Ultimate pink

Dneska jen rychlé nahlédnutí na nehtíky, které jsem právě vytvořila. Není to sice nic extra, ale hrozně se mi to zalíbilo. Na všechny nehty jsem nanesla 2 vrstvy laku od Essence Ultimate pink a na oba prsteníčky jsem použila lak od Coral Las Vegas v odstínu Just Maried. Jedno "er" je tam záměrně tak, jak je to na laku. Jako vůbec nevím, kdo lak pojmenovával, ale očividně neuměl anglicky :D Na umělém světle mají třpytky odlesky do všech možných barev, což jsem sháněla opravdu dlouho. Sehnala jsem ho v drogerii Pemi za nějakých 40Kč. Líbí se vám tato kombinace? :))


                                                                                                                           Vaše Aneta ♥


7 komentářů:

  1. Já ty laky od Coral Las Vegas pořád nemůžu nikde sehnat :(. Ale kombinace je to skvělá :)!!

    OdpovědětVymazat
  2. V jednoduhosti je krása

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké :)Hezký odstín :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ráda nosím takto ozdobený prsteníček třpytky, jen to odlakovávání je na špagát :D Jednou bych si chtěla udělat všechny nehty třpytivé, ale nějak na to nemám odvahu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥