Změna designu!

Právě jsem změnila po roce design blogu. Jak se vám líbí? Mně docela dost! Je teď takový "elegantnější" :) Ale teda budu si na něj muset zvykat :) Povězte mi svoje názory. 
Jinak už se blížíme ke 300 followers, takže se pomalu poohlížím po dárečku do giveaway :)) Ale nepředbíhejme! ;)




                                                                                                                     Vaše Aneta ♥
         

14 komentářů:

  1. Jů tak tohle je přesně můj styl :) fialová a puntíčky! :D Nádhera

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý! Je to takový jemný, pěkný...navíc fialovou zbožňuju! Povedlo se ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. fialová?! --> <3 nejlepší! :)) moc se mi líbí nový vzhled, nemám ráda změny, ale tohle mě mile potěšilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. jednoduché, čisté, hezké
    proč ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. taky je to můj styl - myslím, že je to hezčí než předtím :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Holky děkuju za vaše reakce! Moc mě to potěšilo, protože mě to stálo docela dost úsilí :D Ale stálo to za to, když se vám to líbí víc :)))))

    OdpovědětVymazat
  7. taky se mi líbí víc než ten starý! jó puntíky, to je moje:)

    OdpovědětVymazat
  8. Desing se mi moc líbí, moc se ti povedlo, je elegantnější a takový mile holčičí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, to je super :)) Taky zbožňuju fialovou :)

    OdpovědětVymazat
  10. je to tu fakt krásný a když přijde někdo,kdo tento blog ještě neviděl tak ho to určitě přiláká..............palec nahoru!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥