Shopping post :)

Jelikož já se včera nudila a kamarádka taky, vyjely jsme na nákupy. No nečekala bych, kolik si toho zase odvezu. Teď se musím na nějaký čas opravdu krotit, jelikož má peněženka pláče a naříká :D Ale není nad to se pořádně odměnit (tím se oháním pořád :D) po dobře vykonané práci.

Takže jako první jsme navštívily Mohito, kde jsem si opět koupila kabelku. Jsem na jejich tašky vážně zatížená a nejradši bych tam odsud měla úplně všechny! Vlastně se mi v Mohitu líbí asi tak 99% sortimentu. No třeba příště :D Kabelku se mi nepodařilo dost dobře vyfotit. Ale snoubí se v ní mé nejoblíbenější barvy a to černá, vínová, béžová a zlatá. No jak jsem ji viděla, hned jsem po ní zatoužila. A tak rozhodování nebylo ani moc těžké. Bohužel... :D

Ve skutečnosti je mnohem pěknější! :))


Pak jsme zavítaly do HM na Václaváku, Na Příkopech i v Palladiu. A až v posledním zmíněném jsem našla to, co jsem hledala! Jelikož jsem antitalent a neumím prostě fotit oblečení, zvolila jsem formu ukázky outfitu na modelce z HM stránek. Takže jsem si pořídila krajkovanou sukni a krajkované triko. Podle mě se to k sobě báječně hodí :)


Pak jsme šly ještě do FF, kde jsem vzala už jen náramek, který tam prostě za 25Kč nemohl zůstat a gumičky :D


Líbilo by se vám něco z mého nákupu? :) čím vy jste si udělaly teď naposledy radost? Jsem zvědavá :))

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥


21 komentářů:

  1. ten naramok je uzasny a za 25kc? :D nenechala by som ho tam ani ja :D kabelka nie je moc moj styl, ale je pekna :)

    http://wykyy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Az ted me napadlo, ze jsem jich mohla vzit vic a obdarovat sve pratele a rodinu :D

      Vymazat
  2. já si dělám radost každý boží den, jen moje konto radostí neskáče :) třeba včera jsen nakoupila čaje a medy za 1000,- Kč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že tvůj komentář mě rozesměje :D Tak to musely byt hodne dobre caje a medy a nebo toho mas tak na rok dopredu? :D

      Vymazat
  3. ja tiež zbožnujem krajku :) :)

    http://patriciadossybeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do ted mela jen jedny saty s krajkou. Musela jsem rozsirit satnik :D

      Vymazat
  4. Ty ujíždíš na kabelkách ale já když jdu do města např. pro rifle atd. tak si většinou odvezu šminky a alespon 3 naušnice :D Jinak tvůj nákup se mi moc líbí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně! Ale zas málo kdy si nějakou koupím. To už spíš boty :D A většinou dopadám jako ty. Prostě kosmetika, to je má největší vášeň :)

      Vymazat
  5. Já si půjdu brzy udělat radost akorát tak do drogerky :D. Z tvého nákupu se mi nejvíc líbí srdíčko a kabelka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou to je taky dobrý! S drogerkama se taky musím krotit. Ale líbí se mi tolik věcí :-/ :))

      Vymazat
  6. Super nákupy :) Ta sukně vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jen kdyby k ní prodávali i ty super nohy :))

      Vymazat
  7. Kde je prosím tě v Praze Mohito? Úplně mi ta prodejna unikla. Ta kabelka vypadá moc pěkně, na podzim bude ideální! A samozřejmě nejen na podzim :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Vaclavskem namesti v prodejne Reserved. Je az ve tretim patre. Normalne vejdes do Reserved a vyjedes po eskalatorech do posledniho patra :) Maji tam nadherne veci!

      Vymazat
  8. Kabelku a krajkový top bych určitě brala! Tu značku kabeek vůbec neznám, teď zrovna nějakou novou potřebuju, tak se mi tvůj tip hodí :).

    OdpovědětVymazat
  9. Jojo, souhlas, že si člověk musí dělat radost, hlavně v tomto počasí :-)
    Ráda bych tu kabelku viděla "live" :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥