymazat
  3. Ahojky:) Moc hezký článek.. Nevíš jestli doopravdy jsou ty brýle zdarma a jak to probíhá, jestli si pak musím objednat další nebo jestli si objednám jedny a pak už si nemusím nic objednat...Strašně moc mě to nadchlo a nevím jestli do toho jít...Po takovémto stylu brýlý pokukuji už dlouho.. Moc děkuji za odpověď:)

    http://by-anett-s.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Anett :) První pár brýlí je opravdu zdarma a platí se pouze poštovné. Nikdo po tobě nebude chtít, abys pak nakupovala dále. Jinak standardní poštovné je 5dolarů a expresní doručení je za 19dolarů :)) Pokud chceš brýle zdarma, stačí použít odkaz co jsem dávala dolů. Nabídka brýlí se stále obměňuje. Snad ti informace pomohly :)

      Vymazat
  4. velmi pekny vyber, pristanu ti :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně také psal, ale já vůbec nevěděla jak mám tu objednávku zařídit, tak jsem to raději nechala být, protože brýle jenom tak bez dioptrií mi připadaly zbytečné a každý by se mě akorát vyptával :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to asi jo. Já bych je také nenosila, kdybych neměla dioptrie :) Oni někdy nabízejí i sluneční. Ale teď tam žádné nemají :-//

      Vymazat
  6. Ty jsou krásné! :)
    Potřebovala bych nové brýle dioptrické, ale absolutně bych nevěděla jak na to :( :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) A určitě bys to zvládla. A pokud ti tolik nejde angličtina, nějakému tvému kamarádovi nebo kamarádce určitě jde dobře a spolu to zvládnete :))

      Vymazat
  7. Ahojky :)
    Chtěla bych se zeptat, zda si ještě něco navíc platila za clo.. Protože brylky si chci určitě objednat, ale nechci být poté překvapená, že budu platit víc.

    Děkuji za odpověď.

    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj El. žádné clo jsem neplatila :)

      Vymazat
    2. Ooo, děkuji. Tak jdu vybírat ty nej :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥