Video - DIY třpytivý svícen / DIY glitter candle holder

Mám pocit, že vás poslední dobou těmi videi pořádně zahlcuji :D Není jich najednou nějak moc? Dnes jsem pro vás uploadovala nové DIY video! Už tu žádný projekt dlouho nebyl. Vymyslela jsem si proto třpytivý svícen, který jsem vyrobila ze staré vonné svíčky. Nechtělo se mi vyhazovat skleničku, a tak mě to napadlo :) Moc se mi ten třpytivý efekt líbí a asi teď budu předělávat všechny vyhořelé svíčky ve skleničce :D Tak třeba mě příště napadne zase jiné řešení :) Užijte si video a napište mi, zda jste něco podobného také už zkoušely, nebo se na to teprve chystáte.



Přepněte do HD :)






Pěkný zbytek dne,

                                                                                                                                     vaše Aneta ♥


13 komentářů:

  1. je to moc dobrý nápad. Kde jsi kupovala ty třpytky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MEduňko ty třpytky mám z KIKu asi za 30-40Kč :) V balení bylo myslím 6 takových lahviček a měly různé barvy.

      Vymazat
  2. Moc hezké. Když koukneš na můj blok, tak jsem taky onehdá dělala svíčku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. už jsem taky něco podobného vytvářela :) http://ordinarylife-my.blogspot.cz/2012/09/diy-trpytivy-stojanek-na-stetce.html ale chtěla bych ještě nějaký s drobnějšími třpytečkama, tak mrknu do Kiku, jestli je tam taky nebudou mít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ten je taky moc pěkný. Je to sice něco uplně jiného, ale líbí se mi. Jo jo mrkni se tam, snad pochodíš :)

      Vymazat
  4. Ahoj, mám dva dotazy :) CO je to za písničku a odkud je ten krásný náhrdelník, který máš na sobě ve svém kočičím haloweenském líčení? Díky moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Písnička je od Maroon 5 - One more night a nahrdelnik je z Newyorkeru :))

      Vymazat
  5. Také mám tuto svíčku, tak až dohoří aspoň vím co s ní :).

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,tak jsem to zkousela taky,napad je to hezky ale me ty trpytky porad opadavaji :-[

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥